quote:Smell your skin
Feel your breath
You on my side
I couldn't resist
I hope I'll understand some day
What's the meaning of this crazy game
It is real and pure
T.N.T. for the brain
If there's no pain
Rules are still the same
I'm with you, just lead me
I'm ready to play
T.N.T. for the brain
Don't be scared and have no fear
I will show you what it means
If there's no pain
Rules are still the same
I'm with you, just lead me
I'm ready to play
T.N.T. for the brain
What you feel is insane
It is love and not a game
T.N.T. for the brain
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.quote:
Iedere vorm van liefde komt voort uit het Ego, dat is in moi's definitie: het gezond bewustzijn van eigenbelang en de keuze daarnaar te handelen. Als Minette haar dure vis meteen uitbraakt, is dat niet de reactie die u in gedachten had. U wilde lief gevonden worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.
De liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk. Ik kan zomaar geen fatsoenlijke definitie geven van de Liefde.
Liefde is lust + toekomstdromen, beide vervagen; wat overblijft is de realiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
En dan? Neuken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Iedere vorm van liefde komt voort uit het Ego, dat is in moi's definitie: het gezond bewustzijn van eigenbelang en de keuze daarnaar te handelen. Als Minette haar dure vis meteen uitbraakt, is dat niet de reactie die u in gedachten had. U wilde lief gevonden worden.
Verdraag haar reactie maar. Als u tot dix telt en dan niet tegen haar uitvalt, heeft u zich mij betreft genoeg weggecijferd in de liefde
En die realiteit is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Liefde is lust + toekomstdromen, beide vervagen; wat overblijft is de realiteit.
Ja wat d8 jij dan??Beetje kots en vis is toch geen probleem voor jou?quote:
Het heeft de macht je blind te maken ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Liefde is gewoon een vreemde ziekte
En blind...
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.![]()
En wat zit er dan tussen lust/dromen en de realiteit? een relatie van... jaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat je uiteindelijk opgescheept zit met een dik oud wijf en je jezelf op een dag erop betrapt dat je je ligt af te rukken, fantaserend over je 19-jarige buurmeisje.![]()
Da's toch ook liefde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net als in American Beauty. Maar mensen vluchten wel voor die realiteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pijn fijn is en eigenlijk zit daar een kern van waarheid in toch?quote:
Dat merk je wel wanneer je je meer druk gaat maken over de rekeningen, dan dat je vriend z'n leuter niet meer stijf kan krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
En wat zit er dan tussen lust/dromen en de realiteit? een relatie van... jaar?
We hadden het over jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat merk je wel wanneer je je meer druk gaat maken over de rekeningen, dan dat je vriend z'n leuter niet meer stijf kan krijgen.![]()
Ja, maar soms zit die realiteit zo in your face dat er geen ontkomen aan is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
[..]
Net als in American Beauty. Maar mensen vluchten wel voor die realiteit.
Denken dat het over geld gaat, zoals de vrouw van Lester.
Hij zegt tegen haar:
"Het is maar een fuckin' bank!"
Pijn is fijn , bloed is goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pijn fijn is en eigenlijk zit daar een kern van waarheid in toch?
Of zit ik er een beetje naast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |