wat is dat/waar staat dat voor?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:24 schreef SCH het volgende:
Vanwege de risico's rond de aanhoudingen is een snelle interventie-eenheid BBE-SIE ingezet. Minister Donner van Justitie heeft daar toestemming voor gegeven."
Niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
Denk dat we het spannenste deel nu wel achter de rug hebben.![]()
Bijzondere Bijstands Eenheid-Snelle Interventie Eenheidquote:
Kopje thee met Cohen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef Kiteless het volgende:
hm, zullen we geld inzamelen voor een jeugdhonk voor ze ?
Bron?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef RoelerMF het volgende:
Mijn eerder genoemde helikopter bleek een grasmaaier van de gemeente te zijn
Ik denk niet dat het OM bewust fouten heeft gemaak om hem vrijgesproken te laten worden. Dan kun je iemand beter meteen schaduwen zonder de publiciteit van een rechtzaak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef devv05 het volgende:
Slim van justitie om Samir A. te laten lopen, nu rollen ze die hele groep op.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:58 schreef Salvad0R het volgende:
angstpropaganda natuurlijk
ze willen de grens tussen goed en slecht verduidelijken, omdat anders het individualisme de kop opsteekt waardoor de samenleving instabiel wordt.
eerst waren t de communisten, nu de islamieten... blaat.
nu maar hopen dat ze hem nu niet weer te vroeg hebben gepakt zodat het weer moeilijk wordt te bewijzen dat hij echt iets van plan was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef devv05 het volgende:
Nét echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:27 schreef RoelerMF het volgende:
Mijn eerder genoemde helikopter bleek een grasmaaier van de gemeente te zijn
Mochten er ooit eens slachtoffers vallen bij een aanslag, dan heb ik liever dat types als hij daarbij horen dan normale mensen als ons.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:32 schreef R@b het volgende:
[..]
![]()
Wie blaat hier nou? Radicale islamieten bedreigen Wilders en Hirsi Ali tot de dag van vandaag met de dood, en jij vindt het allemaal maar prima kennelijk.
Best wel, een man met een baard op een karretje vol met benzine! En geen politie te bekennen hier!quote:
Volgens die jandoedel had Justitie ze gewoon door moeten laten gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:32 schreef R@b het volgende:
jij vindt het allemaal maar prima kennelijk.
open je eigen topic of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:34 schreef sweet_love het volgende:
[..]
Mochten er ooit eens slachtoffers vallen bij een aanslag, dan heb ik liever dat types als hij daarbij horen dan normale mensen als ons.
yep, mooi lokkertje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:30 schreef devv05 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |