Ik ook niet! Linda gaat wel elke avond kijken zegt ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Ik snap toch niet helemaal waarom die ex-bewoners geen BB meer kijken daarna..
Joh je hebt nix gemist !! Hij zei uiteindelijk nixquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:01 schreef Kolomo het volgende:
Sjit hee, gaat Ralphs iets interessants zeggen (denk ik) gaat hij hier ff heel lang bufferen, ik ontvang al een minuut of twee niks meer!
gelukkig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:02 schreef cevece het volgende:
[..]
Joh je hebt nix gemist !! Hij zei uiteindelijk nix
Omdat ze mensen niet uit laat praten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit met plaatsvervangende schaamte naar Bridget te kijken tijdens het interview met Linda.
Wat een WALGELIJK mens is het eigenlijk![]()
![]()
Bridget mag er meteen uitgebonjourd worden!
Dat was écht wel het beste fragment van de week.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:04 schreef BB-King het volgende:
TOP 3 fragmenten:
1) Ruzie tussen Tanja en Rob!
Niveau van Linda is net zo erg, dus ze zijn gewaagd aan elkaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
brr wat een walgelijke kwaliteit exit-show, op echt alle gebieden
Het zou me niks verbazen dat het nu een tamme rotzooi wordt, en de kijkcijfers halveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Ik mis Linda nu al, zorgt toch wel voor wat schwung in de tent.
Ja, ze was top vanaaf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:07 schreef Kolomo het volgende:
Ik mis Linda nu al, zorgt toch wel voor wat schwung in de tent.
Ik kijk meer uit naar Linda bij de volgende exit.quote:
Als Michelle er ook is!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef Falco het volgende:
Iedereen welkom op het feestje van Jerry
quote:
HA HA wij zijn gemeenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef Falco het volgende:
De diehard internetters zijn gemeen volgens Michelle!
Beetje gelijk heeft ze trouwens wel.quote:
Lief meisje gaat scheldenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef -Delta- het volgende:
De die-hard internetters zijn gemeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |