Voor onze tong80 komt zelfs zo'n enge rooie even uit haar toren neerdalen in VBL.quote:
je dacht een MSN bot?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tong jarig? Dus het is toch een mens
Gefeliciteerd dan maar
ik denk het niet, ik heb hem nog niet gezien in dit topic namelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Is dat die topposter?
Wat ziet Blof er raar uit tegenwoordigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
Dit bandje komt vanavond langs
[afbeelding]
Komt door de zeewindquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat ziet Blof er raar uit tegenwoordig
zeg maar gerust spemmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt door de zeewind
wordt dit het eerste verjaardagstopic dat we vol gaan posten?
Hun stadsgenoten komen ook een biertje meedrinken (en ondertussen ook nog wat in de microfoon brullen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
Dit bandje komt vanavond langs
[afbeelding]
Ik heb dus maar een plaatje van Radiohead geplaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt door de zeewind
wordt dit het eerste verjaardagstopic dat we vol gaan posten?
Thai aan huis, massage incl.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Verjaardagsmaal: afhaalchinees of diepvriespizza?
moet wel lukken op een vrijdagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dus
Zou leuk zijn als ie vol is voordat ie wakker wordt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef shmoopy het volgende:
Die ligt natuurlijk nog in z'n nest met z'n favoriete vriendje
baksteen door de ruit, wel verpakt in cadeaupapierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:57 schreef shmoopy het volgende:
Als jullie nou echt willen dat hij vrolijk wakker wordt, moet je even hier gaan staan
[afbeelding]
en een leuk wijsje fluiten.![]()
mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Geheel in de geest van dus
Zou leuk zijn als ie vol is voordat ie wakker wordt.
t arme schaap zou een koutje kunnen oplopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
We pakken shmoopy wel even nakend in en zetten haar voor de deur
Dan moet Tong d'r ff opwarmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
t arme schaap zou een koutje kunnen oplopen
Ja, dan komt ie heulemaal nie meer online, natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef SCH het volgende:
We pakken shmoopy wel even nakend in en zetten haar voor de deur
Maak hem gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, dan komt ie heulemaal nie meer online, natuurlijk!
Zal ik doen, ik ga 'm zometeen wakker bellen namelijk.quote:
O ja, taart:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:12 schreef Bluezz het volgende:
Tngie
![]()
Mannen zijn net whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
WAKKER WORDEN, JE MOET TAART SNIJDEN!!!!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:16 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik ga 'm zometeen wakker bellen namelijk.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:57 schreef shmoopy het volgende:
Als jullie nou echt willen dat hij vrolijk wakker wordt, moet je even hier gaan staan
[afbeelding]
en een leuk wijsje fluiten.![]()
Ik ook! Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef JaWi het volgende:
Ok, hiervoor maak ik een uitzondering.
Hier 5quote:
hier 4 .....30 per pag.quote:
Ik moet toch maar eens zo'n ICT cursus van tong volgen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Hier 2
Ligt aan je instellingen.
Maar dat kan tong alleen veranderen
Nu een grapje wat nog niet gemaakt is, je kan hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte gefeliciteerd kerel, 80 alweer?
Oh nee, SCH gaat ook in dit topic commentaar leverenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu een grapje wat nog niet gemaakt is, je kan het
Misschien is hij nu oud genoeg om zijn tong binnenboord te houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry was een slip of the tongue. Een nieuwe tongenbreker weet ik zo even niet, maar dat doe ik die jongen niet aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Afbeeldingen
Bedoelde u: tong python
Uw zoekbewerking - tong pyth - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
- Gebruik minder zoekwoorden.
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Misschien is hij nu oud genoeg om zijn tong binnenboord te houden![]()
Dagje uit met zijn moeder en ze hebben hun rugzakjes laten staan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:25 schreef Againzender het volgende:
Hij is toch niet op het Binnenhof?
die verstrooidheid breekt hem nog eens op....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dagje uit met zijn moeder en ze hebben hun rugzakjes laten staan?
Jullie sporen niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:58 schreef SCH het volgende:
Onze dag is al 6 uur oud Tong
Tssquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:13 schreef Dos37 het volgende:
hoe jong ben je geworden tong
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
TssHij is van 80, dus wat denk je zelf?
![]()
He tong, toen ik je van de week in een van mijn kant dronken bui uitmaakte voor"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef tong80 het volgende:
Lief telefoontje van shmoopy gehad.
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Zo is het leuk 25 worden.
Broekiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:43 schreef tong80 het volgende:
Lief telefoontje van shmoopy gehad.
Verder iedereen bedankt voor de felicitaties. Zo is het leuk 25 worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:29 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Mijn allergrootste fan is jarig, vernam ik, dus voor deze lieverd maak ik even een uitzondering en feliciteer ik hem even hoogstpersoonlijk.
Van harte en nog vele jaren!
Vlammetjes - Guido Belcantoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:28 schreef SCH het volgende:
Zijn er vlammetjes?
5 voor zeven op een zondagavond. M'n pa wilde op tijd voor het voetballen zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:36 schreef SCH het volgende:
Hoe laat ben je eigenlijk geboren?
tegenwoordig kan het zo in een reclame blok bij talpaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
5 voor zeven op een zondagavond. M'n pa wilde op tijd voor het voetballen zijn.
Tong, rechts vooraan, kon het waarderen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz springt op Tongs schoot kust hem plat op de bek en doet haar spannendste paaldans
Noem je dat kussen ? Ik snak nog naar adem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:05 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz springt op Tongs schoot kust hem plat op de bek en doet haar spannendste paaldans
Ik heb geen gordijnen ik heb niks te verbergen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:19 schreef SCH het volgende:
Worden je gordijnen wel gewassen vandaag?
Heb je de visite wel iets te drinken aangeboden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:20 schreef tong80 het volgende:
Zo, eerste kadootjes zijn binnen.
Een friteuse voor deze keukenprins.
Boeken van Rasha Peper, Leon de Winter, Dirk Ayelt Kooiman, Harry Mulisch en Bernlef.
Oh, shit, ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je de visite wel iets te drinken aangeboden?
Kijk die heeft er kijk opquote:
Als m'n kater het toelaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef JorisW het volgende:
Voor jouw verjaardag log ik me wel even in.... Kom je morgen NIVO - Driel kijken ?
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Noca het volgende:
Tong!!
Gefeliciteerd!! Ga je al richting de 80?
Whehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.
whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
Het gaat om de views Yeahinho, het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
216 posts al in dit topic.
Dit is 217, tong proficiat.
ik hoop het voor je. Daarom reageer ik maar als man, gaat het percentage nog wat omhoogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat om de views Yeahinho, het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.
Jah.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij molt friteuses aan de lopen de band?
Hoi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.
Ja snel aangebrand. Maar als je er goed mee omgaat kan er nog wel een frikandel in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah.
Frietmoeheid.
Zo'n ding wil ook wel eens rust ipv bij nacht en ontij maar weer klaar te moeten staan om tong oraal te bevredigen.
Tis net een vrouw.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja snel aangebrand. Maar als je er goed mee omgaat kan er nog wel een frikandel in.
Dan openen we toch gewoon een deeltje tweequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
Doc, het is nog geen 12 uur, dus wacht nog even met volspammen.
Jim Beam?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef Doc het volgende:
En nu weet ik nog steeds niet wat ik hier na wil drinken ...
Zal toch wel...in ieder geval vast wel kaas en worstquote:
Geen asperges met ham?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef pos het volgende:
[..]
Zal toch wel...in ieder geval vast wel kaas en worst
Mietengedoe? op een goed feestje is veel bier EN veel hapjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:02 schreef Doc het volgende:
Hapjes? Wat is dat voor mietengedoe! Je kan bier krijgen! En als je het vriendelijk vraagt nog een sigaret!
Je ken een zak DirkVanDeBroek-chips krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mietengedoe? op een goed feestje is veel bier EN veel hapjes![]()
Maar geef mij maar een beugeltje![]()
Maar dat is DRUGS!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:06 schreef peaceman het volgende:
Nog iemand een joint bij zich?
Ja, en? een aspirine is ook drugs, zeur je daar morgen ook over als je je kater weg wil werken?quote:
Assprines is ook druks. Druks are band, mmmm-kay!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, en? een aspirine is ook drugs, zeur je daar morgen ook over als je je kater weg wil werken?
Ik heb trouwens nog steeds dat beugeltje niet gekregen![]()
Daar heb ik ook wel zin in, naast bier natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
Ik wil vlammetjes uit de nieuwe friteuse van Tong.
Dat werd tijd oberquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:11 schreef Doc het volgende:
En hier is je BIERRRRRRRRRRR! Bier is goed!
Yilditz kloonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:56 schreef pos het volgende:
Ik wil een bacootje graag...oja, met cola light, citroen en ijs![]()
[afbeelding]
quote:
Wie is Yilditz en waarom...drinkt ie ook cola bacardi?quote:
Oh, je zei geen Tober ...quote:
Allemaal vrienden/kennissen van Tong die overal zwerftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Zelden zoveel vreemden in VBL zien posten.
Je bedoelt Dione-topic?quote:
He, moet het meteen zo vulgair? Maak er dan gewoon vaginatopic van ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |