Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
volgens mij 2:100:12
maar ik wacht even op een berichtje terug
heb iets gestuurd in de trand van: nog bedankt voor de ban
heb alleen mijn vloot ff weggestuurd naar een andere locatie omdat hij 18 kleine lasers heeft en ik net te kort kom voor impuls 4
ik pak hem wel, misschien niet vandaag, maar ooit ga ik hem stuk maken en dan echt keer op keer op keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.
Stuur maar!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:40 schreef PPL het volgende:
Kreeg net een berichtje van nunhemcity.
"Waarom spy je me ?"
Zal ik m'n vloot sturen ?
* op weizz wacht *
Hier kom ik later op terug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.
Okay, ik ga lancerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef Weizz het volgende:
[..]
Stuur maar!!!!!
Ik ben waarschijnlijk aangevallen, er was volgens Trick al een flinke T naast mn planeet te zien.. Dus ik ben nog wel een dag bezig met herstelwerkzaamheden, als mijn vloot niet vernietigd is, en anders nog wel langer....
Nou... die gast hoef je niet meer te vrezen hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:
Oh, en Weizz: die gast die zo onbeleefd was richting jou en mij en een dagje geblockt is, die krijgt vlak voor de opheffing van zijn blokkering nog een drievoudige wave aanvallen van me eroverheen. Als niemand hem eerder heeft gehad, een enorme stoot resources voor mij en een flink lesje beleefdheid voor die debiele knakker.![]()
Nee, jij bedoelt weer een andere.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou... die gast hoef je niet meer te vrezen hoor.
Die heb ik nu helemaal klem.
Hij staat nu in vakantie modus.
Maar ik heb hem gedreigd met een enorme vloot.
Vloot is inmiddels teruggetrokken.
Hij gaat mij regelmatig een transport sturen.
Een tekort aan resources is de kern van OGame.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef zeromaniac het volgende:
plus een tekort aan resourcesgrrrr
Arghquote:Contact met de aanvallende vloot was veloren.
(Dit betekent dat het compleet vernietigd is in de eerste ronde)
pff leuke optiequote:10-15 18:20:27 MDxxRave [2:168:8] Geen onderwerp
Kill me bitch!!
Dit bericht lijkt beledingingen te bevatten!
Blokkeer beledigende gebruiker (24u)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef zeromaniac het volgende:
lol sommige zijn niet zo lief die blokkeren liever meteen diegene om hem aan te vallen
Hehe, dat heb ik ook altijd. Dat sparen duurt altijd zo lang en liever geef je het gewoon meteen uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef PPL het volgende:
Wacht al dagen om verbranding 6 te kunnen gaen doen.
Op zich had ik het allang gekund, maar kan de verleiding niet weerstaan schepen te bouwen en defense.
Of dan toch weer pantser ofzo te gaan onderzoeken.
Wegens zware belediging.. Dan zou je denken dat je dat wel zou herinneren..quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:06 schreef Weizz het volgende:
Ik lig er alweer uit... Geen idee waarom, dit gaat echt nergens over.
Dat is het probleem, hij pakt je op allerlei woorden die niet beledigend zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wegens zware belediging.. Dan zou je denken dat je dat wel zou herinneren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |