nee dat meen je niet... ik heb altijd gedacht dat je vrouw wasquote:
Nou, het kwam absoluut niet als een geintje over... Maar ok... afgeslotenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef arneaux het volgende:
Nou ik heb iig wat leven in de brouwerij gebracht hierzo. Scanman01 je moet mij nu ondertussen n btje kennen dat jij ook wel weet dat ik je niet persoonlijk ga zitten afvallenCommon' we go way back men, denk aan de korfbalopdracht
Hmm, ik heb 30 levensjaren achter de rug. Is dat niet voldoende?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*zakdoekje geeft*
maar schatje, ben jij niet een beetje te jong om vreemde vrouwen om hun foto te vragen?
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar voel me helemaal niet beledigd hoor![]()
Je bent lief hoor!![]()
met dezelfde googlequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
vertel....want als ik je naam google kom ik alleen jouw persoontje tegen. Jezus wat ben jij actief in een hoop forums zeg...
Ben je belazerd! Joos niet in mijn bipsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:15 schreef doka het volgende:
Kan iemand Joost even in z'n eigen bips stoppen?
Pe-ri-ma. Ik zal de intonatie duidelijker maken voortaan dmv icoontesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, het kwam absoluut niet als een geintje over... Maar ok... afgesloten
30... ikke ook.... dus is het toch niet zo raar dat ik je nog errug jong vindt??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:18 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 30 levensjaren achter de rug. Is dat niet voldoende?
Negeer mijn profiel maar
Het is een personage uit het boek "The player of games" van Iain M. Banks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
vertel....want als ik je naam google kom ik alleen jouw persoontje tegen. Jezus wat ben jij actief in een hoop forums zeg...
ietwat hardhandig hier en daar... maar best lief...quote:
Pas op hoor! Anders word ik verliefd op je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
30... ikke ook.... dus is het toch niet zo raar dat ik je nog errug jong vindt??![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dat meen je niet... ik heb altijd gedacht dat je vrouw waskijk ff in je profiel en weer een droom aan diggelen...
zeer beslist verspilde moeite, ben niet gevoelig voor verliefdheden enzo... ben te gelukkig en heb een bord voor mn kop dus merk het toch nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef doka het volgende:
[..]
Pas op hoor! Anders word ik verliefd op je!
nouja beter dan dat ze door haar heen pratenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske zegt iets en hele gesprek valt stil....![]()
woei \o/ en 30 is de beste leeftijd toch? Oud genoeg om wijs te zijn, jong genoeg om te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zeer beslist verspilde moeite, ben niet gevoelig voor verliefdheden enzo... ben te gelukkig en heb een bord voor mn kop dus merk het toch niet
maar vind het wel weer lief van je enzo![]()
Groentjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
30... ikke ook.... dus is het toch niet zo raar dat ik je nog errug jong vindt??![]()
Die zegt tenminste nog iéts. Menno en Tanja voegen helemáál geen reet toe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske zegt iets en hele gesprek valt stil....![]()
Ben bang van niet. Geen drank in ieder geval, dus ook geen feestje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Zal er voor dit weekend nog iets leuks op de planning staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |