dat is ook een vorm van oefening natuurlijk. als je alles aankondigd van tevoren weet je niet echt hoe men reageert op onverwachte dingen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het lijkt er wel degelijk op
En tegelijk iedereen weer even bang maken....
Joh serieus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat Balkenende onwel is geworden.
En daarom staat er politie en ME in plaats van een ambulance?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik hoor net op het nieuws dat Balkenende onwel is geworden.
das mijn hele punt, ze hebben herfsvakantie...quote:
Ja, dat is dan wel weer raar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
En daarom staat er politie en ME in plaats van een ambulance?
Misschien is JP heel agressief gewordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik werd vroeger door de conrector ook nog wel eens een uurtje langer op school gehouden zo vlak voor de vakantie, zou dit hetzelfde principe kunnen zijn ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
das mijn hele punt, ze hebben herfsvakantie...
zou kunnen, ff zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef FreedonNadd het volgende:
Tweede kamer vergadert niet op vrijdag maar de ministerraad toch wel?
quote:De ministerraad vergadert in principe iedere vrijdag. Dat gebeurt meestal in de Trêveszaal van het ministerie van Algemene Zaken aan het Binnenhof, in Den Haag.
Ja daar dacht ik ook even aan nadat ik t postte, daarna bedacht ik dat het werkwoord gebeuren eigenlijk nooit in de tegenwoordige tijd wordt gebruikt. Het is altijd "Ik hoop dat dat gebeurt" (toekomstig), of "Dat is er gebeurd" (verleden tijd). Niemand zegt ooit dat iets bezig is met gebeuren. Of nja, "dit gebeurt nu in Den Haag" is wel weer tegenwoordige tijd. Ok, hele post is nutteloos nu...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:10 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Is het niet t van toekomstige tijd ??
Nou ja, dat was een commentaar op de Fquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Gijzeling?
Die komen het werk afmakenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
't Is wat, spekCarthy.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef speknek het volgende:
De ene verspiller van belastingcenten irriteert de andere verspiller van belastingcenten... En dat allemaal van onze belastingccenten!!.
bronnetje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Joustra ontkent dat het een oefening is.
De LULquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Joustra ontkent dat het een oefening is.
en dat geeft dus:quote:14 oktober 2005 t/m 23 oktober 2005
Minister Pechtold bezoekt Nederlandse Antillen en Aruba
14 oktober 2005 t/m 24 oktober 2005
Herfstreces Tweede Kamer
bron: http://www.parlement.com/9291000/modulesf/fztf57g0
daar heeft ie dus geen last van...quote:vrijdag 14 t/m zondag 23 oktober 2005
Minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties) brengt een werkbezoek aan de Nederlandse Antillen en Aruba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |