Nou... die gast hoef je niet meer te vrezen hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:
Oh, en Weizz: die gast die zo onbeleefd was richting jou en mij en een dagje geblockt is, die krijgt vlak voor de opheffing van zijn blokkering nog een drievoudige wave aanvallen van me eroverheen. Als niemand hem eerder heeft gehad, een enorme stoot resources voor mij en een flink lesje beleefdheid voor die debiele knakker.![]()
Nee, jij bedoelt weer een andere.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou... die gast hoef je niet meer te vrezen hoor.
Die heb ik nu helemaal klem.
Hij staat nu in vakantie modus.
Maar ik heb hem gedreigd met een enorme vloot.
Vloot is inmiddels teruggetrokken.
Hij gaat mij regelmatig een transport sturen.
Een tekort aan resources is de kern van OGame.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:25 schreef zeromaniac het volgende:
plus een tekort aan resourcesgrrrr
Arghquote:Contact met de aanvallende vloot was veloren.
(Dit betekent dat het compleet vernietigd is in de eerste ronde)
pff leuke optiequote:10-15 18:20:27 MDxxRave [2:168:8] Geen onderwerp
Kill me bitch!!
Dit bericht lijkt beledingingen te bevatten!
Blokkeer beledigende gebruiker (24u)
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef zeromaniac het volgende:
lol sommige zijn niet zo lief die blokkeren liever meteen diegene om hem aan te vallen
Hehe, dat heb ik ook altijd. Dat sparen duurt altijd zo lang en liever geef je het gewoon meteen uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef PPL het volgende:
Wacht al dagen om verbranding 6 te kunnen gaen doen.
Op zich had ik het allang gekund, maar kan de verleiding niet weerstaan schepen te bouwen en defense.
Of dan toch weer pantser ofzo te gaan onderzoeken.
Wegens zware belediging.. Dan zou je denken dat je dat wel zou herinneren..quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:06 schreef Weizz het volgende:
Ik lig er alweer uit... Geen idee waarom, dit gaat echt nergens over.
Dat is het probleem, hij pakt je op allerlei woorden die niet beledigend zijnquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wegens zware belediging.. Dan zou je denken dat je dat wel zou herinneren..
Beetje lame / triest als je zo het spelwil spelenquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Goeie tactiek overigens.
Verdediger kan dan niet fleetsaven en/of defensie bouwen.
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Beetje lame / triest als je zo het spelwil spelen
En het wordt ook gebruikt ook, de vorige keer ben ik 30 keer gespy'd door mensen, dat gebeurd me normaal 1x per dag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:31 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Beetje lame / triest als je zo het spelwil spelen
Ik wou dat ik zekerheid had voor 300 punten per dagquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/766234/3/40#31497165[/ur]zondag 16 oktober 2005 21:54
Punt blijft. Een dag niet spelen nu kost je gewoon 300 punten![]()
Over het algemeen valt er erg weinig te halen omdat iedereen dat checkt. Ik spy ze zelfs niet meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoek gewoon een kolonie van een speler op, welke een i of I achter zijn naam heeft staan.
grote kans dat er veel resources en geen verdediging te vinden is
Dat gaat goed zo met d.i.a.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Over het algemeen valt er erg weinig te halen omdat iedereen dat checkt. Ik spy ze zelfs niet meer.
Net weer een geile target gevonden:
Metaal: 62247 Kristal: 41961
Deuterium: 13930 Energie: 1114
Vloten
Licht gevechtsschip 1 Zonne-energie satelliet 4
Verdediging
Raket lanceerder 8 Kleine laser 2
LostFormat <-----> LoFoquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat gaat goed zo met d.i.a.
Zit je daar nog steeds bij ?
Aan betere defensie bijvoorbeeld!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef Breetai het volgende:
Oke dus elke dag al je geld opmaken. Anders komt iemand anders het halen.
Ik had al zo'n idee dat je jezelf moet gaan ingraven voordat je ook maar papieren vliegtuigje de lucht in krijgt. Laat staan de ruimte in.quote:
Och, ik heb toch meerdere malen per dag 1 groot en 4 kleine vrachtschepen volquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Over het algemeen valt er erg weinig te halen omdat iedereen dat checkt. Ik spy ze zelfs niet meer.
Net weer een geile target gevonden:
Metaal: 62247 Kristal: 41961
Deuterium: 13930 Energie: 1114
Vloten
Licht gevechtsschip 1 Zonne-energie satelliet 4
Verdediging
Raket lanceerder 8 Kleine laser 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |