abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:35:53 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31437750
Goed, het spel gaat als volgt. Je mag vijf namen noemen waarvan je denkt dat ze op de kieslijst komen voor Lijst Wilders, of hoe die partij dan ook gaat heten. De winnaar is degene die de meeste juiste namen noemt die zo min mogelijk andere mensen ook hebben genoemd. Ik vraag wel even een bèta om een fair rekenmodelletje.

Mijn shortlist:
Bart-Jan Spruyt
Andreas Kinneging
Bart Croughs
Joshua Livestro
Leon de Winter

Deze kandidaten kunnen hier natuurlijk uitgebreid besproken en bediscussieerd worden: maar GEEN, nogmaals, GEEN reacties als "Wilders zuigt" en "Wilders is top". Wie dat toch doet moet in de naughty-room, en wordt door TS eigenhandig de vellen van het lijf geranseld. Capice?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:02:03 #2
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_31438198
Ok je vroeg er om:

Wilders is een hele slechte man die constant uit zijn nek lult.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_31438279
Eerdmans lijkt me wel een mogelijkheid, maar die laat het afhangen van de overige kandidaten geloof ik. Nawijn zou ook nog kunnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:16:40 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31438476
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef Gewoonik het volgende:
Ok je vroeg er om:

Wilders is een hele slechte man die constant uit zijn nek lult.
pi_31438579
Ik hoop op wat oud-LPF'ers, maar ik heb me te weinig verdiept in de zaak Wilbers. Spruyt is volgens mij al teruggefloten vanwege dubbele belangen, dus ik denk:

1. Wilbers zelf
2. van Baalen, met een vvd profiel op zijn streepjes broek
3. Nawijn, omdat ie het anders niet redt
4. misschien Bolkenstein als zelfs Europa 'm niet meer pruimt
5. Bram Peper, noem eens iets geks..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31438591
Spruyt zou goed kunnen inderdaad. En misschien Hemelrijk?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31438833
Ik bedacht me net, hier in Den Haag, dat we van geluk mogen spreken dat in ieder geval de Pvda niet meer regeert. Hadden we Paars nog een aantal jaren voortgezet was er in Nederland hoogstwaarschijnlijk al een zware aanslag gepleegd. Dat het nog niet zover is gekomen, is in ieder geval niet te danken aan de ''linkse kerk''.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:39:34 #9
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31438883
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik bedacht me net, hier in Den Haag, dat we van geluk mogen spreken dat in ieder geval de Pvda niet meer regeert. Hadden we Paars nog een aantal jaren voortgezet was er in Nederland hoogstwaarschijnlijk al een zware aanslag gepleegd. Dat het nog niet zover is gekomen, is in ieder geval niet te danken aan de ''linkse kerk''.
En waaruit concludeer je dit, o scherpzinnige waarzegger?
pi_31438888
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
open er een topic over
pi_31439089
en oeps

al die schermen en knopjes
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:52:28 #13
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_31439136
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

[/url]]
Dat houd me niet tegen:

Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_31439272
Hoe kom je bij Kinneging? Die is inderdaad actief in de Burke stichting, maar die had zich toch juist teruggetrokken toen Spruyt Wilders leek te gaan helpen een nieuwe partij op te zetten?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:06:03 #15
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31439364
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hoe kom je bij Kinneging? Die is inderdaad actief in de Burke stichting, maar die had zich toch juist teruggetrokken toen Spruyt Wilders leek te gaan helpen een nieuwe partij op te zetten?
Ja, dat is wel weer waar. Het ging me eigenlijk om de aanpassingen van de rechtsstaat die ik hem een keer heb horen bepleiten in een speech.
Wellicht is Kinneging toch meer een CDA-man.

Mag ik mijn inzet nog veranderen?

Dan waar ik Kinneging zei, Asfan Ellian.
pi_31439711
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:06 schreef Floripas het volgende:
Ja, dat is wel weer waar. Het ging me eigenlijk om de aanpassingen van de rechtsstaat die ik hem een keer heb horen bepleiten in een speech.
Wellicht is Kinneging toch meer een CDA-man.
Volgens mij was hij lid van CU of SGP
quote:
Mag ik mijn inzet nog veranderen?
quote:
Dan waar ik Kinneging zei, Asfan Ellian.
Zou goed kunnen, ik denk trouwens dat het goed mogelijk is dat Wilders en de rest-LPF fuseren, Wilders heeft potentiele kiezers en de LPF infrastructuur en een partij apparaat wat nu eindelijk op orde is.
pi_31439970
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Floripas het volgende:
Goed, het spel gaat als volgt. Je mag vijf namen noemen waarvan je denkt dat ze op de kieslijst komen voor Lijst Wilders, of hoe die partij dan ook gaat heten. De winnaar is degene die de meeste juiste namen noemt die zo min mogelijk andere mensen ook hebben genoemd. Ik vraag wel even een bèta om een fair rekenmodelletje.

Mijn shortlist:
Bart-Jan Spruyt
Andreas Kinneging
Bart Croughs
Joshua Livestro
Leon de Winter
bart croughs en leon de winter zijn niet van plan de politiek in te gaan naar mijn weten. bart-jan spruyt heeft het al druk genoeg bij zijn eigen stichting.

Ik vermoed alleen dat eerdmans erbij komt, misschien die anton van schijndel, maar verder valt er nog niets over te zeggen denk ik...
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:53:39 #18
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31441466
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Tafkahs het volgende:
Ik hoop op wat oud-LPF'ers, maar ik heb me te weinig verdiept in de zaak Wilbers. Spruyt is volgens mij al teruggefloten vanwege dubbele belangen, dus ik denk:

1. Wilbers zelf
2. van Baalen, met een vvd profiel op zijn streepjes broek
3. Nawijn, omdat ie het anders niet redt
4. misschien Bolkenstein als zelfs Europa 'm niet meer pruimt
5. Bram Peper, noem eens iets geks..
Is het nodig het lijdend voorwerp binnen dit topic met Wilbers aan te duiden? Dat komt nogal puberaal over namelijk.

Mocht je nog niet in het bezit zijn van schaamhaar, dan mag je deze post als niet geplaatst beschouwen.
Say your prayers
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:02:03 #19
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31441768
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Floripas het volgende:
Ik snap de grap niet, geloof ik.
ik ook niet, je informeert een man niet naar z'n lichaamsbeharing, toch
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31442370
Ik zal van de week eens rondkijken rond de borreltafel wie er de grootste waffel heeft.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 16 oktober 2005 @ 10:59:08 #22
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31484033
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Floripas het volgende:
Ik snap de grap niet, geloof ik.
Ik zal 1 dezer dagen wel ergens een topic openen over de edele kunst van het sarcasme en ietwat vuige humor.

Carry on.
Say your prayers
pi_31485488
Ik denk dat op één lijst (hoe die ook heten mag) zal verschijnen:
1. Geert Wilders
2. Joost Eerdmans
3. Asfan Elian
4. Pam Hemelrijk
5. Bart-Jan Spruyt
pi_31485945
Ik blijf van mening, dat een land besturen wel even een andere professie is dan het volschrijven van een column iedere week. Misschien dat het jullie helpt een lijstje te maken.
pi_31486155
Ik denk eerlijk gezegd dat er mensen op zijn lijst komen die we niet kennen.
Als bekend (politiek) persoon zou ik de sprong naar WIlders niet durven te maken, hij doet het niet echt goed in de peilingen en ik zie dat niet snel veranderen tenzij er een (grote) aanslag komt dan scoort Wilders aanzienlijk maar tot die tijd stelt zijn partij niets voor.

1. Wilders
2 onbekend persoon
3. onbekend persoon
4. onbekend persoon
5. onbekend persoon
pi_31486470
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik blijf van mening, dat een land besturen wel even een andere professie is dan het volschrijven van een column iedere week. Misschien dat het jullie helpt een lijstje te maken.
Dat is een waarheid als een koe, maar dat wil nog niet zeggen dat dat bovenstaande personen dat zelfinzicht ook werkelijk hebben.
  maandag 17 oktober 2005 @ 03:04:12 #27
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_31503970
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er mensen op zijn lijst komen die we niet kennen.
Als bekend (politiek) persoon zou ik de sprong naar WIlders niet durven te maken, hij doet het niet echt goed in de peilingen en ik zie dat niet snel veranderen tenzij er een (grote) aanslag komt dan scoort Wilders aanzienlijk maar tot die tijd stelt zijn partij niets voor.

1. Wilders
2 onbekend persoon
3. onbekend persoon
4. onbekend persoon
5. onbekend persoon
De genoemde namen zijn vaak ook onderdeel van een zinkend schip (zoals Eerdmans van de LPF bijvoorbeeld), dus ik denk niet dat dat een rol speelt.

Ik denk eerder dat we het hebben over politici die nu niet bepaald bekend staan als teamplayers, Wilders inclusief, en machtsstrubbelingen ala LPF zijn dan niet ondenkbaar. Het verschil is dat de onbetwistbare leider er nu nog gewoon is, dus de vraag is of er bekende politici zijn die 'onder' Wilders willen werken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_31507240
Ik had hier al eens een topic over geopend, lieverd

Uit uitermate betrouwbare bron weet ik dat hij ieg Leon de Winter en Herman Philipse serieus heeft benaderd maar dat ze beiden waarschijnlijk geen ja gaan zeggen.
pi_31507295
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
Ik had hier al eens een topic over geopend, lieverd

Uit uitermate betrouwbare bron weet ik dat hij ieg Leon de Winter en Herman Philipse serieus heeft benaderd maar dat ze beiden waarschijnlijk geen ja gaan zeggen.
Dat bedoelde ik dus. Die Leon de Winter kan misschien leuk schrijven, maar heeft hij ook de kwaliteiten om een land te besturen ?

Geert W. (als hij wat wil bereiken) moet niet op zoek gaan naar columnisten, schrijvers of whatever maar naar goede bestuurders en politici.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:03:11 #30
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31507388
Anton van Schijndel en mogelijk Eerdmans, voor de rest niemand hier genoemd. Hij heeft denk ik ook maar iets van 3 key-players nodig, de rest moeten gewoon goede ondergeschikten zijn zodat er geen muiterij plaatsvindt in zijn clubje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31507425
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:03 schreef Pracissor het volgende:
... zodat er geen muiterij plaatsvindt in zijn clubje.
Dan pas je juist goed bij Wilders, volgens mij is hij ook bij de VVD aan het muiten geslagen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:06:35 #32
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31507458
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dan pas je juist goed bij Wilders, volgens mij is hij ook bij de VVD aan het muiten geslagen.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_31507487
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')