abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31457304
heel erg veel sterkte!! Meer kan ik eigenlijk niet zeggen...
Bite me!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:41:26 #52
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_31464512
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Peewee het volgende:
Ik heb nare herinneringen aan verhalen als deze,.. Maar daarmee zal ik je niet opzadelen!
Idem

TS, heel veel sterkte voor jou en je familie! Ik hoop voor je dat de diagnose, wat die ook is, meevalt. Ik heb zoiets ook met mijn vader meegemaakt en ik weet hoe schokkend en onwerkelijk dit is.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
pi_31464547
O.K. In dat geval natuurlijk heel veel sterkte, en excuses voor mijn 'opmerking' maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoelde.
Wat kanker betreft, daar heb ik in mijn familie genoeg ervaring mee, eerlijk gezegd vooral slechte, maar dat zegt natuurlijk niks over jou pa, kanker is niet altijd het einde vergeet dat niet! Sterkte!
pi_31464857
Sterkte!
pi_31465540
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Sterkte en beterschap voor je pa.
pi_31465913
Ik kreeg net een telefoontje van hem. hij was thuis. hij had in een gesprek opgevangen dat de arts had gezegd dat het wel kwaadaardig was of zo.. het zit dan dus blijkbaar in de lever.. maar ik begrijp niet zo goed waarom ze het nu opeens wel weten. maja, slecht nieuws dus
pi_31466154
heel veel sterkte !!
pi_31470797
Heel veel sterke!
pi_31483789
heey heel veel sterkte er mee.

Ik hoop echt dat je vader er over heen komt
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_31484442
dankjewel voor jullie lieve reacties allemaal . morgen wordt z'n vader opgenomen, voor iig een week. dan worden er scans gemaakt om te zien hoe erg het nou precies is enzo.. daarna zien we wel weer verder..
pi_31485909
HEEL VEEL STERKTE !!

Heb het pas geleden nog van dichtbij meegemaakt (longkanker), helaas zonder goede afloop.
Kanker is echt een rotziekte.....

Hoop dat jullie ondanks alles de moed erin houden, nogmaals veel sterkte
pi_31486231
In de lever...heel veel sterkte
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31486656
Heel veel sterkte .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_31490655
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
In de lever...heel veel sterkte
Ik dacht hetzelfde, maar wilde het al niet opschrijven......
pi_31491074
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:42 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde, maar wilde het al niet opschrijven......
Het is nog niet zeker dat het daar zit begrijp ik, dus ik hoop dat het toch iets/ergens anders is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31491356
hey man, ontzettend veel sterkte....

1 ding wat je nooit mag doen als je pa kanker heeft, is de hoop opgeven! mijn buurman heeft in 10 jaar tijd op 3 plaatsen kanker gehad (het waren geen uitzaaien van elkaar, echt 3 keer op verschillende plaatsen), en die is er weer bovenop gekomen! Het heeft lang voor hem geduurt, een pretje was het niet, maar altijd blijven hopen en nooit de moed opgeven!
als je de moed opgeeft, ben je verloren, je kan jezelf weer beter denken, en dan komt het allemaal goed!

echt hardstikke veel sterkte CoolGuy en LvA
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:21:29 #67
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_31491517
shit te heftig eigelijk door bad memories, maar heel veel sterkte en niet opgeven!!!
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2005 @ 22:29:10 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_31498118
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:21 schreef maple-leaf het volgende:
shit te heftig eigelijk door bad memories, maar heel veel sterkte en niet opgeven!!!
same here

ts en vriending veel sterkte gewenst.
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:21:07 #69
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_31505301
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:14 schreef steve2003 het volgende:
hey man, ontzettend veel sterkte....

1 ding wat je nooit mag doen als je pa kanker heeft, is de hoop opgeven! mijn buurman heeft in 10 jaar tijd op 3 plaatsen kanker gehad (het waren geen uitzaaien van elkaar, echt 3 keer op verschillende plaatsen), en die is er weer bovenop gekomen! Het heeft lang voor hem geduurt, een pretje was het niet, maar altijd blijven hopen en nooit de moed opgeven!
als je de moed opgeeft, ben je verloren, je kan jezelf weer beter denken, en dan komt het allemaal goed!

echt hardstikke veel sterkte CoolGuy en LvA
Heel aardig van je bedoeld, maar je moet beseffen dat er vormen van kanker (zeker als het al is gemetastaseerd) zijn waar je gewoon de lul bent, dan helpt positief denken niet tot heel weinig. Mijn vader had ook een positieve houding, tot op het punt dat hij de behandelende artsen toen het weer begon te groeien gesmeekt heeft om nog een chemokuur. Die hebben ze ook gegeven, maar hij was binnen een maand dood.

Hoop is een mooi en goed iets, maar je moet oppassen dat het geen valse hoop is. Je kan altijd hopen op een meevaller, maar acceptatie van de situatie is belangrijker als de diagnose de fase IIIa en hoger is. Dan kan je tenminste alles op tijd afronden en vrede met de gebeurtenissen krijgen, anders zit je achteraf vol spijt over de dingen die je had kunnen doen en zeggen maar het niet gedaan hebt.

Zo ben ik niet met mijn vader op de foto gegaan omdat ik hem niet het gevoel wou geven dat hij afgeschreven was (en in de stille hoop dat het allemaal wel goed zou komen). Ik beschouw die houding van mij als een van de grootste fouten van mijn leven tot nu toe.

CoolGuy en LvA, nogmaals heel veel sterkte, ik hoop voor jullie dat het op tijd is ontdekt zodat dit verhaal nog goed af kan lopen.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:04:59 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31508660
Na overleg met LIF schopje richting R&P .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31508929
Heel veel sterkte, CoolGuy!
pi_31509067
sterkte.. kanker is echt een rotziekte..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:30:02 #73
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_31524637
Veel sterkte coolguy, ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt maar nog erger dan dit. Mijn zusje van 5 ging naar school en toen ik met me pa ( ik was toen 13) haar op gingen halen en toen me zusje op de ahcterbank ging zitten, zat ze zo'n beetje als een zombie kwijlend niet reagerend voor haar uit te staren , ze reageerde nergens meer op. Dus mijn pa ging dus met 120 km/h de stad door naar de huisarts , die niet wist wat er met d'r aan de hand was. Dus ze lag 2 weken in het ziekenhuis waaronder 4 dagen met 41 graden koorts. Ze had een onbekende zeldzaam virus dat alleen bij kinderen voorkwam, maar ik kan begrijpen hoe moeilijk et is.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_31524754
heel veel sterkte gewenst en probeer hoe zwaar het ook is om positief te blijven.
pi_31527216
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 02:30 schreef DR878 het volgende:
Veel sterkte coolguy, ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt maar nog erger dan dit. Mijn zusje van 5 ging naar school en toen ik met me pa ( ik was toen 13) haar op gingen halen en toen me zusje op de ahcterbank ging zitten, zat ze zo'n beetje als een zombie kwijlend niet reagerend voor haar uit te staren , ze reageerde nergens meer op. Dus mijn pa ging dus met 120 km/h de stad door naar de huisarts , die niet wist wat er met d'r aan de hand was. Dus ze lag 2 weken in het ziekenhuis waaronder 4 dagen met 41 graden koorts. Ze had een onbekende zeldzaam virus dat alleen bij kinderen voorkwam, maar ik kan begrijpen hoe moeilijk et is.
Uhm, waarom is dit precies nog erger? Ik lees uit je verhaal dat je zusje het heeft overleefd? dus....
Ik snap je niet helemaal geloof ik.
Het dochtertje van mijn broer (toen anderhalf) heeft ook een maand met hersenvliesonsteking in het ziekenhuis gelegen, waarvan meer dan een week op het randje van leven en dood. Ze heeft het overleefd, ja, het was een kutperiode, maar alles is goed en ik zal NOOIT durven te beweren dat het erger is dan verhaal van de TS. Vind ik een extreem botte uitspraak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')