Ik durf met redelijke stelligheid te zeggen dat hij niet blij is dat jij hem vergelijkt met Tanja...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow dus scanman is de tanja van Fok!?? hij heeft voorkeusrpositie??
ben benieuwd of scanman daar blij mee is
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb ook vleugeltjes op mn rug
heb je enig idee wat voor effects die posts op internet, op de kijkers thuis kunnen hebben??
je bent gemeen...
nouja dat is dan ook wel errug ongeinteressert van de bewoners in dat huis... hebben ze dan helemaal niet in de gaten dat ze zwanger is?? od dat ze steekjes in haar buikje heeft gevoelt vandaag??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Tanja loopt maar weer weg. Het gaat tenslotte niet over haar.
ónschuldig?quote:
wesn vader van gedacht??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
ónschuldig?
Ik vond het juist zo'n blik van: ik ben stout geweest en nu verdien ik billekoek.
Zoiets ja.. ze speelt even een klein meisje idd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
ónschuldig?
Ik vond het juist zo'n blik van: ik ben stout geweest en nu verdien ik billekoek.
billekoekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
ónschuldig?
ik plaats hem niet in die uitzonderingspositie, dat heb jij al gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik durf met redelijke stelligheid te zeggen dat hij niet blij is dat jij hem vergelijkt met Tanja...
quote:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Tanja nog gaat klagen inderdaad. "Zit ik daar hoogzwanger en dan gaan ze het ineens hebben over het verwijderen van baarmoeders en weet ik veel wat. Nou, lekker, dankje wel, denk ik dan bij mezelf."quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja dat is dan ook wel errug ongeinteressert van de bewoners in dat huis... hebben ze dan helemaal niet in de gaten dat ze zwanger is?? od dat ze steekjes in haar buikje heeft gevoelt vandaag??
wát een stelletje egocentren daar in dat huis![]()
Duuuuuhhh...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik plaats hem niet in die uitzonderingspositie, dat heb jij al gedaan![]()
Hoezo, hoe hij rukt? Dat laat hij toch doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
Roel legt even uit waar, wanneer en hoe hij rukt....
en de dames stellen geinteresseerd vragen![]()
nee man, billekoek is een veel geiler woord dan pielepap.quote:
Tja, jij bent de expertquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
nee man, billekoek is een veel geiler woord dan pielepap.
Nóg erger is "mannenpap".
zeg, kleintje als ik jou was zou ik niet té brutaal gaan doen hequote:
zeg ff tussendoor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoezo, hoe hij rukt? Dat laat hij toch doen?
Nou ja.. liet het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |