5:1 DTS ?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef LeroyBrown het volgende:
Hij is echt zoveel beter dan de RotC DVD![]()
Beter gefilmt, betere setlist, Eminemintro, deze grotere stage vind ik toch op een bepaalde manier cooler... gewoon top![]()
Ik had al een paar keer over dat interview gehoord maar nog nooit gezien. Brian blijft erg kalm en ik kan me voorstellen dat hij na een aantal keer waarschuwen dat hij het liever alleen over het optreden heeft het interview stopt. Brianquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:33 schreef Mennosson het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4959787107106990601&q=brian+may
Brian May voor 2 Vandaag
Kan niet alles hebbenquote:
Wat een loser interviewer.. Hij is niet in het land om Bohemain Rhapsody te promoten/uit te leggen.. Vraag vragen over de tour LUL.. Lekker voor 2 vandaag dat ie weg liepquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had al een paar keer over dat interview gehoord maar nog nooit gezien. Brian blijft erg kalm en ik kan me voorstellen dat hij na een aantal keer waarschuwen dat hij het liever alleen over het optreden heeft het interview stopt. Brian![]()
ligt aan mijn stemmingquote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Om deze discussie nog maar eens wat nieuw leven in te blazen....
Wat is volgens jullie het mooiste Queen-nummer? En wat vinden jullie het beste album?
Ik weet het, het is moeilijk kiezen maar ik zou zeggen doe een poging![]()
Mooiste nummer? Heeel moeilijk, maar ik denk dat ik voor March of the Balck Queen of The Prophet Song zou gaan. Album wordt Queen 2quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Om deze discussie nog maar eens wat nieuw leven in te blazen....
Wat is volgens jullie het mooiste Queen-nummer? En wat vinden jullie het beste album?
Ik weet het, het is moeilijk kiezen maar ik zou zeggen doe een poging![]()
ik denk dat ik dat dan aan me voorbij laat gaan, want anders sla ik mezelf voor mn kop als ik gestemd hebquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mooiste nummer? Heeel moeilijk, maar ik denk dat ik voor March of the Balck Queen of The Prophet Song zou gaan. Album wordt Queen 2![]()
Misschien maar eens een tournament houden?![]()
dat is zeker weten dezelfde show?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef PimD het volgende:
De DVD van het Japanse concert zal in maart op DVD uitgebracht worden. In ieder geval in Japan.
en dat weten ze nu alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:00 schreef LeroyBrown het volgende:
Bij HMV Japan kun je hem incl verzending naar NL bestellen voor het schappelijke prijsje van omgerekend ¤53,04.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |