Ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het begint nu toch wel naar een sweep te neigen, hek geen zin in
Wacht maar tot je NFL en NHL kunt volgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het nu echt een kicke sport
offtopicquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je NFL en NHL kunt volgen.
Phuckerquote:
* neggix Slapt D1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:47 schreef D1 het volgende:
[..]
Phucker
wordt ik hier nu nog verwacht alert te zijn ook...
Als het net zo'n game als gister wordt word ik gek...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:58 schreef neggix het volgende:
[..]
* neggix Slapt D1
Wakker blijven en focussen want we moeten nog hopelijk minimaal 4 uur en 3 dagen daarna
Is iets met beperkt aantal "vrije" streams, en heb niet echt zin om te gaan betalenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef D1 het volgende:
waar heb je dat Canal+streampje vandaan?
...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:04 schreef D1 het volgende:
waar heb je dat Canal+streampje vandaan?
Die van MLB werken echt nooit bij mijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
www.streamtvnow.com , stelletje blackmailers. Ik kan niet tegen de verwijtende blik van de smiley van Bananenman
Hail teh smileyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
www.streamtvnow.com , stelletje blackmailers. Ik kan niet tegen de verwijtende blik van de smiley van Bananenman
Snel zat.. Meer dan 273Kbit haal je toch niet, en meer heb je ook niet nodig...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:19 schreef dl3b het volgende:
En, hebben we allemaal de stream lopen?
Ik zie maar 53 users op sopcast.
Wie zegt dat die niet achterloopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Das duidelijk, mijn sopcaststream loopt een dikke minuut achter, dat wordt dus Canal Plus kijken
Maar de stabiliteit neemt wel toe, en ook minder artifactsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:22 schreef neggix het volgende:
[..]
Snel zat.. Meer dan 273Kbit haal je toch niet, en meer heb je ook niet nodig...
quote:
Als we zo gaan beginnen ben ik zo klaar hier vannacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zak hooi, je had zeker al in bed moeten liggen? Ik heb ze toch beide openstaan, dan kan ik toch vergelijken
Lange teentjes? Was maar een geintjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:26 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen ben ik zo klaar hier vannacht.
Ik heb het t.o.v. de de werkelijke situatie in Houston, luister anders naar de radio kan de tv uit.
Maatje 47 breed.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lange teentjes? Was maar een geintjeMaar goed, t.o.v. de werkelijke situatie is die canalplusstream het dichtstbijzijnde wat ik qua beeld kan krijgen, alleen radio trek ik niet ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |