Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
En ik maar denken dat godt zich nooit vergistquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:56 schreef devzero het volgende:
Godt, je hebt je vergist, Dit is niet het GCSC topic.
Moet je er voor die 30 euro een zalman koeler op zetten.. wordt hij lekker stil van.. Maar ik zou toch voor de asus gaan. Daar heb ik tot nu toe nog echt de beste ervaring mee. en asus geeft 3 jaar fabrieks garantie..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef mschol het volgende:
avond
.me gaat nog eff oponderzoek uit of deze kaartt ook leuk genoeg is...
dan neem ik die wel,scheelt me 30 euro
probleem is dat ik liever alles bij 1 zaak ophaal, dan kan ik direct beginnen enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef Giem het volgende:
En bij sallandautomatisering hebben ze de asus 6800 GT voor 281,99 dus dan is het verschil niet zo veel meer.
ik heb er nooit problemen mee gehad hoor ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dan nog, alternate blijkt niet meer zo goed te zijn als ze waren
Godt vergist zich nooit, alleen begrijpt niemand hemquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
En ik maar denken dat godt zich nooit vergist![]()
Je kan het bijna een brunch noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe ik deed net ontbijten... knap heook voor het eerst
![]()
![]()
Ypuz, windows 98 aan het installerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
Zit je op school Jump?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:10 schreef Giem het volgende:
Dell zou vandaag langs komen laptop maken.. Zijn alleen nog steeds niet geweest..![]()
Nee ik had gebeld.. Ik belde 5 voor 5 nog een keer.. ja meneer hij kan komen tussen 9 en 5.. Meneer het is nu 3 min voor 5 denkt u echt dat ze nu nog komen om mijn moederbord/cpu/heatsinks en alles komen vervangen.. "euh.. weet ik niet meneer, en kan ik nu ook niet opzoeken"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat een 'service' van Dell zeg. Hebben ze je uiteindelijk nog gebeld of moest je er zelf achteraan?
Neuh nog te jong, nog geen week 17.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Trouw plannen![]()
* Giem gaat age of empires III spelen![]()
ik zeg maar 1 ding: wizards doen het voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:13 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb geen idee in elk geval.
Heb dan ook nog geen idee hoe ik AD enzo moet gaan opzetten.
Maar juist daarom lijkt het me wel een leuk project voor de herfstvakantie.
wel je kop er bij houden, dns is en blijft zaaw kut om in te stellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
Dan word het lekker makkelijk inderdaad.
En ja ik wil uitgebreid met profielen gaan werken.
er is niks in huis hier dus ik zal wat moeten gaan halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Morgen, net aan wit brood + geb. ei met kaas gezeten
Zo
nou me pa die eet crackers (dieet) en me ma ontbijt nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
Eerst boodschappe doen ja.
Hadden je pa&ma het niet gedaan dan?
Zal het inde gaten houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wel je kop er bij houden, dns is en blijft zaaw kut om in te stellen
Doe die stekker er dan ook terug in?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm duurt nog wel ff dan
Ff langs de warme bakker, kaascroissants halen ofzo
[dig-mode]Tweakdsl heeft momenteel geen Tiscali-verkeer. Alle lijnen liggen eruit
[/dig]
Geloof dat het wat omvangrijker is, aangezien gewoon heel NL-plat ligtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Doe die stekker er dan ook terug in?
Zal zo eens bij mijn pa kijken of zijn Tiscali eruit ligt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geloof dat het wat omvangrijker is, aangezien gewoon heel NL-plat ligt
[afbeelding]
Nee, hij heeft het bij Tiscali zelf. En omdat Sjowhan zei dat het gebeuren dat via Tiscali loopt eruit ligt. Dan weet je ook gelijk aan wie het kan liggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
Heefttie ook dsl via cambrium/tweakdsl dan?
ik bedoel jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het bij Tiscali zelf. En omdat Sjowhan zei dat het gebeuren dat via Tiscali loopt eruit ligt. Dan weet je ook gelijk aan wie het kan liggen.
het gaat over alles behalve over iets dat met DIG te maken heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:58 schreef Chandler het volgende:
tis hier gezelligen het gaat overal en nergens over.
Ga ff me pizza in de oven doen
Zal dan wel cambrium/tweakdsl zijn. Want ik kreeg gewoon verbinding via Tiscali.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik bedoel je
Het kan best zijn dat heel TIS eruit ligt, of alleen de lijnen die lopen via cambrium/tweakdsl, maar dat weet ik niet.
tegen wie moest je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef Sjowhan het volgende:
Zo terug.. verloren met 12-7
Thuis pakken we 'ze'
ben al vanaf 9 uur actief hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja er was formule 1en de rest zal nog wel slapen
d'r is gewoon geen hiond actioef op zondagquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
Tss, jullie zijn ook niet actief
Moet ik het voortouw nou trekken steeds?
marktplaats is soms echt grappig:quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef Sjowhan het volgende:
Of ze vinden zichzelf te min om te DIGSC-en op zondag
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef mschol het volgende:
als je teveel geld hebt en iets wilt proberen moet je deze videokaart kopen:
3DLabs Wildcat Realizm 800![]()
zeer weinigquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:38 schreef Giem het volgende:
Goeie morghe allen![]()
[..]
Maar hoeveel sneller zou dat zijn dan een GTX?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:27 schreef mschol het volgende:een hele dag stilte
Gezocht: Met Spoed Gezocht High End PCI EXPRESS Videokaart
OMG
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan ie lang wachten. Vooral voor die prijs.
hier gaat :quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Doet postbank.nl het bij jullie? bij mij is het of timeout of heel erg sloom.
En natuurlijk net een maandag als ik weer wat rekeningen moet betalen..
Wordt opsturen naar Dell, doet niks meerquote:
Doet het wel, maar hij blijft wel aangeven dat hij nog niet helemaal klaar is met laden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
Doet postbank.nl het bij jullie? bij mij is het of timeout of heel erg sloom.
En natuurlijk net een maandag als ik weer wat rekeningen moet betalen..
Is op zich ook niet zo heel raar. De chip die op de 6800GT zit is ook veel krachtiger. En ik kijk bij de nieuwste kaarten ook bijna alleen maar naar de resultaten met AA en AF. Zo goed als elke kaart zet wel behoorlijke resultaten neer zonder die opties.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga morgen toch maar langs alternate denk ik zo
en dan ga ik toch maar voor de 6800GT
na het bekijken van deze charts
let vooral op die 1600x1200 resoluties en de 6600GT en de 6800GT
dan is het denk ik wel duidelijk
gelukkig zit er bij deze een oplader zodattie na 2 uur laden weer helemaal klaar voor gebruik is..quote:
Maar jou had ik niet nodigquote:
Niet eens?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar jou had ik niet nodig
hoi Sherman
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:13 schreef SHERMAN het volgende:
Oh tuurlijk, je hebt BC nodig om te daten.
Betrapt.quote:
huh?quote:
Wordt webloggerquote:
*aai.gif*quote:
hehe jah,, hier kan ik het ook zien zekerquote:
Is wel een aardige kaart, maar de GeForce 6600 GT is dacht ik net wat sneller.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:37 schreef mschol het volgende:
hmm op tweakers heeft iemand gezegd dat ik beter alleen me videokaart moet upgraden naar een goedkope 6800GT of x800XT
nou heb ik deze kaart gevonden en die lijkt helemaal niet zo slecht voor 129 euro..
de 6800 is toch net eff sneller als de 6600GTquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is wel een aardige kaart, maar de GeForce 6600 GT is dacht ik net wat sneller.
Maar persoonlijk zou ik niet zo snel meer een AGP-kaart kopen. Aangezien dat tijdperk toch wel een beetje aan zijn einde lijkt te komen. De GeForce 7800 GTX en de Radeon X1800XT komen geeneens meer uit voor AGP. Ik dacht dat ze hun nieuwste middensegment kaarten nog wel voor AGP uitbrengen, maar dan moet je ook nog maar afwachten af die goed beschikbaar zijn.
Maar goed die afweging moet je natuurlijk zelf maken.
Je hebt gelijk. Had ik het verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
de 6800 is toch net eff sneller als de 6600GT
kijk hier maar naar:
http://graphics.tomshardw(...)-charts-pcie-02.html
ik dacht het zelfde hoor totdat ik die benchmarks zagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Had ik het verkeerd onthouden.
Is inderdaad niet slecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht het zelfde hoor totdat ik die benchmarks zag
en tja 129 euro is niet slecht voor die performance vind ik dan
Zoveel code nodig om daar 900 pagina's mee te vulllen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef devzero het volgende:
Zeker 100 varianten van hello world
hahahaha ik wens sjowhan veel succesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
64.2 pagina per dag valt best mee toch
* mschol doet gok:quote:
Het wel te danken aan MS dat ik mijn password ding in vb.net niet kan maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol doet gok:
microsoft scripttaal??
ik vind asp ook kut btw php leert veel makkelijker...
me gehackte modem/router is vandaag 2x op z'n bek gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
woei.
Linksys geupgrade naar de nieuwste firmware van gister, en me bittorrentproblemen zijn over
(na 300 sockets ging 't internet op zijn bek, en was't niet meer te doen)
je moet ook geen bijl gebruiken.. duhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
me gehackte modem/router is vandaag 2x op z'n bek gegaan
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je moet ook geen bijl gebruiken.. duh
Dawn of War is hier geinstalleerd. Missies zijn wel ergg moeilijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
hiervoor heeft hij echt maanden achter een gedraaid daarom is het zo vreemd
nu druk bezig met settlers 4 install + expansion + mission disc
en daarna spele
in settlers 4 komt de pc na 10 minuten met een leger opdrven waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dawn of War is hier geinstalleerd. Missies zijn wel ergg moeilijk
hmm mja.. lastig dan. Sett. is zoiets als AoE enzo toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
in settlers 4 komt de pc na 10 minuten met een leger opdrven waar je U tegen zegt
en dat op easy...
zoiets iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm mja.. lastig dan. Sett. is zoiets als AoE enzo toch?
No-cd zijn toegestaan... Ik heb namelijk een hekel aan cd's in mijn spelers.quote:
Daar denkt de fok policy heel anders overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:13 schreef Giem het volgende:
[..]
No-cd zijn toegestaan... Ik heb namelijk een hekel aan cd's in mijn spelers.Maakt lawaai en ik kan er niet bij.. dus ik maak van al mijn cd's gelijk images.. kunnen de cd's ook niet bekrassen.
![]()
Boeie zeg alleen dat 1.0 gewoon bugs heeft, dus dat daar na 5 dagen uit te zijn al weer een patch voor moet komen.. Wat ik erg slordig vind, want ik hoor iedereen over deze problemen, met geluid dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar denkt de fok policy heel anders over
je moet ook je platen speler niet als cd speler gebruiken, dan krijg je idd krassenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:13 schreef Giem het volgende:
[..]
No-cd zijn toegestaan... Ik heb namelijk een hekel aan cd's in mijn spelers.Maakt lawaai en ik kan er niet bij.. dus ik maak van al mijn cd's gelijk images.. kunnen de cd's ook niet bekrassen.
![]()
volgens mij is er voor de 1.01 patch al wel een no cd beschikbaar maar weet het niet zeker...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Boeie zeg alleen dat 1.0 gewoon bugs heeft, dus dat daar na 5 dagen uit te zijn al weer een patch voor moet komen.. Wat ik erg slordig vind, want ik hoor iedereen over deze problemen, met geluid dan.![]()
Kunnen ze dat niet iets beter testen![]()
Probleem is.. cd er in, gebruiken, andere cd er in, kut hoesje weg, cd op bureau, andere spullen er boven op, cd stukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook je platen speler niet als cd speler gebruiken, dan krijg je idd krassen
doe je ze netjes in je cd speler en ga je er goed mee om is er niks aan de hand...
daar ben je echt zelf bij hoor..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Probleem is.. cd er in, gebruiken, andere cd er in, kut hoesje weg, cd op bureau, andere spullen er boven op, cd stukWeg 50 euro
![]()
wat is er dan met d'r???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
slaapverwekkend! is dat
mijn caaf ligt nu op operatie tafelhopelijk overleeft ze het!
mss steentje in blaas. schijnt niet zo te zijn.. ook al was dat wel zo op rontgen foto te zien. Maar blaas was hevig intstoken en hebben nu gereinigd en alles netjes ontsmet enzo. Nu moet ze wakker worden! Hopelijk gaat dat goed. Nog geen telefoon gehad nadat er was verteld dat ze nog leefde na operatie. dus ik neem aan dat ze nog steeds leeft! over 45 minuten weet ik meerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er dan met d'r???
en het is idd wel pittig voor zo'n klein beest, een operatie...
5 hele minuten zonder inet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:28 schreef mschol het volgende:nou ik zit straks zonder internet
de splitter moet er tussenuit om te kijken of die het probleem veroorzaakt
zoniet moet er een monteur langskomen
Mail die evenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:19 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft zojuist 350MB aan N64 roms gevonden op HD
daar ga ik nog wel wat fun aan beleven.,... heb o.a. mario kart
Niksquote:
ik kies optie 3:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:13 schreef SHERMAN het volgende:
Jullie mogen kiezen.
Mandrake 9.2 of Fedura Core 2?
Nee, ik heb mailtje gestuurd. Beter eens bellen. Maar morgen en overmoge een volle dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:20 schreef Giem het volgende:
[..]
Goh je meent het
Gaan ze je ook terug bellen? Dat doen ze toch niet![]()
We zijn wat verderquote:Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e4d'
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Login failed for user 'ASPSQL-01\IUSR_ASPSQL-01'.
/dbnewreq.asp, line 13
Mail reageren ze echt niet op.. eikels, bellen werk alleen, alleen je moet 20 min afschuwlijke muziek aanhoren..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, ik heb mailtje gestuurd. Beter eens bellen. Maar morgen en overmoge een volle dag.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Mail reageren ze echt niet op.. eikels, bellen werk alleen, alleen je moet 20 min afschuwlijke muziek aanhoren..
Ow mijn Dell story wordt nog mooier, hij is in rook opgegaan, net 5 min geleden. De rook kwam er uit, en stinken.. maarja 120 graden vinden ze bij dell normaal![]()
mmm heb hem nu 7 maanden, problemen worden alleen erger. Hij gaat nu naar ierland, daar gaan ze hem testen en maken. Nieuwe leveren ze niet ze gaan deze opknappen tot ze er bij neer vallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei (en nu zeker van toepassing) als je em niet te lang hebt..
terug sturen en zeggen dat het een niet goed functionerend syteem is..
en als je belt verder vragen dan zo'n domme doos van de helpdesk, vraag naar haar/zijn chef,
*zucht*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:54 schreef Giem het volgende:
[..]
mmm heb hem nu 7 maanden, problemen worden alleen erger. Hij gaat nu naar ierland, daar gaan ze hem testen en maken. Nieuwe leveren ze niet ze gaan deze opknappen tot ze er bij neer vallen.![]()
![]()
mcafee firewall, en dan alleen de firewall installeren, heb ik goede ervaringen mee, en anders gewoon de windows firewall gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht*
weet iemand een kleine lichte firewall.
ik hoef geen fancy shit wil alleen uitgaand verkeer kunnen blokkeren en het liefst een proggie die ook netjes met zo'n popup ding komt als bij zonealarn
Ik heb hem bijna 2 jaar. Vorige keer dat ik mailde 5 dagen moeten wachten op antwoord. Daarne binnen de dag een mailtje terug.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Mail reageren ze echt niet op.. eikels, bellen werk alleen, alleen je moet 20 min afschuwlijke muziek aanhoren..
Ow mijn Dell story wordt nog mooier, hij is in rook opgegaan, net 5 min geleden. De rook kwam er uit, en stinken.. maarja 120 graden vinden ze bij dell normaal![]()
Nee, alleen voor speciale klanten, en die mensen daar mogen gewone mensen niet helpen, dan hangen ze gewoon opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna 2 jaar. Vorige keer dat ik mailde 5 dagen moeten wachten op antwoord. Daarne binnen de dag een mailtje terug.
Als het me echt te lang duurt toch es bellen, maar ik moet er de tijd voor hebben. Zijn die de zaterdag ook beschibaar?
Die is inderdaad aan het sterven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:43 schreef Giem het volgende:
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/633/dcp28255yu.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img458.imageshack.us/img458/9816/dcp28290ye.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/1058/dcp28360kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dag laptop, vaarwel![]()
Als ik dat nou wist? Waarschijnlijk is de hele GPU gewoon weg gesmolten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm vooral die laatste screen, hoe is dat mogelijk
Ik had dinsdag al iemand aan de lijn die voor me heeft gezorgd dat hij naar ierland gaat om te testen, nou testen hoeven ze nu niet meer te doen, hij kan zo de container in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die is inderdaad aan het sterven.Veel geluk met je garantie.
Bellen bellen bellen, tot ze zoooo zat van je zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
Veel geluk idd.
Hoe staat het nu ervoor dan mbt Dell? Is het niet handiger om hun een aangetekende brief te sturen mocht je na x-dagen nog niet goed geholpen zijn ofzo?
Veel plezier met fokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben er trouwens weg van, vandaag&morgen bij vriendinneke.
(wellicht nog mogelijkheid om te fokken, wie weet)
aangezien je garantie niet voorbij is (toch??) kan je volgens mij wel een nieuwe regelen aangezien zij hem hebben kapot gemaakt en je ook nog eens garantie hebt..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:43 schreef Giem het volgende:
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/633/dcp28255yu.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img458.imageshack.us/img458/9816/dcp28290ye.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img467.imageshack.us/img467/1058/dcp28360kn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dag laptop, vaarwel![]()
Ja ik heb nog garantie, 2 jaar aan huis zelfs. Gelukkig wel, ik zit nog in het eerste jaar zelfs. Maar dell wil geen nieuwe leveren, ze gaan deze repareren tot ze er bij neervallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien je garantie niet voorbij is (toch??) kan je volgens mij wel een nieuwe regelen aangezien zij hem hebben kapot gemaakt en je ook nog eens garantie hebt..
en ik denk haast dat ze wel een nieuwe moeten geven...
Mmm ach jij kunt nog typen, die vanmij produceerd alleen rookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:00 schreef Jump het volgende:
Woei, een post van op de laptop. Maar het gaat zo bagger. Scherm valt elke zoveel seconden uit of wisselt met de externe display enzo. En dat allemaal willekeurig
Hahah, bij mijn opa en oma kan ik dat ook, de buurman 3 huizen verderop heeft het ook niet beveiligd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zei ik dat ik terug zou komen
Op een Open WLan wel te verstaan. Joehoe
eh?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef Giem het volgende:
Ow nee, Labtop, volgende de DHL chauffeur.![]()
![]()
Stond op de vrachtbrief![]()
Rooksignalenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:32 schreef Giem het volgende:
[..]
Mmm ach jij kunt nog typen, die vanmij produceerd alleen rook![]()
Ja en stinkenquote:
op het oog iets bekijken ben ik bar slecht in:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ik ook last van, mijn kaart moet ik eruit halen mocht ik nog 2 reepjes dual geheugen in mijn systeem willen steken
(daarna gaat 't wel weer erin, maar 't is ff lastig)
Pak een redelijk krachtig spel en gooi Anti-Aliasing en Anisotropische Filtering behoorlijk hoog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef mschol het volgende:
oke:
wie weet iets leuks om me kaart mee te stress testen (en geen 3dmarkl of soort gelijk proggie, dat doe ik morgen...)
Age of Empires 3, mijn laptop ging er door in rook op dus is wel zwaar genoeg.. dacht ik zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef mschol het volgende:
oke:
wie weet iets leuks om me kaart mee te stress testen (en geen 3dmarkl of soort gelijk proggie, dat doe ik morgen...)
ik heb Beyond good and evil effies geprobeerd met alles op max :quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Pak een redelijk krachtig spel en gooi Anti-Aliasing en Anisotropische Filtering behoorlijk hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |