klik to googlequote:At first glance it looks like it’s just somebody having a little fun with Photoshop, but this is for real: a new six-wheeled sports car from Italian automaker Covini Engineering called the C6W that they’re claiming is the first of its kind. Why the extra wheels? Besides the usual macho stuff of feeling superior to all the losers with four-wheeled cars, having four wheels in the front is supposed to improve traction by reducing lift and make it easier to take corners.
dat zeg ik, motorquote:
dat zeg ik, sensorsquote:adaptive steering
adaptive active stability control
hud
etc
Er komt wel iets meer bij kijken dan een paar kretenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat zeg ik, motor
[..]
dat zeg ik, sensors![]()
in dat geval: nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat zeg ik, motor
[..]
dat zeg ik, sensors![]()
de motoren zijn wat zuiniger door wat nieuwe sensors, en met een hybride koppeling,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
in dat geval: nee.
er zal altijd een motor in zitten. en ook sensors.
Ook als deze motor een fusie-reactor is kun je het nog een motor noemen. En ook een apparaat dat 1000 kilometer verder een aanrijding kan voorspellen is ook een sensor. Je wil dus niets weten maar gewoon een discussie.
nou, een HUD laat zien wat ie van zijn sensors binnenkrijgtquote:En hud = Head Up Display. Mag jij mij uitleggen wat dat met sensors te maken heeft. Nou... doe maar niet, eigenlijk
het is écht niet veel meer dan wat sensors, snelle chipjes en wat motortjes die je helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:55 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Er komt wel iets meer bij kijken dan een paar kreten![]()
HUD in vliegtuigen is idd oud. maar het gaat hier om auto's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
het is écht niet veel meer dan wat sensors, snelle chipjes en wat motortjes die je helpen
allemaal uit andere industriën geript
HUD display is bijvoorbeeld al decennia oud in vliegtuigen,
SAAB JAS 39-grippen heeft dat ook bijvoorbeeld, elk zichzelf-respecterend vliegtuigje wel
nouja, op die pleziertoestellen / 2-zitters na dan, maar das offtopic
precies, de basis is nog steeds (wel verbeterd) aanwezig, dat probeer ik te zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
opzich is het wel merkwaardig dat een principe uit 1899 (otto motor) nu nogsteeds (wel geoptimaliseerd) toegepast wordt
De basis is gewoon nog hetzelfde, dus wat dat betreft ben ik het wel met de TS eens.
bijvoorbeeld ja, technisch gezien is het al wel redelijk mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:04 schreef M5 het volgende:
[..]
HUD in vliegtuigen is idd oud. maar het gaat hier om auto's.
en als wat chips,sensors e.d. niet spectaculair nieuw genoeg zijn voor je, kun je dit topic beter sluiten vrees ik. wat wil je dan horen? zelf-uitdeukende auto's na aanrijding ofzo
precies, dat is allemaal redelijk oud, ik bedoel, een hip beeldschermpje hadden ze ook al in 1950 enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
maar het is nog steeds een wiel
[afbeelding]
maar het is nog steeds een sensor
dat hippe beeldschermpje laat distronics zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
precies, dat is allemaal redelijk oud, ik bedoel, een hip beeldschermpje hadden ze ook al in 1950 enzo
ik haal daar afstand (distance) uit, dat hadden ze al in de 2e wereldoorlog, afstandsmeters, een exemplaar ervan is nog te bezichtigen in het fort van Hoek van Holland. Alleen is deze versie vast wel iets kleiner...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat hippe beeldschermpje laat distronics zien
je snapt het alquote:edit: ik betwijfel of ze in 1950 al auto's hadden die uitzichzelf afremden als ze een auto te dichtbij vonden komen... maarja. Het is maar een sensor, he... dus niks nieuws.
yup... ik snap 'm... Als ze een ottomoter uitvinden van 1cc met 500pk die 1 op 1000 loopt en op gewone loodvrij is het nog steeds geen innovatie maar gewoon een motor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik haal daar afstand (distance) uit, dat hadden ze al in de 2e wereldoorlog, afstandsmeters, een exemplaar ervan is nog te bezichtigen in het fort van Hoek van Holland. Alleen is deze versie vast wel iets kleiner...
[..]
je snapt het al
dat bedoel ik nou weer net nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup... ik snap 'm... Als ze een ottomoter uitvinden van 1cc met 500pk die 1 op 1000 loopt en op gewone loodvrij is het nog steeds geen innovatie maar gewoon een motor.
maar goed ... blind en op zoek naar discussie dus
Moet je ff je oog sensor opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou weer net niet
technisch is het niet mogelijk om er ineens 10x zoveel energie uit te halen, uit die benzine..
dat zal dus ook niet gebeuren
en dan ben ik degene die blind is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |