Echt nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee, Tanja en Rob erin, is vuurwerk. Stem Rob op 1010
streams of Fokquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:50 schreef Gert het volgende:
Is deze traagheid de opmaat voor vanavond?
Godverdommme?
Zit er weer iemand in de dbk wellicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Maar dat ligt gelukkig niet aan fok....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:07 schreef regenworm het volgende:
geluid is ook weer eens kut.
Snap het niet het alleen maar een schuifje omhoog halen
Dacht ik net ook, maar toen realiseerde ik me dat iedereen natuurlijk de reguliere uitzending zat te kijken...ik kijk altijd de herhaling.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
, hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
Ach ja iedereen zijn eigen mening hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hoewel ik nog steeds hoop dat Linda gaat....maar dat moet ik hier geloof ik niet te hard zeggen.![]()
quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
Bij mij loopt het nu weer gesmeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Mên, ik hoop niet dat FOK! nog trager wordt.
Zo is dat, ik wil zo graag die kop zien dat hij er als 3e uit moet... zooooo graag.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Je hebt wel gelijk, maar ik wil gewoon Rob eruit zien. Geniet nu al van de kop die ie gaat trekken als ie hoort dat hij er uit wordt gedonderd door 't publiek en hij dus absoluut niet populair is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar, Rob zorgt voor spanningen in het huis, die denk ik nog veel erger kunnen worden als hij blijft, Tanja moet blijven ivm de baby, welke ook weer voor een hoop narigheid kan zorgen en Linda...tja. Behalve de spanning in Roel zijn broek heb ik niet zoveel spannends van haar gezien en verwacht ik ook niet zoveel van haar...
sjankwal natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Niemand, ze doen lekker waar ze zin in hebben en het schoonmaken doen ze tussendoor. Dat zal 'm nog tegenvallen als 'ie thuis zit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de "leiding" in het huis overneemt als hij vertrekt, dat kan wel weer spannend worden...
Dat is ook mijn idee lijkt me heerlijk om die bek van Rob te zien als hij vertrekt. Maar als hij blijft kan dit ook nog wel voor de nodige heibel zorgen. Dek mezelf maar vast in mocht Linda toch vertrekken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar m'n hartgrondige hekel aan Rob is te groot om straks die zelfgenoegzame grijns met die enge tandjes te kunnen verdragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |