Je bedoelt Jorryt, van FoK!???? hahaha....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent yorrit niet
enniehoe ik heb een mailtje gestuurd, hoop dat ik snel antwoord krijg, want mijn vloot is onderweg naar iemand die potentieel heel veel verdediging kan bouwen snel als ie doorheeft dat ik eraan kom
ik had die sphere nog wat gemaildquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:11 schreef Weizz het volgende:
[..]
Je bedoelt Jorryt, van FoK!???? hahaha....
BTW ik ben ook geblockt, stuur nu die operator een mailtje... Keats heet ie volgens mij...
Het is zo fucking lastig om de grondstoffen een beetje evenwichtig te verzamelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef zeromaniac het volgende:
Ben beetje nieuw hier maar dit spel lijkt veel op een spel dat ik 4 a 5 jaar geleden speelde genaamd Planetarion
Vond leuk tot je moest betalen.
Nu ogameen bevalt me prima
Net 2 daagies al bezig geweest en schiet behoorlijk opalleen die kristal gaat zo traag als wat
En kan je dat ook allemaal een beetje redelijk verdedigen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:09 schreef BMH het volgende:
Ik heb half het zonnestelsel waarin ik zit in handenMet 4 planeten heb ik 50% van de macht in handen
![]()
MOOEHAHHA
Zodra je een maan hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef zeromaniac het volgende:
trouwens vraag.
Wanneer kan of krijg je een maanbasis ??
Ik heb het zelfde probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Het is zo fucking lastig om de grondstoffen een beetje evenwichtig te verzamelen.
Kheb m'n metaal en kris redelijk op orde, maar nu is m'n deut weer een drama.
Lijkt wel een algemeen probleem.
Als ik aan het raiden ben, zijn de opbrengsten metaal en kris redelijk.
De opbrengst aan deut is om te janken...
IK OOK!!!!!!!!!quote:
In principe wel, als je maandag echter nog geen 350 hebt, is het zo weer exit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:48 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb trouwens 100 punten kan ik nu in FDF?
Score 101 (rang 2394 van 7304)
gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:53 schreef PPL het volgende:
[..]
In principe wel, als je maandag echter nog geen 350 hebt, is het zo weer exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |