Pim loopt QV echt plat hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Queenvrienden.nl queenzone.com queenforum.nl en nog veel meer site's
je komt elkaar gewoon overal tegen
muziek verbroedertquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
Queenvrienden.nl queenzone.com queenforum.nl en nog veel meer site's
je komt elkaar gewoon overal tegen
Ik wacht nog steeds op de meest hilarische poll allertijden daar!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:08 schreef Hankster het volgende:
[..]
hehehe.....weet je wat wij daar nog eens moeten posten?......
SAS band?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef PimD het volgende:
Ik ben inderdaad dé Pim van het fameuze en roemruchte duo Pim & Niek.
John depressief weet ik ook niet, ik denk eerder heel erg terug getrokken en op zichzelf. Niek (van Pim & Niek) zegt dat John een vorm van pleinvrees heeft en daarom ook niet meer wil optreden enzo. Uiteraard zijn ook hier geen harde bewijzen voor, maar alleen het feit al dat meneer zich de afgelopen 15 jaar misschien nog 5x in het openbaar heeft vertoond zegt al genoeg. Roger en Brian hebben wel eens gezegd dat Freddie's dood John het meest geraakt heeft.
Ik denk persoonlijk dat het rond 1997 ofzo pas echt fout is gegaan met John. Daarvoor werkte ie nog mee aan Made In Heaven, No One But You en deed ie nog wat gast dingetjes voor Brian's solo album en op het album van de SAS Band. Ik heb altijd het idee gehad dat er iets is voorgevallen waardoor er een breuk tussen Brian/Roger aan de ene kant en John aan de andere kant is gekomen. Als je af en toe hoort dat Roger zegt dat ie John al een half jaar niet heeft gesproken ofzo...
denk je echt dat-ie dat optreden met Roger in ...1992?...en het optreden met Elton John in '97 echt met plezier deed? Ik denk eerder dat het een soort plichtmatig was, en dat hij toen zoiets had van 'en nu is het genoeg geweest'. Brian heeft wel eens gezegd dat hij rond die avond bij hun twee kwam om te zeggen dat hij er gewoon geen zin meer in had. Daarna nog een keer No-One But You omdat het een mooi gebaar was .. en toen klaar. Ach, we zullen het denk ik nooit echt weten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef PimD het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het rond 1997 ofzo pas echt fout is gegaan met John. Daarvoor werkte ie nog mee aan Made In Heaven, No One But You en deed ie nog wat gast dingetjes voor Brian's solo album en op het album van de SAS Band. Ik heb altijd het idee gehad dat er iets is voorgevallen waardoor er een breuk tussen Brian/Roger aan de ene kant en John aan de andere kant is gekomen. Als je af en toe hoort dat Roger zegt dat ie John al een half jaar niet heeft gesproken ofzo...
Spike's Allstar Bandquote:
Tita Tovenaar?....quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:18 schreef LeroyBrown het volgende:
Hij was er iig nog wel bij met de première van dat WWRY-gedrocht, dacht ik. Maar dat weet ik niet zeker
Jammer dat Tita Tovenaar hier niet zit, trouwens. Had het helemaal gezellig geweest in dit topic![]()
dan vind ik het ook logisch dat hij gestopt is. Queen zonder Freddie is geen Queen. en als je geen zin meer hebt in al het gedoe in de muziekwereld, dan kap je er mee en ga je lekker rentenieren met je 6 kids en je vrouwquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef PimD het volgende:
Ik ben inderdaad dé Pim van het fameuze en roemruchte duo Pim & Niek.
John depressief weet ik ook niet, ik denk eerder heel erg terug getrokken en op zichzelf. Niek (van Pim & Niek) zegt dat John een vorm van pleinvrees heeft en daarom ook niet meer wil optreden enzo. Uiteraard zijn ook hier geen harde bewijzen voor, maar alleen het feit al dat meneer zich de afgelopen 15 jaar misschien nog 5x in het openbaar heeft vertoond zegt al genoeg. Roger en Brian hebben wel eens gezegd dat Freddie's dood John het meest geraakt heeft.
en waar slaat dat opquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
Spike Edney was/is een homofiel, dat is bekend.
de enige die het antwoord weet is John zelf..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:22 schreef Hankster het volgende:
dit gaat weer op een Johnny discussie uitlopen vrees ik...
onze Queen-Sydquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
de enige die het antwoord weet is John zelf..
Wat??? Leeft ie niet meer dan???quote:
Tis iig meer dan ik had verwachtquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:03 schreef PimD het volgende:
Als je optreden met derde-rangsartiesten die in de jaren '70 of '80 twee hitjes hebben gehad een leven wilt noemen, dan heeft Spike er nog een leven naast Queen ja.
Ik wens een duidelijk onderscheid tussen "Ingrid" en "Ingetje79"quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:49 schreef Hankster het volgende:
zeg jij nou maar niks met je 'ik ken die hele vent niet'![]()
Boeiend, hij is wel goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
Spike Edney was/is een homofiel, dat is bekend.
een oudje gelukkig, geen wembley ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Welk concert hebben ze uitgezonden?
zou kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Hammy 75?
Zaten weer een paar mooie nummers tussenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
een oudje gelukkig, geen wembley ofzo
een uit '74/'75 volgens de presentator
Een paar?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zaten weer een paar mooie nummers tussen![]()
en gewoon de lekker lange oude Brighton Rock solo!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een paar?![]()
Hele concert is geweldig!
jup, maar niet in combinatie met 2x BoRap zonder operaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:12 schreef BlaineDeMono het volgende:
Maar die solo deden ze ook vaak bij de Live Magic tournee.
Hij is wel ergens te downloaden hoorquote:
Ja, waar?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is wel ergens te downloaden hoor![]()
of mag ik die links ook al niet geven en krijg ik weer een note vanwage 'warez'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |