Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13quote:
Klinkt alsof ik daar ook hebberig zou wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Naar het Boekenfestijn (boekenbeurs in Nederland en België waar ze massa's goedkope boeken verkopen. Altijd moeilijk om een keuze te maken welke boeken ik wel of niet meeneem naar huis)
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13.
http://www.boekenfestijn.be/agenda.aspquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik daar ook hebberig zou worden.
Tot morgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
felicitaties voor es
ik ga weer offline
tot morgen misschien, misschien, misschien....
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://www.boekenfestijn.be/agenda.asp
Misschien komen ze ook eens bij jou in de buurt![]()
Yeps, hebben we ondertussen ook al gedaan want onze kast staat al vol genoeg en we twijfelen ook constant of we boeken al dan niet hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel rommelmarkten en kringloopwinkels afstruinen (met een lijst wat we allemaal hebben in de hand, kwamen iets te vaak met boeken thuis die al op de plank stonden
).
Is dat die over Jack the Ripperquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps, hebben we ondertussen ook al gedaan want onze kast staat al vol genoeg en we twijfelen ook constant of we boeken al dan niet hebben.
Het is wel de plaats waar ik dat boek van Patricia Cornwell heb gevonden (kroniek van een moordenaar?)
Yeps dat boek is hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat die over Jack the Ripper. Die heb ik nog niet
.
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps dat boek is het![]()
Ik had het jou beter gevraagdkon ik het anders gekocht hebben voor jou en opgestuurd hebben
Domme ik![]()
Hebben: zeker nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek).
heb hier wel een drie-in-een boek staan. Kookboek is mij onbekendquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je de hele Kay-serie al (inclusief kookboek).
De laatsten van de serie dus. Kookboek is Scarpetta's Wintertafelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben: zeker niet![]()
Maar ik heb er wel al veel gelezen in de bibliotheek vroeger en die vind ik dus ook niet op de boekenbeurs.
Van dat kookboek heb ik zelfs nog nooit gehoord![]()
Boeken gekocht van haar op beurs: Jack the ripper, Sporen, Aasvlieg en Eindstation
Bedankt (allemaal)quote:
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. We hebben vandaag besloten om 12,5 niet te vieren, we gaan voor de 13.
7 bedoel jequote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwd
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk ben je 5 jaar te vroeg getrouwd
quote:
Mag ik boren? Mag ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
Pappie net gebeld, heeft ook gefeliciteerd met me behaal van cisco, voel me helemaal geweldig
Je moet nog een site in elkaar stekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eikel
van mij mag je.. boeit me geen fuck momenteel
sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
13 jaar getrouwd op 13-10-13.
Ik kan nog wel tellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |