Ik snap echt niet, dat mensen dat als een van de meest favo fragmenten zietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
En wij moeten het met het geklef van Menno en Ingrid doen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef Minouishere het volgende:
................rotkakker !!!!!
Heeft met hardwareversnelling te maken. Die moet je op 0 zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ik zie dat mijn screenshots ook allemaal zwarte schermpjes zijn geworden![]()
Ik gebruik Solid Capture. Zie het daarvoor bestemde topic (als je wilt)
zet in je mediaplager in de opties overlays eens uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:17 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dank je!
Maar ik zie dat mijn screenshots ook allemaal zwarte schermpjes zijn geworden![]()
Ik gebruik Solid Capture. Zie het daarvoor bestemde topic (als je wilt)
toen had ze een tekort aan nicotinequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Apie74 het volgende:
nu zegt chantal ; 5000 euro is een hoop geld, gisteren vond ze 350000 euro niks.
Ik heb al ontzettend zitten kloten. Maar ik kan dat in mijn versie van Media Player niet vinden, die versnelling. Waar zit dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft met hardwareversnelling te maken. Die moet je op 0 zetten.
Nee, ik heb er helemaal niéts mee. Vervelend stelletje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap echt niet, dat mensen dat als een van de meest favo fragmenten ziet![]()
denk je nou echt dat het er eerlijk aantoe gaat met die stemmen ??quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AiaS het volgende:
Op de BB site staat een reactie waarin gesuggereerd wordt dat de uitslag, linda als 3e eruit , al voor negenen op teletekstpag. 373 stond. Zij zou toen haar buurman hebben ingelicht die vervolgens de Telegraaf heeft gebeld.Telegraaf zou dit toen ook opgemerkt hebben
zou het niet weten maar het kan een hoax zijn,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AiaS het volgende:
Op de BB site staat een reactie waarin gesuggereerd wordt dat de uitslag, linda als 3e eruit , al voor negenen op teletekstpag. 373 stond. Zij zou toen haar buurman hebben ingelicht die vervolgens de Telegraaf heeft gebeld.Telegraaf zou dit toen ook opgemerkt hebben
Kan iemand bevestigen of het inderdaad al voor negenen op teletekst stond ? Of is het gewoon een broodje aap verhaal?
Morgen voor de zekerheid maar een telegraafje kopen![]()
Lieske moet gewoon doen wat ze zelf wilt, kan ze volgens mij prima zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef Day het volgende:
Denk niet dat Lieske's moeder blij is met Chantal's studie-advies.
dat denk ik ook niet ze zat vorige week nog te vertellen dat ze liever had dat lieske op school zat dat in het huisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef Day het volgende:
Nou in deze ben ik het wel met Chantal eensquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef Day het volgende:
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AiaS het volgende:
Kan iemand bevestigen of het inderdaad al voor negenen op teletekst stond ? Of is het gewoon een broodje aap verhaal?
Nou dan heb ik een leuke avondquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
Ik wil Lieske niet horen, (alleen maar zien) ik wil de andere horen
4 streams met Lieske
Misschien een manier om de verkoop wat omhoog te gooien?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AiaS het volgende:
Ah!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil roel horen......
ik vond het vanavond ook snel dat de lijnen gesloten was ,maar dacht dat dat aan me gevoel lagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:23 schreef AiaS het volgende:
Ik ook. Beter een baan die iets minder betaalt maar die je heel leuk vind, dan een baan die meer betaalt maar was je niet echt heel vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou in deze ben ik het wel met Chantal eens
Inderdaad ja en van mijn kant wishful thinking. Dat ze hard op hun bek mogen gaan.quote:Misschien een manier om de verkoop wat omhoog te gooien?![]()
Dat weer niet, nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:24 schreef Minouishere het volgende:
[..]
denk je nou echt dat het er eerlijk aantoe gaat met die stemmen ??![]()
Ik ook! Had het dan ook over Lieske's moeder. Die het echt niks vindt dat Lieske in dat huis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou in deze ben ik het wel met Chantal eens
Ja dan is het niet erg als je een jaar gebruikt om er achter te komen wat je precies wiltquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Beter een baan die iets minder betaalt maar die je heel leuk vind, dan een baan die meer betaalt maar was je niet echt heel vrolijk van wordt.
Weet je? Dat krijgen we ongetwijfeld nog wel van sjannie te horenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef BB-King het volgende:
Ik wil niet weten wat Chantal nu van Lieske vind met haar schoolverhalen.
Daarom klopt het dus juist wel. Er wordt niet gegoocheld met de stemmen anders was Rob wel exit gegaan. Linda brengt veel te veell even in de brouwerij. Nu Linda eruit is zijn de feestjes een flink stuk minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het wel een groot offer, want Linda bracht tenminste wat leven in de brouwerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |