en dan nog heeeeel lang wachtenquote:
Omdat... ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:48 schreef peristilius het volgende:
Die onderste zou grafisch gezien denk ik wel kunnen, die bovenste lijkt me sterk.
Omdat de Xbox die onderste ook nog wel uit zou kunnen poepen en de bovenste veel te gedetailleerd is.quote:
Dat ligt er maar net aan hoeveel er op het scherm tegelijk gebeurt wat die bovenste betreft. Doom 3 ziet er opzich ook beter uit dan een Far Cry omdat het er veel minder tegelijk op het scherm aanwezig is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat de Xbox die onderste ook nog wel uit zou kunnen poepen en de bovenste veel te gedetailleerd is.
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoeveel er op het scherm tegelijk gebeurt wat die bovenste betreft. Doom 3 ziet er opzich ook beter uit dan een Far Cry omdat het er veel minder tegelijk op het scherm aanwezig is.
Het kan opzich prima, het zal alleen wat moeilijker gaan op de hardware die in het kleine kastje van de revo moet komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.Dat zie je in de meeste FMV's nog niet eens.
Juist wel op de meeste FMV's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het detail is op deze screen gewoon te ziek.Dat zie je in de meeste FMV's nog niet eens.
Dat is niet helemaal waar. Ik had dat ook bij plaatjes van Doom 3 bijvoorbeeld, maar als je t ziet bewegen is het toch anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stukje daarvan:quote:Revolution Controller: Japanese Creators Speak
The makers of F-Zero, Killer 7, Pac Man, Harvest Moon, Kirby, Pokemon, and Final Fantasy tell us what they think.
Yay.quote:Kouichi Suda (president of Grass Hopper Interactive, the studio behind Killer 7): "In truth, I have yet to get my hands on Revolution," Suda admits, but adds that he expects to get some hands on time shortly. Once he saw the controller at the product announcement, he felt that there was no choice but to make games for it. "I've already finalized a plan. Now, all that remains is to make it." Judging by Suda's comments, we can probably add Grass Hopper to the list of Revolution developers.
Grass Hopperquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Niet hier gepost?
http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html
[..]
Stukje daarvan:
[..]
Yay.
ja, als je een PC hebt met dezelfde hardware specs als de gamecube, draaien je spellen tóch nooit zo goed op je pc als ze op de cube doen. ik denk dat het is omdat console developers precies weten wat voor hardware er in de machines zit en daar op kunnen afstemmen, in plaats van rekening te moeten houden met andere videokaarten en processors en zo. bovendien draaien er op je PC nog veel andere dingen naast je spel(zoals een windows XP dat 128 mb ram nodig heeft ofzo)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef PeeJay het volgende:
k heb niet zo veel verstand van hardware, maar dr is een groot verschil tussen hardware op pc en in gameconsoles qua uiteindelijke prestaties. Ik zou nevernooit op mijn oude P3-450mhz pc iets als RE4 kunnen toveren, laat staan zo vloeiend... Denk zelfs niet dat het lukt op mn huidige P3 1GHZ.
he, dat is waar, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Takanobu Terada (Banpresto -- Super Robot Wars producer): "To be honest, I was expecting the Revolution controller to have an even more unique form, so I was initially disappointed. However, that quickly disappeared. With good use of the expansion terminal, isn't it possible to make, for instance, a versus shooting game without the use of the monitor, where the fight is through the controller alone? I feel that it is a great controller that can inspire many ideas, even aside from videogames."
Dan komt de EDGE uit met (ik neem aan nieuwe) Revolution gerelateerde info.quote:
Dat ook.quote:
Ga je die wel kopen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan komt de EDGE uit met (ik neem aan nieuwe) Revolution gerelateerde info.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ga je die wel kopen?
Is dat blad überhaupt in Nederland te krijgen
Ik denk dat het wel lang genoeg is geweest voor we het laatst info kregen. Daarnaast denk ik dat dat speculeren enzo niet echt belangerijk genoeg is enzo om dat plaatje neer te zetten in de vorige issue (daar stond dat blauwe LED met de datum 27 Oktober).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie zegt dat ze met nieuwe info komen?
Ik denk dat ze eerder gaan speculeren over de mogelijkheden net zoals 1up
quote:Het team achter de Power Pro Baseball-spelserie, een serie van honkbalspellen, zou graag een Power Pro-spel maken voor de Nintendo Revolution. Zo heeft Hiroshi Tanibuchi, de man achter de Power Pro Baseball-serie, van Konami aangegeven in een interview. Een GameCube-versie van het spel sluit Tanibuchi echter ook niet uit.Hiroshi Tanibuchi gaf aan al met de controller te hebben gespeeld. Volgens hem bewegen de personages op een dergelijke manier met de controller dat het een 'fris' gevoel geeft. Al gaf Tanibuchi aan dat men dit pas kan begrijpen als je daadwerkelijk met het apparaat hebt gespeeld.
quote:Could these ´Test Drive Unlimited´ screens be the first Revolution graphics? A guy called Caio Bruno posted the story today over at GameSpot:
The brazilian game site UOL Jogos has put this week Test Drive Unlimited Images in Revolution Game Gallery, there is new Images never seen before on GameSpot These are the new Images.
EDGE kan je hier in de boekwinkel halenquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
Ja, hoe kun je de Edge krijgen?
Ik ga zo mijn hele Nintendo verzameling tevoorschijn toveren van zolder en inruimen in mijn nieuwe dressoir..
En die screens zijn van een multiplatform titel.quote:Nintendo Revolution: "If not Nintendo, then who? If not now, then when? The Revolution's remarkable motion-sensitive controller moves gaming from next-gen to all-gen."
Mooie infoquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nieuws.
Iwata zegt in een interview door Nikkon Business:
- Revolution komt niet uit voor April 2006.
- Iwata wilt zo snel mogelijk in alle gebieden de Revolution uitbrengen (maar dat spreekt voor zich).
- Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam.
- Iwata zal de Gamecube moeten beschouwen als een mislukking tenzij het op het laatste moment veel meer units zal verkopen.
- En hij zegt ook dat als er iemand een betere president van Nintendo kan zijn, dan laat Iwata het overnemen maar hij denkt dat hij de beste is voor de baan.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje een bevestiging is dat de Revolution in 2006 in alle gebieden is.
Bron (babelfish vertaling is vrij klote).
Serieus? Had ik echt niet verwachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Er staat blijkbaar niets nieuws in de EDGE. Jammer.
Dat is de oude.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:57 schreef Tware het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe jullie erbij komen, maar dit is toch echt de nieuwe cover
quote:
.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is de oude.
[..].
Het is goed gemaakt door de HET interview van Nikkon Business.
Mwa, het is kut dat het nu zeker is dat hij niet voor april 2006 zal komenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:.
Niemand meer commentaar op dat interview dan? Is toch goed om te weten?
Woeeeehquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
- Revolution krijgt een bijna wereldwijde release, dus niet zoals bij de DS waar het maanden later in Europa uitkwam.
quote:In this issue Edge has a detailed write up of the Revolution controller at TGS. They where one of the few people in the world to get there hands on the controller before TGS
Here are some extracts that I thought you might me interested in reading
“Unthreatening and uncomplicated, it begs to be picked up. And when it is its almost impossible to put down.”
“There’s a soft rubbery finish on the pad and buttons surface, meaning although the handset looks hard, sharp-edged and slippery, the sensation of holding it is effortless”
“This controller makes you fell like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there”
“The controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3D controls of the last two generations has been”
“There’s no immediate reason to believe that playing with Revolution will need to be any more playing with a mouse: rest your arm on your knee of sofa (couch) arm, and direct the action with gentle tilts and turns”
“Returning to TGS’s showflow after playing the demos is a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous”.
Klinkt goedquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk werd er gepost wat er in de fucking EDGE stond:
[..].
Het zijn blijkbaar 8 pagina's over Revolution (controller).
Ach ja, EDGE.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Eindelijk werd er gepost wat er in de fucking EDGE stond:
[..].
Het zijn blijkbaar 8 pagina's over Revolution (controller).
Gaan we nu alles kleineren die te positief spreken over Revolution?quote:
Ja sorry, dat noem ik geen nieuws.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gaan we nu alles kleineren die te positief spreken over Revolution?
EDGE!!!!!!
En voor nieuws moet je even een paar posts boven kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |