quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:02 schreef Gewoonik het volgende:
Ok je vroeg er om:
Wilders is een hele slechte man die constant uit zijn nek lult.
En waaruit concludeer je dit, o scherpzinnige waarzegger?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik bedacht me net, hier in Den Haag, dat we van geluk mogen spreken dat in ieder geval de Pvda niet meer regeert. Hadden we Paars nog een aantal jaren voortgezet was er in Nederland hoogstwaarschijnlijk al een zware aanslag gepleegd. Dat het nog niet zover is gekomen, is in ieder geval niet te danken aan de ''linkse kerk''.
open er een topic overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik bedacht me net, hier in Den Haag, dat we van geluk mogen spreken dat in ieder geval de Pvda niet meer regeert. Hadden we Paars nog een aantal jaren voortgezet was er in Nederland hoogstwaarschijnlijk al een zware aanslag gepleegd. Dat het nog niet zover is gekomen, is in ieder geval niet te danken aan de ''linkse kerk''.
Ja, dat is wel weer waar. Het ging me eigenlijk om de aanpassingen van de rechtsstaat die ik hem een keer heb horen bepleiten in een speech.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hoe kom je bij Kinneging? Die is inderdaad actief in de Burke stichting, maar die had zich toch juist teruggetrokken toen Spruyt Wilders leek te gaan helpen een nieuwe partij op te zetten?
Volgens mij was hij lid van CU of SGPquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:06 schreef Floripas het volgende:
Ja, dat is wel weer waar. Het ging me eigenlijk om de aanpassingen van de rechtsstaat die ik hem een keer heb horen bepleiten in een speech.
Wellicht is Kinneging toch meer een CDA-man.
quote:Mag ik mijn inzet nog veranderen?
Zou goed kunnen, ik denk trouwens dat het goed mogelijk is dat Wilders en de rest-LPF fuseren, Wilders heeft potentiele kiezers en de LPF infrastructuur en een partij apparaat wat nu eindelijk op orde is.quote:Dan waar ik Kinneging zei, Asfan Ellian.
bart croughs en leon de winter zijn niet van plan de politiek in te gaan naar mijn weten. bart-jan spruyt heeft het al druk genoeg bij zijn eigen stichting.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:35 schreef Floripas het volgende:
Goed, het spel gaat als volgt. Je mag vijf namen noemen waarvan je denkt dat ze op de kieslijst komen voor Lijst Wilders, of hoe die partij dan ook gaat heten. De winnaar is degene die de meeste juiste namen noemt die zo min mogelijk andere mensen ook hebben genoemd. Ik vraag wel even een bèta om een fair rekenmodelletje.
Mijn shortlist:
Bart-Jan Spruyt
Andreas Kinneging
Bart Croughs
Joshua Livestro
Leon de Winter
Is het nodig het lijdend voorwerp binnen dit topic met Wilbers aan te duiden? Dat komt nogal puberaal over namelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:22 schreef Tafkahs het volgende:
Ik hoop op wat oud-LPF'ers, maar ik heb me te weinig verdiept in de zaak Wilbers. Spruyt is volgens mij al teruggefloten vanwege dubbele belangen, dus ik denk:
1. Wilbers zelf
2. van Baalen, met een vvd profiel op zijn streepjes broek
3. Nawijn, omdat ie het anders niet redt
4. misschien Bolkenstein als zelfs Europa 'm niet meer pruimt
5. Bram Peper, noem eens iets geks..
ik ook niet, je informeert een man niet naar z'n lichaamsbeharing, tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Floripas het volgende:
Ik snap de grap niet, geloof ik.
Ik zal 1 dezer dagen wel ergens een topic openen over de edele kunst van het sarcasme en ietwat vuige humor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef Floripas het volgende:
Ik snap de grap niet, geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |