Het wordt zaterdag herhaald.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Quinny het volgende:
Jammer dat ik het niet gezien heb![]()
Er is zeker niet iemand die het heeel toevallig heeft opgenomen?
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halenquote:
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dubbel bedankt
Ik ga straks even kijken
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderenquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom de bonnen van het weekend wel brengen...
Bier gijs... dan kom je toch boven de 10 uit..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, das teveel. Ik hoef alleen maar een potje pindakaas te halen
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oke mooi dan kan ik hem groot bewonderen
ja kop hem maar in
Ik kom ook niet voor jou... beter ben je niet thuis duitse vlegel!!quote:
Het zijn dit soort posts waarvoor vrouwen smelten Gijs.... zo liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
een potje pindakaasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
originaliteit -10quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haaltquote:
Oh nee he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal je wat groots geven wat je mag bewonderen !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Tja wie wilt Noot nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja, een lief mannetje wat net bij de kassamevrouw kan komen en wat centjes uit zijn nijntjeportomoneetje haalt
Een kleuter dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !quote:
Ik zal eens met jou afrekenen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !
Hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja wie wilt Noot nietAls je maar weet dat die van mij is !!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... hij kan in ieder geval afrekenen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |