Annie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dus hier is de Singles kliek heen gegaan?
Kan ik je nog steeds als broertje beschouwen?quote:
Vanaf elf uur ga ik nuttige dingen doen, dus je hebt nog tien minuten om me te vertellen wat er waar is van het gerucht dat Twist verspreid heeft.quote:
Das simpel: Niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanaf elf uur ga ik nuttige dingen doen, dus je hebt nog tien minuten om me te vertellen wat er waar is van het gerucht dat Twist verspreid heeft.![]()
Goed, ik geloof je. Zal ht binnenkort zelf wel eens aan Twist vragen.quote:
Godt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Plato
En die zegt wat anders, gaat dan WM opstoken en die zegt dat ook wat anders... Wie ga je dan geloven?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed, ik geloof je. Zal ht binnenkort zelf wel eens aan Twist vragen.![]()
Alleen Platoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
Oi Plato
Het gerucht dat ik het leukste vind zal ik voor waar aannemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef melismay het volgende:
[..]
En die zegt wat anders, gaat dan WM opstoken en die zegt dat ook wat anders... Wie ga je dan geloven?!
En gisteren nog gescoord?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Morgen marc
quote:
Dan zal ik me neerleggen bij mijn lotquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gerucht dat ik het leukste vind zal ik voor waar aannemen.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Je mag best binnenkomen hoor, je hoeft niet zo verlegen te doen.![]()
Natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Goed, ik ga nuttige dingen doen.![]()
* Jumparound gooit een blikkie naar de deurquote:
hooooooooooooooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound gooit een blikkie naar de deur
Damn, mis!quote:
Dat mag ik hopen zeg..quote:
ff bléh... kom net van het kerkhof terug... maar de cappucino heeft me goed gedaan..quote:En hoe is het met jou? Klaar voor het weekend?
zou wel spannend zijn als het niet zo was en ik nog steeds hier aan het posten was hequote:
Nee, ik moet verder met mijn website voor Thailand. En zondag hockeyen, maar daar blijft het zeker wel bij dit weekend.quote:ff bléh... kom net van het kerkhof terug... maar de cappucino heeft me goed gedaan..![]()
Weekend..? nog nix eigenlijk...En jij.. plannen?
Wij zijn nog steeds net zo populair bij het vrouwvolk, dus ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan ik je nog steeds als broertje beschouwen?![]()
Ja .. en zolang is het niet meer, je kunt bijna in dagen gaan aftellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, ik moet verder met mijn website voor Thailand. En zondag hockeyen, maar daar blijft het zeker wel bij dit weekend.
Weet het helaas, moet er voor mijn school ook nog 1 maken, die moet ook wel redelijk af zijn na dit weekend (ben daar al wel een stuk mee).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:56 schreef Breetai het volgende:
Hey Marc
Tenminste toch wat te doen komend weekend. Zo'n website maken duurt meestal toch langer dan je verwacht had.
Het zijn nog 19 dagen tot vertrekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja .. en zolang is het niet meer, je kunt bijna in dagen gaan aftellen![]()
Ik ben benieuwd hoe het deze keer met het hockyen gaat...(nou niet gelijk weer kwaad op jezelf worden als het niet gaat zoals jij wil..geef het de tijd)
Ik ga nu nog ff druk bezig zijn...druk bezig zijn is goedKeeps my mind off things
duss tot laters...![]()
Maar dat had dan weer niet gehoevenquote:
Ja dat ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Of ben ik gewoon oud aan het worden
Ik ben hartsikke ziek, dsu wat dat betreft is het wel herkenbaar, maar dat wil je vast niet horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja, eens wat anders: Heeft iemand van jullie de laatste dagen ook zo'n last van vermoeidheid/lamlendigheid? Ik lijk niet vooruit te branden terwijl dat normaal geen enkele moeite kost. Opstaan kost me veel meer moeite dan normaal en tussendoor ben ik maar moeilijk te motiveren
Normaal geen last van, maar nu ineens... Hopen dat het tijdelijk is in ieder geval!
Nee, ik ben even fit, actief en inspirerend voor mijn omgeving als altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ja, eens wat anders: Heeft iemand van jullie de laatste dagen ook zo'n last van vermoeidheid/lamlendigheid?
Zie je fotoboek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:04 schreef melismay het volgende:
Trouwens Plato... Ik heb geen rood haar meer
Ik moet bekennen dat ik vind dat dit kapsel je een stuk leuker staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:11 schreef melismay het volgende:
Hahaha, dankje PlatoStond het je zo tegen dat rode?
Dankjewelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik vind dat dit kapsel je een stuk leuker staat.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef QyRoZ het volgende:
Dood zijn.
Alleen tussen 8.00 en 17.00?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef QyRoZ het volgende:
Dood zijn.
Nee, ik heb het even op fok gezien. Komt misschien vanzelf wel weer, en anders nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:37 schreef melismay het volgende:
Pheno! Werk jij tegenwoordig overdag?!
Hoiquote:
Jij ook al ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef QyRoZ het volgende:
Dood zijn.
Sorry, daar is net een vergadering over geweest met de commissie. En dat gaat niet doorquote:
Dolle boel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef Twisted_fok het volgende:
even zwaaien voordat ik ga eten
jeuj, verjaardag vanavond, allemaal familie over de vloer
Ik heb dan ook een dermate hechte band met m'n familie dat ik me er erg op verheug. Oh nee, toch niet.quote:
't was zo goed dat ik me er niks meer van herinnerquote:
Ik schijn wel vaker knock-out te gaan als hij in de buurt is. En achteraf maar denken: WTF? Is er iets gebeurd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
[..]
't was zo goed dat ik me er niks meer van herinnerJij?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schijn wel vaker knock-out te gaan als hij in de buurt is. En achteraf maar denken: WTF? Is er iets gebeurd?
Ik ben geweldig omdat ik knock-out ga?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]Ik zei toch al dat jij geweldig was en ik maar goed
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik schijn wel vaker knock-out te gaan als hij in de buurt is. En achteraf maar denken: WTF? Is er iets gebeurd?
Belangrijke post over de kunst van het ouwehoeren over niks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:48 schreef Twisted_fok het volgende:
-
Hallo schone deerne.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Belangrijke post over de kunst van het ouwehoeren over niks.
Echt heel erg zo voor op de vrijdag avond hoorquote:
Sterf!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
JA!
Voordeel is wel dat het gezellig kan zijn zonder alcohol,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef Breetai het volgende:
Het kan idd gezelliger idd.
Ik weet helemaal niks wat ik ga doen vanavond. Kan niet eens een biertje gaan drinken want misschien moet ik nog gaan rijden.![]()
Deal!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:54 schreef QyRoZ het volgende:
Over een jaartje of 50, okay?
Als ik ga stappen drink ik niet. Als ik een thuis blijf gaat er wel wat bier tegenaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Voordeel is wel dat het gezellig kan zijn zonder alcohol,
heb ik gehoord dan![]()
Die van jou doen dat tenminste. Ik mag het zelf klaarmakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Goeiesmorgens! Koffie! Zelfgebakken brood. Krantje erbij. Ik zie toch wat voordelen van bij mijn ouders vertoeven.
Zo hoort het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze zijn dan ook dolgelukkig als ik ze met een bezoekje vereer, eens in de zoveel tijd. Hoewel ik de koffie zelf moest zetten.
Stel het eens voor aan je ouders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ook wel eens een compleet ontbijt op bed.
De koffie op bed dinsdag was een goed begin.
Ik zou ze inruilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Daar trappen ze niet in hoor, dat weet ik allang whehe.
Mee eens!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wil ook wel eens een compleet ontbijt op bed.
De koffie op bed dinsdag was een goed begin.
Nee, denk het ook niet, moeilijk is het niet, zwaar ook niet (alleen het dragen van de spullen naar de auto danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel leuk ja
Moet ik ook nog steeds een keer doen,
en verleren, zal toch niet? Of is het erg moeilijk?
Prima toch danquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet, moeilijk is het niet, zwaar ook niet (alleen het dragen van de spullen naar de auto dan)
Dit is in een zwembad, dus nog lekker warm ook
Just like mequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef melismay het volgende:
Ik word hier gewoon structureel genegeerd
ewquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima toch dan
En warm maak je het anders zelf maar hoor![]()
niet, ik kan niets ontopic op jouw opmerking verzinnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:01 schreef melismay het volgende:
Ik word hier gewoon structureel genegeerd
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zie toch wat voordelen van bij mijn ouders vertoeven.
Ik weet het antwoord op die vraag: NEE.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:17 schreef Breetai het volgende:
Uiteindelijk kan je altijd wel een paar voordelen opnoemen. Of ze opwegen t.o.v. de nadelen blijft altijd de vraag.
Ja, maar ik was even bang dat je me in de steek had gelaten, maar gelukkig blijkt dat niet zo te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:06 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk niet, ik lig half ziek op de bank enzo, maar ik zal je natuurlijk nooit in de steek laten
Nee, zeker omdat je nog bij je moeder woont kun je je dat veroorloven. Als ik een paar dagen geen boodschappen ga doen kom ik om van de honger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:10 schreef melismay het volgende:
Yup, verkouden en dat blijft wel leuk een paar dagen slepen... Had ook geen boodschappen moeten gaan doen vanmorgen
Je wilde natuurlijk met je nieuwe kapsel pronken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:13 schreef melismay het volgende:
Ja ach, ik dacht dat t wel ging enzo, maar ik was toch wel erg dood toen ik terugkwam
Ik vind juist altijd dat mijn haar er niet uitziet als ik net van de kapper kom. Doorgaans race ik dan ook naar huis om het opnieuw te kammen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:18 schreef melismay het volgende:
Nou dat ziet er vandaag lang niet zo leuk uit als gisteren, aangezien ik geen zin had om er zo veel aan te doen als de kapper gisteren
Ik heb een goede kapper. Goed, het is een Turk, maar voor de rest kan ik niks negatiefs over hem zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef melismay het volgende:
Dan moet je eens een fatsoenlijke kapper nemen!Die van mij is echt geweldig!
Dat had ik bij alle voorgaande kappers ook, ligt dus niet specifiek aan die man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:26 schreef melismay het volgende:
Wel, dat je na die tijd meteen naar huis moet om je haar te kammen
Nee hoor, dit is iets wat ik van veel mensen hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:29 schreef melismay het volgende:
Toch een beetje vreemd Plato, dat moet je toch toegeven
Ja en dan ga jij er tussen zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef Frezer het volgende:
Potverdriedubbeltjes! Het is hier wel een Melis-Plato één tweetje.
Nee hoor, ik heb netjes gewacht tot ze weg gingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja en dan ga jij er tussen zitten.
Die houden we er in!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Viper_74 het volgende:
Je bent niet lui, je bent motivatiegehandicapt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:08 schreef Viper_74 het volgende:
Je bent niet lui, je bent motivatiegehandicapt
Ze speelt toch "hard to get"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:30 schreef Frezer het volgende:
Kersje!
Nee, maar bedankt !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Jumparound het volgende:
Oh, en had ik al gezegt dat dit een geweldig kutfeest is?
Of "impossible to get"?quote:
Zou ook kunnenquote:
Wat een geweldig kutfeestquote:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
Nog steeds geen date kunnen regelen?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:29 schreef Breetai het volgende:
* Breetai smikkeld lekker z'n bakjes macaroni op onder het genot van een palmpje.
Erg hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen date kunnen regelen?
Still gay?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vanavond maar weer eens 'iets' zien te 'scoren' in de stad
met HET petje op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf thuis vanavond. Na gisteren wel even gehad. Lopend door de McDrive is op zich wel leuk btw
Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:20 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf thuis vanavond. Na gisteren wel even gehad. Lopend door de McDrive is op zich wel leuk btw
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
KloptBehalve als ze je weigeren
Of met een hele groep op de fiets McZut bestellen
Je liegt jongen! Je lieeeeeeeeeeeeegt!!!!!!!!!!quote:
Nah. Zo ben ik geborenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je liegt jongen! Je lieeeeeeeeeeeeegt!!!!!!!!!!
ergens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Waaaaaaaaaaaaar is iedereen?
Ik mag zo naar Amsterdam voor een verjaardag van mijn nichtje (ze wordt 11 of 12 geloof ik)quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:40 schreef QyRoZ het volgende:
Annie.
Twist.
Ik ben druk aan het Funda'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |