Ik weet denk ik wel welke school dat is. Ben alleen naam ff kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:53 schreef Dr.Aart het volgende:
niemand die in de buurt woont?
het is wel hinderlijk opvallend in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is dit nu het verstoren van potentiële terroristen door de politie?
quote:Bij een inval van de politie in een pand aan de Moerweg in Den Haag is vrijdag geschoten. Dat hebben ooggetuigen aan verslaggevers van het Radio 1-Journaal gemeld. Een buurtbewoner, die op het moment van de politieactie in z'n auto kwam aanrijden, heeft gezien dat gemaskerde mannen met mitrailleurs een flatgebouw binnenvielen. De Moerweg is afgezet. De politie van Den Haag wil het schietincident en mogelijke arrestaties op de Moerweg niet bevestigen.
Ah mooi, lekker voor Samirquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
7 moslims gearresteerd volgens het NOS. 6 mannen en 1 vrouw, Samir A. zit er ook bij.
blijkt jaquote:
Progressie... heeft die man tenminste nog iets nuttigs gezegd vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:01 schreef kLowJow het volgende:
Terrorismecoördinator heeft nu in ieder geval ook gezegd dat het niet om een oefening gaat.
mooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
ZEVEN TERREURVERDACHTEN AANGEHOUDEN
ANP/177 BIN/1 14/10/2005, 13:05 CRIMI14 TERREUR; DENHAAG-TERREUR-AANDHOUDINGEN
ZEVEN TERREURVERDACHTEN AANGEHOUDEN
6 mannen en een vrouw waaronder Samir A. hoor ik net (3FM)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens BNR is er een arrestatie gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |