quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en koud![]()
ik vind het heeerlijk als het onder de 5 graden is buiten om dan met me raam helemaal open te slapen!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rolgordijntje op en zodat de maan naarbinnen kan schijnen.
En het wordt weer pyama weer. Niet sexy, I know.
Twee dekens en een pyama. Vanochtend kroop er een poes bij. Snug![]()
Als ik alleen in bed lig heb ik het altijd koud. Dan is die pyama dus geen overbodige luxe. Maar ik doe het liever zonderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
awww schattig ....Barra kan niet met pyama's aan slapen
maar aan de andere kant ik heb het altijd freaking warm in bed dus is het niet zo erg.
gister scheen de maan trouwens door het raam in me gezicht...dus heb toch me gordijn maar even iets dichtgedaan anders kan ik niet in slaap komen
Soms heb ik ook wel zin om mijn vrouw in stukjes te snijden zodat ik een speeltje kan meepakken naar 't werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Moet ik opeens denken aan die man die zijn moeder vilde en met haar huis omgeslagen rondliep
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik alleen in bed lig heb ik het altijd koud. Dan is die pyama dus geen overbodige luxe. Maar ik doe het liever zonderMet andermans huid dan wel. Die moet ik dan wel voelen om het warm te krijgen.
Moet ik opeens denken aan die man die zijn moeder vilde en met haar huis omgeslagen rondliep![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
blijf van mijn huid af!!!!!
![]()
Ga me bij jou dan gelijk afvragen welk stukje je dan eerst zou meenemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Soms heb ik ook wel zin om mijn vrouw in stukjes te snijden zodat ik een speeltje kan meepakken naar 't werk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren ooit met jou geslapen te hebben. En ik ben toch nooit zo dronken dat ik het niet meer weet.
(_|_)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef nokwanda het volgende:
Ga me bij jou dan gelijk afvragen welk stukje je dan eerst zou meenemen
en daarna ( . )( . )quote:
Zou je dan nog werken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:02 schreef UncleScorp het volgende:
Dat zou het werk heel wat aangenamer maken![]()
Mja, dat vrouwen alleen de creditcard van hun man zouden meenemen is ook algemeen geweten hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:14 schreef nokwanda het volgende:![]()
Zo obvious wat mannen zouden meenemen van een vrouw
idd ... wij mannen houden nog van onze vrouwen terwijl het er af en toe op lijkt of vrouwen alleen van ons geld houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja, dat vrouwen alleen de creditcard van hun man zouden meenemen is ook algemeen geweten hoor
Als dat zo was zou ik al lang en breed getrouwd zijn met een van de rijkere heren die me ooit aanzoeken deden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja, dat vrouwen alleen de creditcard van hun man zouden meenemen is ook algemeen geweten hoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik al lang en breed getrouwd zijn met een van de rijkere heren die me ooit aanzoeken deden.![]()
In dat opzicht ben ik door menig mede-vrouw weleens een stomme koe genoemd.
Nou ja..... liever een stomme koe dan een golddigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |