toch wel knap dat iedereen zich kan beheersen daar...je gaat toch automatisch verbeterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:19 schreef Zabb het volgende:
En ze herhaalde het ook nogeens een aantal keer!!
O, ok. Stond mij nog iets bij dat als de vliezen zouden breken je moest blijven liggen tot de verloskundige was geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef cevece het volgende:
[..]
Als het kindje ingedaald is hoeft ze niet perse te blijven liggen hoor na het breken van de vliezen. Als het kindje niet genoeg ingedaald is, dan moet ze wel blijven liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dan in de slaapkamer blijft. Dan gaat ze naar haar "verloskundingenkamer"![]()
![]()
dan is rob dus weer aan het stoken want dat heeft volgens mij niets met het wel of niet bevallen van tanja te maken... volgende week moeten ze toch gewoon weer nomineren??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien wacht ze tot de verloskundigen er zijn
maar: hoorde ik rob nu net zeggen dat er geen nominatie zou zijn deze week als tanja nog niet bevallen is
quote:
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Rob verdrinkt in de placenta!
goeiemorgen!
dan wat... dan... kelder??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]spreekkamer klinkt wat beschaafder.......
![]()
het rantsoen: Moederkoek, pindakaas en uienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.![]()
plakje moederkoek met muisje bij de koffie??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze mogen vast wel een plakje moederkoek, ondanks het rantsoen.![]()
quote:
Die moederkoek van Tanja is toch een soort spacecakequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
plakje moederkoek met muisje bij de koffie??![]()
De inkijk is weg, maar toch leuk plaatje:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
Potjandrie heeft lieske een lekkere inkijk kan ik er geen caps van maken.
Het enige waar we nog op kunnen hopen is een stevige ruzie tussen menno en rob ofzo idd... het dreigt een beetje in te kakken....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... van ruzies en andere voor streamers interessante zaken is dus totaal geen sprake meer inmiddels en de 'slet' van het huis is eruit....
Ik begin het verloop van deze BB5 wat somber in te zien, ook naar aanleiding van de zoveelste Tanja Show gisteravond in de live. Vanaf vandaag zal de Tanja Show alleen maar groter worden en als de baby erin, wordt het de baby show.
Zijn er meer mensen somber over de rest van deze BB, of ben ik de enige?
als dr vliezen echt gebroken zijn (wat ik niet denk omdat ze dan in een nat bed ligt) dan komt de verloskundige meteen om te zien of er ontsluiting is, als die er niet is dan kan het nog maximaal 24 uur duren voor het kind gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Nee, zowel bij weeen die elkaar flink opvolgen, als bij het breken van de vliezen moet de verloskundige gewaarschuwd worden. In beide gevallen zullen ze de ontsluiting in de gaten houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Maar als haar vliezen echt gebroken zijn, dan duurt het toch wel nog een flinke tijd voor de verloskundige komt? Pas op het laatste moment als de weeën elkaar flink opvolgen? Wie heeft hier verstand van?
Tanja zei gisteren dat in haar geval er meteen een verloskundige aanwezig zal zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:28 schreef Mleentje het volgende:
Ja gewaarschuwd. Maar voor gebroken vliezen komt niemand kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, zowel bij weeen die lkaar flink ovolgen, als bij het breken van de vliezen moet de verloskundige gewaarschuwd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |