ik ben nu bezig met het sleeven van me rechter arm me linker is algedaan en vond toen me pols idd erg naar gevoel maar ja ga maar met je nagel over je arm het verschilt over al op je arm, maar pols en bij me oksel zijn wel de minste plekjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:39 schreef SqueaK het volgende:
ik wil een tattoo aan de binnenkant van mn pols... dus zeg maar waar je horloge loopt....
maar ik denk dat dat een erg pijnlijke plaats is... erg dunne huis en je adres lopen daar zo....
ik heb een tattoo op mn voet (wreef) en die vond ik al erg pijnlijk....
heeft iemand er 1 aan de binnenkant van zn pols en zo ja hoe voelt het daaR ?
Zoek een stijl, ga naar een tattooshop waar ze goed zijn in die stijl en vraag of daar iemand iets voor je wil tekenen.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:47 schreef single_queen het volgende:
Neuk, ik denk dat ik al vele shops bezocht heb, maar het is moeilijk om dit soort plaatjes te vinden! doodskoppen, tribals, indianen etc.. zat van te vinden, maar niet wat ik zoek..
tzal uiteindeiljk dus toch een eigen ontwerp worden, maar goed, nog wel zoekende naar inspiratie
http://www.tattoodles.com <= staan heeeel veel ontwerpenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:47 schreef single_queen het volgende:
Neuk, ik denk dat ik al vele shops bezocht heb, maar het is moeilijk om dit soort plaatjes te vinden! doodskoppen, tribals, indianen etc.. zat van te vinden, maar niet wat ik zoek..
tzal uiteindeiljk dus toch een eigen ontwerp worden, maar goed, nog wel zoekende naar inspiratie
Eus te Leiden? Waar zit die dan? Ik ga binnenkort een nieuwe tattoo zetten denk ik, heb er al eentje, maar ik wil wel zeker weten dat het een goede tattoo artist is. Mensen met 'echte' ervaringen met Eus hoor ik graagquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:27 schreef Neuk het volgende:
* Neuk aansluit
On Edge te Den Haag is ook okEn Eus te Leiden natuurlijk ook. Zowieso zitten er in die regio aardig getalenteerde artiesten.
http://www.tattoo-eus.nl/quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Eus te Leiden? Waar zit die dan? Ik ga binnenkort een nieuwe tattoo zetten denk ik, heb er al eentje, maar ik wil wel zeker weten dat het een goede tattoo artist is.
Ik heb hem een mailtje gestuurd, eens kijken wat de kosten zijn, ook wel handig om te wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
http://www.tattoo-eus.nl/
eus is heel goed
Why not?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef BreezerFR het volgende:
Reken er maar niet op dat die een prijsopgave via email geeft.
Misschien zegt ie 'Tussen de 60 en 6000 euro'. Wat kun je anders zeggen?quote:
Nou, ik heb hem de afbeelding gemaild en aangegeven dat ik hem exact zo groot wil hebben in zwart/wit. Lijkt me niet zo complex om daar een prijsje voor te geven.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef Neuk het volgende:
[..]
Misschien zegt ie 'Tussen de 60 en 6000 euro'. Wat kun je anders zeggen?
Ik heb 1 volle sleeve en nu bezig met de 2e allemaal door Eus, hij is voor mij de beste.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:57 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Eus te Leiden? Waar zit die dan? Ik ga binnenkort een nieuwe tattoo zetten denk ik, heb er al eentje, maar ik wil wel zeker weten dat het een goede tattoo artist is. Mensen met 'echte' ervaringen met Eus hoor ik graag. Of als ze nog betere artists weten, maar aangezien ik zelf in Leiden woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |