Als m'n kater het toelaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef JorisW het volgende:
Voor jouw verjaardag log ik me wel even in.... Kom je morgen NIVO - Driel kijken ?
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:33 schreef Noca het volgende:
Tong!!
Gefeliciteerd!! Ga je al richting de 80?
Whehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar begon ik vlak na mijn geboorte al mee.
whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:46 schreef Harmen_Siezen het volgende:
De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn tevreden over de eerste hulp die de afgelopen maanden aan de inwoner T. van het voetbalcafé Hools is verleend.
De betreffende inwoner, T. Tachtig, wordt geacht weer op eigen benen te kunnen staan.
Van de 200 miljoen euro die Nederlanders naar giro 555 hebben overgemaakt, is 67 procent toegewezen aan opvang van de heer Tachtig, 33 procent ging naar de aanschaf van bier en fastfood.
Gefeliciteerd, ook namens Marga.
Het gaat om de views Yeahinho, het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef Yeahinho het volgende:
216 posts al in dit topic.
Dit is 217, tong proficiat.
ik hoop het voor je. Daarom reageer ik maar als man, gaat het percentage nog wat omhoogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat om de views Yeahinho, het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.
Jah.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij molt friteuses aan de lopen de band?
Hoi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
het schijnt dat 80 % van de tong80 liefhebbers gezocht moet worden onder de bloedmooie verlegen vrouwen tussen de 19 en 25 die niet durfen te posten.
Ja snel aangebrand. Maar als je er goed mee omgaat kan er nog wel een frikandel in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah.
Frietmoeheid.
Zo'n ding wil ook wel eens rust ipv bij nacht en ontij maar weer klaar te moeten staan om tong oraal te bevredigen.
Tis net een vrouw.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja snel aangebrand. Maar als je er goed mee omgaat kan er nog wel een frikandel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |