IK OOK!!!!!!!!!quote:
In principe wel, als je maandag echter nog geen 350 hebt, is het zo weer exit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:48 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb trouwens 100 punten kan ik nu in FDF?
Score 101 (rang 2394 van 7304)
gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:53 schreef PPL het volgende:
[..]
In principe wel, als je maandag echter nog geen 350 hebt, is het zo weer exit.
ik vraag me echt af door wie ik geblockt ben, begin bijna LostFormat te zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:16 schreef zeromaniac het volgende:
trouwens weizz ik bedoelde dat die blok nergens opslaat zo wordt je benadeeld. ook om het feit dat je niet eens wijf mag zeggen.
Oooohhquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:16 schreef zeromaniac het volgende:
trouwens weizz ik bedoelde dat die blok nergens opslaat zo wordt je benadeeld. ook om het feit dat je niet eens wijf mag zeggen.
Hou mij effe op d ehoogte van deze strafcampagnequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:10 schreef Weizz het volgende:
Zo, ik weet wie me gebant heeft... Niet te geloven, de gast die ik zeg dat ik em niet aanval. de message was, and I quote :
'haha, hou je shit maar, ik zoek wel een ander doel. Je kunt best proberen ons te joinen, maar volgens mij hebben wij een minimum eis van 350 punten voor aanstaande maandag 16.00 uur.
Btw, ik neem toch aan dat je alles uitgegeven hebt voor je weg ging, wetende dat je aangevallen kan gaan worden?'
Met dank aan Keats, voor het nazoeken van de pm's.
Die banner was een aardige kerel, denk dat ie gewoon het verkeerde knopje heeft ingedrukt, maar het was dus simpelweg het woord 'shit'. Hij heeft geen goede alliantie en kan me bij lange na niet aan, dus ben niet echt bang voor een late raid door hem of zijn vriendjes... Dit betekend natuurlijk wel dat ik hem iets te vertellen heb morgen om 11:53 en dat mijn 3 kruisers en 3 zware gevechtsschepen even een tripje gaan maken richting 2:106:9
Nunhemcity, HERE I COME.... DUCK AND COVER!!!!!!!!!!!!
Man, wat uber maar dan ook echt ubertriest. Msn even z'n coordinaten. Die knakker moet gestraft worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:20 schreef Paxlie het volgende:
I'm back!
person responsible for my ban will be punished
mijn ban was trouwens ook om het woord shit en dan zo gebruikt:
"sjah, shit happens"
Die komen later nog. Onder technologieen kun je checken wat ze doen en wat je ervoor nodig hebt om ze te kunnen onderzoeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb een vraagje over Speedsim, misschien kan iemand hier mij helpen:
Bij technologieėn kan je invullen:
Wapen, schild en pantser
Pantser spreekt voor zich, maar de andere twee kan ik niet terugvinden bij "Onderzoek" of "Technologie". Komen deze later nog, of is dit een combinatie van 2, is het krom vertaald of kan je hier gewoon niks invullen.
Alvast bedankt.
.
volgens mij 2:100:12quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Man, wat uber maar dan ook echt ubertriest. Msn even z'n coordinaten. Die knakker moet gestraft worden.
Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
volgens mij 2:100:12
maar ik wacht even op een berichtje terug
heb iets gestuurd in de trand van: nog bedankt voor de ban
heb alleen mijn vloot ff weggestuurd naar een andere locatie omdat hij 18 kleine lasers heeft en ik net te kort kom voor impuls 4
ik pak hem wel, misschien niet vandaag, maar ooit ga ik hem stuk maken en dan echt keer op keer op keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.
Stuur maar!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:40 schreef PPL het volgende:
Kreeg net een berichtje van nunhemcity.
"Waarom spy je me ?"
Zal ik m'n vloot sturen ?
* op weizz wacht *
Hier kom ik later op terug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hmm, 18 kleine lasers is voor mij ook wat te hoog gegrepen.
Okay, ik ga lancerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:55 schreef Weizz het volgende:
[..]
Stuur maar!!!!!
Ik ben waarschijnlijk aangevallen, er was volgens Trick al een flinke T naast mn planeet te zien.. Dus ik ben nog wel een dag bezig met herstelwerkzaamheden, als mijn vloot niet vernietigd is, en anders nog wel langer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |