Noem je dat kussen ? Ik snak nog naar adem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz springt op Tongs schoot kust hem plat op de bek en doet haar spannendste paaldans
Ik heb geen gordijnen ik heb niks te verbergen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef SCH het volgende:
Worden je gordijnen wel gewassen vandaag?
Heb je de visite wel iets te drinken aangeboden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Zo, eerste kadootjes zijn binnen.
Een friteuse voor deze keukenprins.
Boeken van Rasha Peper, Leon de Winter, Dirk Ayelt Kooiman, Harry Mulisch en Bernlef.
Oh, shit, ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je de visite wel iets te drinken aangeboden?
Kijk die heeft er kijk opquote:
Als m'n kater het toelaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef JorisW het volgende:
Voor jouw verjaardag log ik me wel even in.... Kom je morgen NIVO - Driel kijken ?
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Noca het volgende:
Tong!!
Gefeliciteerd!! Ga je al richting de 80?
Whehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.
whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |