quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Drummer-Itchy het volgende:er staat in het foldertje dat ik 6 dagen niet mag roken, nou dat hou ik wel vol !
Ik sprak net een maatje en hij is van plan ze alle 4 tegelijk eruit te laten trekken..
is dit aan te raden ?
heeft iemand anders dit al laten doen ?
graag tips, want hij freakte hem al toen ik een tipje van de sluier oplichte over hoe het er aan toe gaat
Alle vier tegelijk doen ze zover ik weet niet, omdat je dan door de verdoving je tong in kunt slikken.
Vandaag nergens last meer van. Ik had verwacht met een stijve kaak wakker te worden, maar niets van dat

Ik heb lekker wat boterhammen gegeten en wat (lauwe, heet mag nog niet) thee gedronken. Tanden poetsen gaat ook wel, al ben ik aan de 'getrokken' kant nog wel voorzichtig. Beetje spoelen met zout water schijnt te helpen om het toch een beetje schoon te houden.
De enige reden waarom ik die ibuprofen nog neem (2x per dag ipv 3x) is vanwege de ontstekingsremmende werking

Gaat lekker zo; na 24 uur al bijna geen last meer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op
donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.