Wat heeft tie gedaan dan met Lieske?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:42 schreef SlimShady het volgende:
Als ik Dido was zou ik hem voorgoed links laten liggen.
Als hij 100% voor haar ging, dan zou hij niks doen met Linda en Lieske.
Commentaren op de live streams - deel 225quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef Mereltje het volgende:
Wat heeft tie gedaan dan met Lieske?
Als die maar van de baby afblijftquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef kluivie het volgende:
Roel doet het gewoon met iedereen let maar op zelfs Tanja gaat hem nog een keer pijpen en andersom
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Als die maar van de baby afblijft
Er zit nog altijd een verschil tussen een bloeier en een groeier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]Jammer dat Linda eruit is. Vooral omdat die handjob een geweldige prestatie was. Immers, het valt niet mee om zo'n krom iniminipiemeltje af te trekken.
Havequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
verleden tijd?
wat moet het dan zijn?
did not have jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:02 schreef melonovy het volgende:
Na 'do' (of did in dit geval) komt have...
en het is zo'n bekende oneliner
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
did not have ja
en dan zou het ook nog eens 'woman' moeten zijn. Of was dat bewust?![]()
Als het women moet zijn (meervoud dus) dan zou er moeten staan "those women".quote:
Mijn god... kijk eens rond 11:30... volwassen mensen die duimen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)5/progid=1/show=true
Tussen minuut 4 en 5.
leuk tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als het women moet zijn (meervoud dus) dan zou er moeten staan "those women".
Nu staat er "Ik had geen sex gehad met dat vrouwen"
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:50 schreef Martine73 het volgende:
Het moet "have"zijn ... als je googled naar de uitspraak van Clinton is het ook "have".
Foto blijft leuk trouwens, met of zonder grammatica foutje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |