abonnement Unibet Coolblue
pi_31415910
Ik ben Hummy wel
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31415912
2 hummy's zijn niet nodig
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 19:02:15 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31416125
Ik speel camera
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 13 oktober 2005 @ 19:29:19 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31416785
En jeromar dan?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:47:16 #30
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_31417242
Dan ga ik er wel in als het domme blondje

je moet toch iemand hebben om als eerste te kunnen nomineren
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:49:08 #31
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_31417285
Nog een cameraman voor de badkamer nodig???
pi_31418223
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Nog een cameraman voor de badkamer nodig???
Nope, dat wordt scanman
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:35:16 #33
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31418686
Alsjeblieft geen fokkers zeg, die zitten toch alleen maar achter hun computer
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
pi_31434102
Ik wil bij deze teamlead graag even afmelden en wel om de volgende reden:

Na rijp beraad is besloten dat elke BB uniek moet zijn voor wat betreft de samenstelling van de bewoners. Het BB Fok!huis steekt daar met kop en schouders bovenuit, alle bewoners zullen eigenzinnige intelligente geesten zijn met voldoende bagage voor een diepzinnig gesprek en met voldoende humor voor het uithalen van grapjes, maar bovenal met een zeer grote bek die niet zomaar gesnoerd zal kunnen worden door onzinnige hummie burpjes.

Teamlead daarintegen heeft in een ander topic (SC) zojuist aangegeven in zulke mate op menno te lijken dat deelname aan het BB Fok!huis ten strengste ontraden wordt.

Met enige spijt doen wij deze mededeling daar wij ons intens vewrheugd hadden op de deelname van deze in eerste instantie zo veelbelovende deelnemer. Onze innige deelneming gaat uit naar zijn thuisfront, die hem helaas niet drie maanden zullen moeten missen.

Tot zover deze berichtgeving.

[ Bericht 0% gewijzigd door muizemeis op 14-10-2005 12:15:32 ]
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:03:18 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31434134
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef muizemeis het volgende:
Ik wil bij deze teamlead graag even afmelden en wel om de volgende reden:

Na berijp is besloten dat elke BB uniek moet zijn voor wat betreft de samenstelling van de bewoners. Het BB Fok!huis steekt daar met kop en schouders bovenuit, alle bewoners zullen eigenzinnige intelligente geesten zijn met voldoende bagage voor een diepzinnig gesprek en met voldoende humor voor het uithalen van grapjes, maar bovenal met een zeer grote bek die niet zomaar gesnoerd zal kunnen worden door onzinnige hummie burpjes.

Teamlead daarintegen heeft in een ander topic (SC) zojuist aangegeven in zulke mate op menno te lijken dat deelname aan het BB Fok!huis ten strengste ontraden wordt.

Met enige spijt doen wij deze mededeling daar wij ons intens vewrheugd hadden op de deelname van deze in eerste instantie zo veelbelovende deelnemer. Onze innige deelneming gaat uit naar zijn thuisfront, die hem helaas niet drie maanden zullen moeten missen.

Tot zover deze berichtgeving.
zeg... ik paste me nog even aan het niveau van BB5 aan hoor..... wacht maar... als ik in dat huis zit maak ik je het leven nog wel zuur hoor

edit: en kan iemand me een vertaling geven van "berijp"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:07:48 #36
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31434239
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:01 schreef muizemeis het volgende:
Ik wil bij deze teamlead graag even afmelden en wel om de volgende reden:

Na berijp is besloten dat elke BB uniek moet zijn voor wat betreft de samenstelling van de bewoners. Het BB Fok!huis steekt daar met kop en schouders bovenuit, alle bewoners zullen eigenzinnige intelligente geesten zijn met voldoende bagage voor een diepzinnig gesprek en met voldoende humor voor het uithalen van grapjes, maar bovenal met een zeer grote bek die niet zomaar gesnoerd zal kunnen worden door onzinnige hummie burpjes.

Teamlead daarintegen heeft in een ander topic (SC) zojuist aangegeven in zulke mate op menno te lijken dat deelname aan het BB Fok!huis ten strengste ontraden wordt.

Met enige spijt doen wij deze mededeling daar wij ons intens vewrheugd hadden op de deelname van deze in eerste instantie zo veelbelovende deelnemer. Onze innige deelneming gaat uit naar zijn thuisfront, die hem helaas niet drie maanden zullen moeten missen.

Tot zover deze berichtgeving.
Ow ja joh? Heeft Teamlead ook zo'n landingsbaan midden op zijn hoofd dan?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:09:17 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31434285
Ik wil bij deze muizemeis graag even afmelden en wel om de volgende reden:

Na rijp beraad is besloten dat elke BB uniek moet zijn voor wat betreft de samenstelling van de bewoners. Het BB Fok!huis steekt daar met kop en schouders bovenuit, alle bewoners zullen eigenzinnige intelligente geesten zijn met voldoende bagage voor een diepzinnig gesprek en met voldoende humor voor het uithalen van grapjes, maar bovenal met een zeer grote bek die niet zomaar gesnoerd zal kunnen worden door onzinnige hummie burpjes.

muizemeis daarentegen heeft in een ander topic (SC) zojuist aangegeven in zulke mate op chantal te lijken dat deelname aan het BB Fok!huis ten strengste ontraden wordt.

Met enige spijt doen wij deze mededeling daar wij ons intens verheugd hadden op de deelname van deze in eerste instantie zo veelbelovende deelnemer. Onze innige deelneming gaat uit naar haar thuisfront, die haar helaas niet drie maanden zullen moeten missen en gedwongen zullen worden de gehaktballen te blijven nuttigen.

Tot zover deze berichtgeving.


If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:12:13 #38
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31434373
Ik wel ook best meedoen. Ik ben een man en leuk, en bovendien een betere tekstschrijver dan Ingrid. Betre Limerick verzinner dan Rob, ben niet zwanger, als ik lach klinkt het HOHOHOH ipv GNA GNA GNA, beter geschapen van roel [ wie niet?]......Voldoe dus aan het profiel van muizemeis!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31434492
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
Ik wil bij deze muizemeis graag even afmelden en wel om de volgende reden:

Na rijp beraad is besloten dat elke BB uniek moet zijn voor wat betreft de samenstelling van de bewoners. Het BB Fok!huis steekt daar met kop en schouders bovenuit, alle bewoners zullen eigenzinnige intelligente geesten zijn met voldoende bagage voor een diepzinnig gesprek en met voldoende humor voor het uithalen van grapjes, maar bovenal met een zeer grote bek die niet zomaar gesnoerd zal kunnen worden door onzinnige hummie burpjes.

muizemeis daarentegen heeft in een ander topic (SC) zojuist aangegeven in zulke mate op chantal te lijken dat deelname aan het BB Fok!huis ten strengste ontraden wordt.

Met enige spijt doen wij deze mededeling daar wij ons intens verheugd hadden op de deelname van deze in eerste instantie zo veelbelovende deelnemer. Onze innige deelneming gaat uit naar haar thuisfront, die haar helaas niet drie maanden zullen moeten missen en gedwongen zullen worden de gehaktballen te blijven nuttigen.

Tot zover deze berichtgeving.





en aan orginaliteit ontbreekt het je ook al niet.... nee je doet mijn bovenstaande post alleen maar eer aan op deze manier!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31434532
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:12 schreef Maurisico het volgende:
Ik wel ook best meedoen. Ik ben een man en leuk, en bovendien een betere tekstschrijver dan Ingrid. Betre Limerick verzinner dan Rob, ben niet zwanger, als ik lach klinkt het HOHOHOH ipv GNA GNA GNA, beter geschapen van roel [ wie niet?]......Voldoe dus aan het profiel van muizemeis!
ja maar ik doe de screening niet he ik word gewoon bewoner
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31434556
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef teamlead het volgende:

[..]

zeg... ik paste me nog even aan het niveau van BB5 aan hoor..... wacht maar... als ik in dat huis zit maak ik je het leven nog wel zuur hoor

edit: en kan iemand me een vertaling geven van "berijp"
waar héb je het over??
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:19:45 #42
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31434566
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja maar ik doe de screening niet he ik word gewoon bewoner
ah.. dan hoef ik me geen zorgen te maken

be prepared.......
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:26:46 #43
18653 crew  D.
pi_31434735
Ik neem de regie wel voor mijn rekening
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:38:39 #44
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_31435023
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:18 schreef muizemeis het volgende:

[..]

ja maar ik doe de screening niet he ik word gewoon bewoner
Vertel me, tot wie moet ik me wenden?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_31435891
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:02 schreef muizemeis het volgende:

[..]

aanmeldingen/screening gaat Jarneau doen geloof ik


wel goede motivatie schrijven he!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31439651
BTW!!!

een heel belangrijk criterium is uiteraard dat je wel om jezelf moet kunnen lachen...
mannen die kinderachtig doen bij verkleedpartijtjes hoeven niet te reageren
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:26:52 #47
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31439721
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef muizemeis het volgende:
BTW!!!

een heel belangrijk criterium is uiteraard dat je wel om jezelf moet kunnen lachen...
mannen die kinderachtig doen bij verkleedpartijtjes hoeven niet te reageren
nah.. mazzel dat ik mijzelf totaal niet serieus neem
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31439984
Dit is leuk.
Wie gaat de opdrachten verzinnen geven?
pi_31440089
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is leuk.
Wie gaat de opdrachten verzinnen geven?
we hebben jarneau gevraagd het script te schrijven, dus die zal ook de opdrachten enzo bedenken neem ik aan
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:49:39 #50
18653 crew  D.
pi_31440097
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is leuk.
Wie gaat de opdrachten verzinnen geven?
Die vacature is nog vrij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')