abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:07:09 #201
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69212189
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:53 schreef Drummer-Itchy het volgende:
het kutste vind ik nog dat ik niet kan roken..
Niet kan of niet mag?

In geval van het laatste: gewoon roken.

Eerste keer netjes proberen te stoppen, twee dagen volgehouden en toen weer gaan paffen. Tweede keer met het gaasje nog in mijn mond een peuk opgestoken toen ik het ziekenhuis uit wandelde...

Twee weken geleden mijn onderlip bijna over de volledige breedte opengesneden door de plastisch chirurg. Toch gelijk een peuk er tussen gestopt toen ik buiten stond.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:18:02 #202
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69212371
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
In geval van het laatste: gewoon roken.
Even voor de goede orde: als je het advies van deze held opvolgt, heb je kans dat je de bloedprop uit je wond trekt. Het gevolg is dat je kaakbeen en -zenuw bloot komen te liggen Dry socket heet dat en het schijn heel, heel, heel erg veel pijn te doen. Lees hier even.

Dat obsessieve gedrag van die rokers ook altijd Stelletje junks

[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 20-05-2009 01:23:06 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:53:38 #203
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69212932
Hmm, vorig jaar is er bij mij een verstandskies uitgehakt, en heb vrij snel daarna ook weer een peuk opgestoken.
De twee maanden daar na heb ik zwaar aan de pijnstillers gezeten en leek ik op een hamster. Onstoken en pijn, misschien wel dat dry socket waar stargazer het over heeft. Gelukkig ben ik inmiddels gestopt met roken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 20 mei 2009 @ 02:14:18 #204
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69213130
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Even voor de goede orde: als je het advies van deze held opvolgt, heb je kans dat je de bloedprop uit je wond trekt. Het gevolg is dat je kaakbeen en -zenuw bloot komen te liggen Dry socket heet dat en het schijn heel, heel, heel erg veel pijn te doen. Lees hier even.

Dat obsessieve gedrag van die rokers ook altijd Stelletje junks
Je moet dan ook geen Cubaanse sigaren of slecht brandende sigaretten uit Turkije gaan roken...

Een slok water nemen via een rietje of een hap eten wegslikken geeft een veel grotere belasting dan een trekje van een sigaret.

Ik moest zelfs het gat diverse malen per dag schoonspoelen met een soort spuitje.

Belangrijkste is dat je het eerste uur constante druk uitoefent op het gaasje en dat je in die tijd ook niet gaat slikken of spugen, want daarmee activeer je de bloeding alleen maar.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:20:44 #205
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_69222059
er staat in het foldertje dat ik 6 dagen niet mag roken, nou dat hou ik wel vol !

Ik sprak net een maatje en hij is van plan ze alle 4 tegelijk eruit te laten trekken..
is dit aan te raden ?
heeft iemand anders dit al laten doen ?
graag tips, want hij freakte hem al toen ik een tipje van de sluier oplichte over hoe het er aan toe gaat
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:38:04 #206
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69224517
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Drummer-Itchy het volgende:
er staat in het foldertje dat ik 6 dagen niet mag roken, nou dat hou ik wel vol !

Ik sprak net een maatje en hij is van plan ze alle 4 tegelijk eruit te laten trekken..
is dit aan te raden ?
heeft iemand anders dit al laten doen ?
graag tips, want hij freakte hem al toen ik een tipje van de sluier oplichte over hoe het er aan toe gaat
Alle vier tegelijk doen ze zover ik weet niet, omdat je dan door de verdoving je tong in kunt slikken.

Vandaag nergens last meer van. Ik had verwacht met een stijve kaak wakker te worden, maar niets van dat Ik heb lekker wat boterhammen gegeten en wat (lauwe, heet mag nog niet) thee gedronken. Tanden poetsen gaat ook wel, al ben ik aan de 'getrokken' kant nog wel voorzichtig. Beetje spoelen met zout water schijnt te helpen om het toch een beetje schoon te houden.

De enige reden waarom ik die ibuprofen nog neem (2x per dag ipv 3x) is vanwege de ontstekingsremmende werking Gaat lekker zo; na 24 uur al bijna geen last meer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:45:06 #207
184154 Drummer-Itchy
Devilstick'd ook
pi_69226688
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Alle vier tegelijk doen ze zover ik weet niet, omdat je dan door de verdoving je tong in kunt slikken.

Vandaag nergens last meer van. Ik had verwacht met een stijve kaak wakker te worden, maar niets van dat Ik heb lekker wat boterhammen gegeten en wat (lauwe, heet mag nog niet) thee gedronken. Tanden poetsen gaat ook wel, al ben ik aan de 'getrokken' kant nog wel voorzichtig. Beetje spoelen met zout water schijnt te helpen om het toch een beetje schoon te houden.

De enige reden waarom ik die ibuprofen nog neem (2x per dag ipv 3x) is vanwege de ontstekingsremmende werking Gaat lekker zo; na 24 uur al bijna geen last meer
Dat is wel netjes !!
ik heb er nu nog steeds last van..
en gister om kwart voor 9 was hij eruit..
vanavond toch maar is wat vast voedsel naar binnen werken, ik heb inmiddels gigantische honger
Niet zeiken maar zuipen !!
En als je toch moet zeiken,
Moet je niet je zeik opzuipen !!
pi_69741932
Bij mij moeten ze er alle vier uitgesneden worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')