Hihi!quote:
Werkt hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Wil iemand kijken of Stats: _moder8or_ het doet?
De header enzo moet nog veranderd worden enzo
Spannend !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef snopprinses het volgende:
zucht..over een uur stagegesprek :/
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spannend !!
Laat ons weten wat ze over je hebben gezegd
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok
tzal allemaal wel meevallen, want heb nog geen klachten gehad
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!
nou voor mn baas ben ik niet bangquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!
Dus jij hebt wel een goed gevoel erover!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou voor mn baas ben ik niet bangdie kan alleen maar goede dingen over me zeggen ;p
maar tis met zo'n vrouw van school die heel irritant en precies kan zijn![]()
thnxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een goed gevoel erover!Ik duim voor je
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:48 schreef snopprinses het volgende:
oeh check mn beginnende portfolio wat nog lang niet af is:
http://www.moonzine.tk
En hij is (nog) niet firefoxproof omdat ik hier met iexplore werk op stage![]()
Hij is tof hequote:
ja ik heb ook wel een .nl maar .tktje er bij blijft makkeijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein heb
maar vroeger kon je de reclames uitzetten, nu kan dat dus niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein heb
Heb er geen moeite mee. Heb volgens mij nog nooit een .tk gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:08 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel een .nl maar .tktje er bij blijft makkeijk
Mooie dienstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:09 schreef C2C het volgende:
[..]
maar vroeger kon je de reclames uitzetten, nu kan dat dus niet meer
De Big Big Mac is echt lekker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer thuis mensendaarnet ff een Big Big Mac gehaald en hij was zeker lekker
een stukje groter dan de normale big mac maarja. De volgende keer pak ik zeker een Big Big Mac ipv een normale Big Mac
Maarja ik vind de mcchicken toch altijd nog het lekkerst
Snop ? waar werk jij eigenlijk ergens in de stad ? naast de macdonalds ofzo ?
Ik hoop het wel, ipv dat ze de big mac wegdoen en deze houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De Big Big Mac is echt lekker jaEn die McChicken ook
Die Big Big Mac blijft niet hè bij McDonalds
Ik had er laatst 2 op en ik zat nog niet volquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ipv dat ze de big mac wegdoen en deze houdenna die normale bih mac heb ik altijd nog honger
Vetklep homoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had er laatst 2 op en ik zat nog niet vol
Vetklep? Zeg ik weeg heul niet veel voor mn lengtequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vetklep homo![]()
Neej idd na 2 macchickens heb ik ook nog een beetje honger maar niet veel, alleen pak ik er nooit 2 wat ik vind het nogal duur
Jah maar je kunt ook 1 groot broodje kabab bestellen, JeWeett00ggg ? zoeen groot turks brood, en daar de helft van. Ben je 6 euro kwijt, alleen snijden we deze nog 1x door de helft en zit je vol voor 3 lollereuro's terwijl je bij de Macrofl voor 5 a 6 euro pas volzitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vetklep? Zeg ik weeg heul niet veel voor mn lengteVind 84 kg wel meevallen voor mn 1.93
Duur? Dat valt toch best wel meePizzahut is veel duurder (ook lekkerder, maar ok).
Een kwart turks brood? Trust me, ik heb echt nog trek daarnaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah maar je kunt ook 1 groot broodje kabab bestellen, JeWeett00ggg ? zoeen groot turks brood, en daar de helft van. Ben je 6 euro kwijt, alleen snijden we deze nog 1x door de helft en zit je vol voor 3 lollereuro's terwijl je bij de Macrofl voor 5 a 6 euro pas volzit
Jaja gek, maar als je me hier ziet hoeveel vlees je hier erin krijgt, is toch wat beters dan die gierige nederlandersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een kwart turks brood? Trust me, ik heb echt nog trek daarnaEn 1 broodje kebab á 3,50 is ook niet genoeg
En 2 is weer te veel, tsja.. Meestal eet ik alleen van dat spul als ik een paar tussenuren heb en dan ff naar het centrum van Rotterdam; kun je in ieder geval kiezen
Maar goed, ik ben weer ff weg
Ik ookquote:
Ik heb ook vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ook
Ey wtf gek kan je geen account maken met een gmail account op fok ?
Jah maar mijn broer was de nickname vergeten van onze @home mail account :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef Palau het volgende:
nee , dat kan niet...
eerst ff via provider en dan drna terugzetten
Gmail is ok ik kan zo 600 accounts maken
nop andere kant van het vrijthof, st.jacobsstraatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer thuis mensendaarnet ff een Big Big Mac gehaald en hij was zeker lekker
een stukje groter dan de normale big mac maarja. De volgende keer pak ik zeker een Big Big Mac ipv een normale Big Mac
Maarja ik vind de mcchicken toch altijd nog het lekkerst
Snop ? waar werk jij eigenlijk ergens in de stad ? naast de macdonalds ofzo ?
op het vrijthof ligt geen snsbank :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Me broer heeft nu ook een Fok accountSjengdanny is zijn nickname
Bij de SNS bank ofzoiets daar ?
Ja ik weet niet hoe dat heet, je weet wel die straat wat langs het vrijthof loopt waarvan links de macdonalds ligt, ja daar achteraan ligt toch een bank of postkantoor ofzo ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op het vrijthof ligt geen snsbank :/
Volgens mij woon jij op kampf vinkeslag of niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
Rollerbank Centraal Station Maastricht !!!
Neej, in BlauwDorpquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij op kampf vinkeslag of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |