een grote gang-bangquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:01 schreef BrianMay het volgende:
Queen? homos toch?
Welke is dat? Heb zelf nog een leuk mp-3tje van Wreckage, en zo'n band van May, Left Handed Marriage ofzo, dat was nog voor 70. Alleen baggerkwaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:02 schreef BrianMay het volgende:
Ik ben nu een opname aan het luisteren uit 1971, een live opname.
De oudste opnames van Queen die er zijn
Left Handed Marriage was geen band van Brian, maar een band van een vriend van Brian (ik geloof dat die vriend ook keyboards speelde bij Smile, maar dat weet ik zo niet uit m'n blote hoofd) en die vriend had Brian gevraagd om gitaar te spelen op een paar nummers van zijn bandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Welke is dat? Heb zelf nog een leuk mp-3tje van Wreckage, en zo'n band van May, Left Handed Marriage ofzo, dat was nog voor 70. Alleen baggerkwaliteit.
Met dank aan Qu![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:13 schreef PimD het volgende:
Mij niet.
Ik ben er vrijdag geweest (in The Dominion Theatre)! Het was echt geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef Even het volgende:
Ik ga over 2 weken naar de Queen musical (We Will Rock You ) in Londen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt me echt heel vet![]()
idd jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:30 schreef MikeyMan het volgende:
Ah, vroeg me al af waar het topic heen was...
Overigens; storend, die twee dezelfde avatars
De video die ik gezien heb is idd van beroerde kwaliteit, maar de wma's die al veel eerder daar gepost zijn zijn wel van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:47 schreef PimD het volgende:
Nou de DVD van Houston die gepost is op Queenzone valt ook vies tegen. Kutkwaliteit. Ben sowieso geen groot fan van die NOTW tour shows.
dan gaat er hier iets niet zo goed.. ik heb em nl al!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef PimD het volgende:
* tvp
de dvd is een week uitgesteld naar 1/11 - weet niet of dit al gepost was ?
hij ligt nu idd al in de winkelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaat er hier iets niet zo goed.. ik heb em nl al!
Gaafquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:18 schreef keijz het volgende:
[[url=http://img421.imageshack.us/img421/6656/london0787bx.th.jpg]afbeelding][/URL]
de dvdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef MikeyMan het volgende:
Hmm... Bij MediaMarkt kwamdie de 31ste binnen... Maar wel voor 9,99
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaat er hier iets niet zo goed.. ik heb em nl al!
Spike Edney zong idd mee bij sommige nummers op de Magic Tour.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Haushofer het volgende:
Een nieuwsgierig vraagje: weet iemand of John Deacon ooit op een nummer heeft meegezongen van Queen ( live of studio ) en kun je dat duidelijk horen? Op bv het album Live Magic hoor je bij "it's a kind of magic" ergens middenin een niet zo herkenbare stem, maar ik vraag me af of dit Deacon is ( speelde en zong die Spike Edney ook niet mee op die concerten?)
ik heb een concert waar hij overduidelijk meezingt en zelfs samen met Freddie in 1 microfoon zingt.. ff zoeken welke dat wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Haushofer het volgende:
Een nieuwsgierig vraagje: weet iemand of John Deacon ooit op een nummer heeft meegezongen van Queen ( live of studio ) en kun je dat duidelijk horen? Op bv het album Live Magic hoor je bij "it's a kind of magic" ergens middenin een niet zo herkenbare stem, maar ik vraag me af of dit Deacon is ( speelde en zong die Spike Edney ook niet mee op die concerten?)
Mja, bij bv Somebody to Love zie je em wel meezingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Spike Edney zong idd mee bij sommige nummers op de Magic Tour.
Op de studio albums heeft John Deacon nooit meegezongen, live stond zijn microfoon dermate zacht dat hij niet te horen was. Misschien dat er een paar kleine audiofragmenten zijn waarop hij mee 'zingt', maar die heb ik iig nooit gehoord.
In de clips kon John trouwens wel goed playbacken![]()
![]()
In de clip? Zou kunnen, hij playbackt in veel clips mee alleen is hij niet op Somebody to Love te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, bij bv Somebody to Love zie je em wel meezingen.
Hoezo? mediamarkten door het hele land toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook online te bestellen?
Nee zeker?.
maarja, dan moet je weer naar buiten enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoezo? mediamarkten door het hele land toch?
ik moet em nog steeds kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:06 schreef MikeyMan het volgende:
Zo, net ff de dvd gehaald voor 9,99... Goede zaak... De DTS track is in iedergeval schappelijk gemixt, das al iets wat ik na 2 minuten doorheb... Center speelt lekker op de achtergrond mee... Goede beeldkwaliteit ook...
Ik heb hem bij cd-wow.com besteld voor omgerekend 15 euroquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:16 schreef PimD het volgende:
Ik koop 'm wel, maar wel ergens online tegen een dumprijs ofzo - ik ga er geen 25 euro voor betalen
Gast, zeik niet zo...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef PimD het volgende:
Het gaat hier over Queen, niet over die wanstaltige musical.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef PimD het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef PimD het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:24 schreef BrianMay het volgende:
Hoerae Hoerae, Pim & Niek zyn officieel 1 jaer oud gheworden vandaegh
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Queen fans opgelet: Vanavond Queen-avond bij Veronica!![]()
Eerst een registratie van een concert van Queen + Paul Rodgers in Sheffield, daarna de documentaire 30 Jaar Bohemian Rhapsody, gevolgd door een registratie van het legendarische Wembleyconcert!![]()
Tot 01.05.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:12 schreef PimD het volgende:
Vanaf 20.30
Is die al bevestigd dan? Zaten wel leuke stukken bij... Maar dacht dat het á la de BBC docu wat meer over borhap zou gaan... Naja, ook niet erg dit, het nummer wordt toch teveel gedraaid...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:56 schreef qu63 het volgende:
wat een cut-uitzending ()
docu was idd wel ok, alleen ik zag Brian geen harp spelen, terwijl hij die toch speciaal uit de kast had gehaald voor deze docu geloof ik
dan maar wachten op de dvd release
Ze zit nog vast van de vorige keer dat iemand dat riep...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef Elusive het volgende:
daarom knippen ze er in, anders gaat niemand die dvd kopen
TIE YOUR MOTHER DOWN !!!!!!!
op Brianmay.com heeft hij zelf geschreven dat hij weer op de harp had gespeeld na 20 jaar, en in deze docu speelde hij voor het eerst sinds 20 jaar weer Gppd Company..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:01 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Is die al bevestigd dan? Zaten wel leuke stukken bij... Maar dacht dat het á la de BBC docu wat meer over borhap zou gaan... Naja, ook niet erg dit, het nummer wordt toch teveel gedraaid...
*Jaloers isquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn oom heeft alles opgenomen voor me op dvd! Behalve Wembley dan, want die heb ik al op dvd.
.
Is dat boeiend? Is toch niet live voor het grootste gedeelte...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:30 schreef Marky- het volgende:
begrijpelijk dat ze stukjes uit de return of the champions show geknipt hebben, maar om nou bohemian rhapsody eruit te knippen![]()
bwah ik vond het wel jammer, meer nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Is toch niet live voor het grootste gedeelte...
Sixpence, normaalgesproken... Maar die zijn al sinds de 70er jaren uit roulatie geraakt... Inquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:55 schreef Even het volgende:
[..]
*Jaloers is
Ik denk dat ik die dvd van Return of the Champions nu wel ga kopen![]()
Eerste twijfelde ik![]()
T viel me trouwens ook op dat Brian met een 50 pence muntje speeltDat wist ik heel niet
![]()
Vetquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sixpence, normaalgesproken... Maar die zijn al sinds de 70er jaren uit roulatie geraakt... In
'92/'93 heeft 'ie door de royal mint sixpence-muntjes laten slaan met zijn koppie erop (voor de Back to the Light-tour)
Zeker met Paul Rodgers niet, want in Ahoy zong 'ie alleen maar het laatste (harde) stuk. Het hele eerste deel kwam van (video-) tape. Wel smaakvol gedaan, by the way. Hoe dat op die DVD zit, weet ik niet. Ik heb 'm wel, maar nog geen tijd gehad om 'm te bekijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Is dat boeiend? Is toch niet live voor het grootste gedeelte...
Die is al jaaaaaaaaren oudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
John Deacon vermaakt zich tegenwoordig wel, met dank aan Schaap001 uit de Muziektriviareeks:
[afbeelding]
![]()
excuses dat wist ik niet.quote:
WWRYquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef KELDER het volgende:
eerste post in dit topic in t nieuwe jaar, ik heb niks boeiends te melden, maar werd weer eens tijd
gelukkig nieuw jaar alle Queen fans!
en ik ga in februari zelfs voor de 2e keer naar We Will Rock You in London, laat de WWRY-haters maar weer flamen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |