Haal een Freeloader en bestel je games in Canada, scheelt voor Cube games erg veel. (CC benodigd)quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef DinoPK het volgende:
En een late gamecube gamer erbij
Het jeukte al een poosje om een cube naast mijn xbox neer te zetten, nu dan toch maar eens de stap genomen, mede dankzij de prettige aanbieding die ik tegen kwam (resident evil 4 cube).
Maar goed, nu de rest nog... Voornamelijk bedoeld als budget party console.:Memory cards zijn niet te krijgen hier- zijn die piranha dingen een beetje goed? 20 euro voor een 4mb memory card en een 2e controller is niet echt duur (had hier niet iemand wat memory cards over?) Waar kan ik een beetje lekker goedkoop de exclusieve cube titels kopen? (mario party's, kart, etc). Naast V&A hier dan.. Nog noemenswaardige dingen om te weten?
Ik zou alleen MC's van Nintendo gebruiken, heb al eens iemand zijn FF:CC save verloren zien gaan met 3rd party rommel. Have fun iig met de Cubequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef DinoPK het volgende:
En een late gamecube gamer erbij
Het jeukte al een poosje om een cube naast mijn xbox neer te zetten, nu dan toch maar eens de stap genomen, mede dankzij de prettige aanbieding die ik tegen kwam (resident evil 4 cube).
Maar goed, nu de rest nog... Voornamelijk bedoeld als budget party console.:Memory cards zijn niet te krijgen hier- zijn die piranha dingen een beetje goed? 20 euro voor een 4mb memory card en een 2e controller is niet echt duur (had hier niet iemand wat memory cards over?) Waar kan ik een beetje lekker goedkoop de exclusieve cube titels kopen? (mario party's, kart, etc). Naast V&A hier dan.. Nog noemenswaardige dingen om te weten?
Ik heb naast een officiele nintendo memcard ook een joytech 32 Mb kaartje. Deze bevalt mij persoonlijk beter dan die van nintendo. nog geen corrupte saves gehad, er kan meer op en hij is sneller. Hij was maar 15 euro bij dixons geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef DinoPK het volgende:
Alleen die klote memory cards, zo overdreven duur voor zulk langzaam geheugen...
Een complete donkey konga set is gewoon nog goedkoper...
Ik ben er ook heel benieuwd naar. Het staat op mijn TODO list om te kopen, maar ik wil eerst wat ervaringen horen. Het is niet een spel dat ik zomaar blind zou kopen, maar het is wel een apart spel vond ik van wat ik er van gezien hebquote:Op zondag 6 november 2005 13:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Al mensen die Fire Emblem hebben gespeeld?
Als je bestelt bij liksang.com, playasia.com, of videogamesplus.ca heb je een originele memorycard van Nintendo met 1019 blocks (64mb) voor dezelfde prijs als je hier voor de kleinste betaalt. Op ebay kan je ze nog goedkoper vinden maar dan moet je heel goed zoeken tussen al die 3rd party merken. En ik zou ook voor een originele memorycard gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef DinoPK het volgende:
Alleen die klote memory cards, zo overdreven duur voor zulk langzaam geheugen...
Over die memorycards, hier in de lokale gamesshop hebben ze een witte MC 1029 bloks voor 30 euro liggenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:52 schreef DinoPK het volgende:
IK ben niet van plan veel nieuwe games te kopen, zoveel komt er niet meer uit en ik heb een gigantische backlog als ik het allemaal zo bekijk. Gaat me meer een beetje om 2e hands plekjes waar ze voor een leuke prijs (dus niet marktplaats..) de oudere spelletjes verkopen.
Plezier, ik hoop het.
Ik miste op de xbox een beetje het gevoel dat ik vroeger had met de snes games. De n64 met moeite laten staan, nu dan toch maar weer even een nintendo console erbij. Ben benieuwd hoeveel ik er daadwerkelijk op zal spelen. Samen met de kleine natuurlijk wel veel als ik wat mario dingetjes heb, daar ontbreekt het gewoon enorm aan op de xbox. Verder ben ik nog maagd qua cubegames, Prime, Viewtifull Joe, Fzero, heerlijk om naar uit te kijken.
Welkom in de Nintendo wereld van goede spellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef Agiath het volgende:
Net 2,5 uur Wind Waker gespeeld op geleende Cube + spel , goed spel
Alle consoles hebben goeie spellen...ik vind wel dat het een beetje egaal is allemaal die kleuren, en dat onscherpe in de verte moest ik ook eerst aan wennen...dacht dat het aan me TV lagquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Welkom in de Nintendo wereld van goede spellen
Ik vond het een goed spel, zeker ook omdat ik alttp van de snes een van de beste spellen ooit vind. Het nadeel van het spel is wel dat je de singleplayer zo uitgespeeld hebt. Binnen een week had ik em uitgespeeld (was wel vakantie maar toch). Desondanks vond ik em beter dan the windwakerquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:54 schreef Steeven het volgende:
Kan iemand me vertellen of Zelda: Four Swords Adventures het kopen waard is (voor 1 speler?). Ik vond alle Zelda games prachtig, op de CD-i versies na. Met name het SNES-deel was meesterlijk en dit lijkt daar wel op.
Ohhh een week is lang zat johquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Ik vond het een goed spel, zeker ook omdat ik alttp van de snes een van de beste spellen ooit vind. Het nadeel van het spel is wel dat je de singleplayer zo uitgespeeld hebt. Binnen een week had ik em uitgespeeld (was wel vakantie maar toch). Desondanks vond ik em beter dan the windwaker
*zuchtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef _Supreme het volgende:
onee, ONEE! Ik heb de prijsvraag in de [N]Gamer gewonnen, en mag zondag een uur eerder naar PU Gameplay om een exclusief level te spelen van ZELDA:TP!
Ik moet er voor 10 uur zijn. Ik woon in Roermond. Ik kan dus niet op tijd zijn met de eerste trein. Kut NS.
Ik ben echt verdrietig
Pak je slaapzak in, neem zaterdag een late trein, en ga lekker voor de deur slapen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef _Supreme het volgende:
Ik moet er voor 10 uur zijn. Ik woon in Roermond. Ik kan dus niet op tijd zijn met de eerste trein. Kut NS.
Had ik echt wel gedaanquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Pak je slaapzak in, neem zaterdag een late trein, en ga lekker voor de deur slapen.
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe dan ook niet mee als je niet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |