Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staanquote:
Wat een onzin-beweringen hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staan![]()
Afgewerkt dat klinkt toch zo verkeert.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu komen de mensen tot leven in Woensel WestAls de politie afgewerkt is
![]()
In relatie tot Woensel West klinkt afwerken nog redelijk beschaafd, want bepaalde straten ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Afgewerkt dat klinkt toch zo verkeert.
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In relatie tot Woensel West klinkt afwerken nog redelijk beschaafd, want bepaalde straten ...
quote:
volgens mij wel.. alleen hebben we er hier geen grachten bij gekregen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.
Dat is hier in overijsel ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die straten die je in meerdere steden tegen komt.
volgens mij ga ik eerst over de 20.000 heen.. maar de 30.000 zal jij wel eerst halenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even tv kijken. Tegen 8 uur wel weer.
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is hier in overijsel ook.
Deventer
Zwolle en
Kampen hebben alle drie een straat genaamt pieterbrandsma laan![]()
Aah asso wijken enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?
Hier ook niet, staat een groot hek om,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij wel.. alleen hebben we er hier geen grachten bij gekregen.
*kuch.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is hier in overijsel ook.
Deventer
Zwolle en
Kampen hebben alle drie een straat genaamt pieterbrandsma laan![]()
True. hier zijn het niet eens huizenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk dat B meer het'gebruik in de huizen in de straat bedoelde toch?
Dat kon toch ookquote:
o ja, dat hebben we ook.. blauwe schermen...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet, staat een groot hek om,Aapjes kijken.
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Psv komt toch uit Eindhoven dus dan zou het station daar ook wel staan![]()
Dat hebben ze hier niet, dacht ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, dat hebben we ook.. blauwe schermen...![]()
raaskallen doet die knul..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:46 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Psv? Wat is dat dan toch? Ik heb er wel eens iets van gehoord maar ik zou niet wetenwaar ik dat hier in Eindhoven moet zoeken
![]()
heb je vogelgriep?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is een nationale zwemclub waar pieter van de hoogeband lid van is !![]()
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij ga ik eerst over de 20.000 heen.. maar de 30.000 zal jij wel eerst halen![]()
bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met 16 posts ga je daar eerder overheen ja.
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.quote:
dat zou pas erg zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga dat vandaag en morgen niet meer halen.
In theorie zou het mogelijk zijn.quote:
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In theorie zou het mogelijk zijn.
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
Missen jullie d_h al?
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb iets gemist geloof ik? 2x per dag 15 minuten heb ik ergens opgevangen?
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen, zal hem eens vragen.
En als ik al iets gemist heb....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan ben ik niet de enige die mogelijk iets gemist heeft
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En als ik al iets gemist heb....
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan het me al niet voorstellen eigenlijk.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zal hem eens vragen.
Ja hey he ik ben niet thuis.quote:
* indahnesia.com gaat naar allofmp3.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en indah, download Craig Armstrong - This Love eens. Lekker nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |