Daarvoor was hij de assistent van Berend Boudewijn. En DAARvoor was hij programmamaker bij Radio Veronica.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
BLADEL - Pierre van Ostade is op 88-jarige leeftijd in Bladel overleden. Hij verwierf vooral faam als prijzenaangever bij spelprogramma's op de Nederlandse televisie.
Bron:Telegraaf.
Hij was de assistent van Willem Ruis !
wat is dit voor een fucking slechte info!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef Haaibaaike het volgende:
BLADEL - Pierre van Ostade is op 88-jarige leeftijd in Bladel overleden. Hij verwierf vooral faam als prijzenaangever bij spelprogramma's op de Nederlandse televisie.
Bron:Telegraaf.
Hij was de assistent van Willem Ruis !
Doe dan zelf ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:15 schreef more het volgende:
[..]
wat is dit voor een fucking slechte info!
Pierre 'wat zijn de prijzen' is dood!
Dat deed hij ook, maar een minuutje of wat later dan jij.quote:
Dat had ie dus...Vond ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:44 schreef Thelonious het volgende:
Legendarische stem, adieu!
AVRO's Weekendkwis met Pim Jacobs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Ja ik ben van de Berend Boudewijnkwis en de Willem Ruis Show.
En dan Sjaak Swart Albert Mol Simon Tahamata en Loes Haasdijk die als marmotten vermomd de baan op gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
AVRO's Weekendkwis met Pim Jacobs.
Was dat niet met Fred Oster?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
AVRO's Weekendkwis met Pim Jacobs.
jeugdsentimentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:37 schreef kasper het volgende:
Pierre...![]()
Als kleine Kasper op zaterdagavond met natte haartjes op de bank naar de Willem Ruis show kijken en wachten op: "En Pierre, wat zijn de prijzen..."
![]()
Ook ja.quote:
Hij is ook van mij een jeugdheld !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef tong80 het volgende:
Jeetje.
Weer een jeugdheld overleden.
Ja ik ben van de Berend Boudewijnkwis en de Willem Ruis Show.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |