quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef Gert het volgende:Dido heeft ook al gezegd dat ze Joost als een, jawel, "soort broertje" ziet.
Zij ziet geen sex in 'm.
met alle respect maar waarom zou je in godsnaam geloven wat iemand als Dido zegt ...
natuurlijk de 'broertjes-opmerking' is bij vrouwen de clichematige 'jij mag er niet bovenop van mij' -uitspraak ...
Maar volgens mij is Dido niet iemand die je echt bij haar woord kan nemen ...
Ik denk dat de opmerking juist eerder een bewuste 'uitvlucht' is, ze weet dat het eigenlijk niks kan worden, en als ze iets met Joost zou beginnen, het Dido eerder kwalijk genomen zou worden (dan is ze opeens een 'slet', iets waar Dido erg bang voor is, die 'titel' te krijgen); Bovendien wekt Joost de indruk geen echte avances naar haar toe te maken, dus zegt Dido dit om niet de indruk te wekken bij Joost iets vergeefs te proberen en hij haar zou afwijzen ...
Ik denk dat er niks zal ontstaan tussen die twee, de belangrijkste reden is dat beide nogal sterk een 'correct' imago willen ophouden, oftewel zich 'eerlijk' willen voordoen, en vreemdgaan, zowel vanuit Joost, als vanuit Dido, dus niet 'im Frage' komt...
De mogelijkheid zou zijn als ze een keertje door een speciale omstandigheid opeens 'los' gaan, misschien onder invloed van alcohol of een conflict-uitbarsting, maar zelfs die kans acht ik niet hoog.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25