Eerste wedstrijd via een canalplus-verbinding, tweede via een channel fivequote:Op maandag 24 oktober 2005 18:22 schreef neggix het volgende:
Heb vannacht een live scoreboard zitten volgen met ondertussen mario baseball tegen een vriend. Erg vermakelijkAlleen hopelijk morgen een stream ergens
![]()
Iemand al iets gevonden daarvan?
Mario Baseballquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:22 schreef neggix het volgende:
Heb vannacht een live scoreboard zitten volgen met ondertussen mario baseball tegen een vriend. Erg vermakelijkAlleen hopelijk morgen een stream ergens
![]()
Iemand al iets gevonden daarvan?
Top, kon me nu wel inschrijven, dus nu lukt het vast wel.. Zucht, was het maar woensdag nachtquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd via een canalplus-verbinding, tweede via een channel five(die tip van eerder in dit topic wil wel helpen
)
Ik heb het net andersomquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:07 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Mario Baseball![]()
MVP Baseball 2005![]()
Er zijn sowieso streams op mlb.tv
Misschien kijken op ppstreams...
Ik heb hem ook op de Xbox. MVP baseball 2004 speelde ik wel op de PC maar met zo'n PS2 lookalike controller van Logitech en dat speelt het perfect.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
MVP Baseball 2005 is zo ontzettend kut qua besturing op een toetsenbord
P2P-tv, nu live hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:57 schreef neggix het volgende:
Godver, ken em nog niet kijkenDan maar weer m'n scoreboard op yahoo
Ja, zie mijn bericht hierboven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:20 schreef D1 het volgende:
is er ergens een stream?
Met Sopcast, http://download.sopcast.org/download/SopCast_050.zip, en dan het kanaal ESPN (test) selecteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:30 schreef neggix het volgende:
Heb je ff een siteWant dit is anders dan pplive toch
welk url heb jij in je config address zitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met Sopcast, http://download.sopcast.org/download/SopCast_050.zip, en dan het kanaal ESPN (test) selecteren.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met Sopcast, http://download.sopcast.org/download/SopCast_050.zip, en dan het kanaal ESPN (test) selecteren.
O, die is weg dan deze maar:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:36 schreef D1 het volgende:
[..]
welk url heb jij in je config address zitten?
Die stream komt trouwens uit hongKong.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:43 schreef neggix het volgende:
Zo, nu rustig met een biertje eindelijk kijken
Ja, ik zat al met Coolstraaming te zoeken... En er zijn blijkbaar meerdere ESPN's want ik zat op chelsea ofzo... Maar goed.. Nu loopt het goed..273kbit dus wel oke... En beter dit commentaar dan die debiele chinesenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 03:45 schreef dl3b het volgende:
[..]
Die stream komt trouwens uit hongKong.
Op ppsrtream zit ie soms met beter beeld (480 kb/s), maar met chinees commentaar.
Nee bij mij loopt ie nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:01 schreef D1 het volgende:
is ie bij jullie ook ineens gestopt???
Heb geduld en niets anders down of uploaden!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:02 schreef D1 het volgende:
heb em opnieuw opgestart maar hij bljift met het bufferen hangen bij 11%![]()
Weert ik alles van.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:00 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, ik zat al met Coolstraaming te zoeken... En er zijn blijkbaar meerdere ESPN's want ik zat op chelsea ofzo... Maar goed.. Nu loopt het goed..273kbit dus wel oke... En beter dit commentaar dan die debiele chinesen
Jaja, ik heb een wedje lopen op 4-0 eindoverwinnig White Sox..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:18 schreef popolon het volgende:
Van 4-0 naar 4-5 in de 5e inning , White Sox.
Crede net hard geraakt door Oswalt.
Bank begint zich er meer mee te bemoeien, 't wordt heftiger.
Vertaal maar niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:45 schreef dl3b het volgende:
@popolon,
hoe kan je dat "minute maid stadium" het best vertalen?
• maid [meɪd]
zn. meisje, meid; ongebonden vrouw; maagd; dienstmeid
Ok, weer lekker naif hierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Vertaal maar niet.
Minute Maid is een merk, een soort van jus d'orange namelijk.
Sommige stadions hebben (helaas) een commerciele naam.
Vond 't wel grappig.quote:
Tis goed dat nog iemand daar de humor van inziet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Minute Maid is overigens ook in Nederland te kauf, bij de betere snektent
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:17 schreef dl3b het volgende:
[..]
Tis goed dat nog iemand daar de humor van inziet.![]()
Nou ja, dat ik dus denk dat het wellicht iets te betekenen heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]Leg uit, het was ppur informatief zeg maar
We zitten nog in de 8e hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:19 schreef dl3b het volgende:
De laatste ronde!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |