Moet je zo voor de gein eens even luisteren naar die gast op het RTL4-journaal over de arrestatie-actie'squote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie tegen Rob: "ja" (20x)
en dan toch weer posten hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wie wil dit dan ook zien? Niemand toch?
[afbeelding]
Hangt de rode vlag nog uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat was zooo voor de hand liggend..
![]()
LekkerSimpel mag geen hoofddeksel meer dragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:18 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en dan toch weer posten he
kan ik ergens aangifte doen van emotionele schade toegbracht door LekkerSimpel??
kan iemand mij vertellen waar ik broodnodige geestelijke bijstand kan vinden na het aanschouwen van dit... van dit... euh.. van deze gruwel??
De meeste werken bij mij ook niet goed, maar deze wel: http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asfquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD waarom haperen mijn streams zo?
Kijk gewoon via WMP10 zoals altijd en heb alle tijdelijke internetbestanden ook al gewist.
Ook de andere sites, die al voorbijgevlogen zijn, hebben het zelfde probleem. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Je lijkt Hummie wel, die is ook zo soft. Ik draag nooit hoofddekselsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
LekkerSimpel mag geen hoofddeksel meer dragen.
doei!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat er weer eens hard vantussen ivm een verjaardag dus hopelijk mis ik niet al teveel! (denk het niet, tis een vrij saaie bedoeling daar op dit moment)
Dus doei![]()
Hopelijk geven ze haar voor de verandering eens niét haar zin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef doka het volgende:
Tanja naar de dagboekkamer
dat heb ik niet nodig om een pesthumeur te hebben hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze haar voor de verandering eens niét haar zin.
Hopelijk win ik de jackpot in de staatsloterij nog een keer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat heb ik niet nodig om een pesthumeur te hebben hoor
ow heerlijk, zou er dan toch nog iets leuks gebeuren vandaag??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:35 schreef doka het volgende:
[..]
btw, de bewoners gaan in paranoide-modus
kom op Ingrid, je kan het, maak mama trots!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid nu met twee handen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |