Deze is wel te verkrijgen maar dan noemen ze het de sda2 en die is zonder wifi volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:31 schreef Triangeljosti het volgende:
Is deze telefoon ook onder een andere naam bij T-mobile te krijgen? Mag binnenkort verlengen
Correct, plus dat de WEP / WEP-loos ratio tegenwoordig op 50-50 ligt. Nu maar hopen dat wifi op GSM's een beetje aanslaat. Momenteel bevatten de volgende GSM's al Wifi:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:31 schreef tonks het volgende:
Nee dat is allemaal niet zo moeilijk, veel cafe's en eetgelegenheden hebben wifi.. ook veel hotels.. plus dat als je in een gemiddelde nederlandse straat staat dat je ook wel een aantal wifi verbindingen vind. (hier 3)
Nee hoor, net zo min als de vorige Qtek's naar mijn idee, hoezo?quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef tonks het volgende:
Maar drommelsch, krast het schem?
De K750i gaat +- 6 dagen mee, maar ik wil dus wifi gaan gebruiken,en ook nog wel geregeldquote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik ken de K750i daar niet goed genoeg voor (beide kun je ze toch niet vergelijken!) maar de batterijtijd van de Qtek 8310 is excl. gebruik van wifi ongeveer een week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |