Dat is toch juist mooi om te zien dat iemand zichzelf zo overschat. Des te harder gaat die blaaskaak later op z'n muil.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Rob of Linda...is alletwee heel goed mogelijk. Maar ik zie liever Rob vertrekken want ik WIL zijn triomfantelijke kop gewoon niet zien als hij erin mag blijven. Gaat die vent nog denken dat hij populair is ook
Volgens mij heb je dat ergens gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog een beter idee voor BB. Vanavond in de live moeten ze zeggen dat de rookopdracht eigenlijk is mislukt, maar dat ze nog een kans krijgen op de 50.000 euro en nog een week langer moeten stoppen
Nee, want dan denkt hij dat hij toch nog vrij ver is gekomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:52 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi om te zien dat iemand zichzelf zo overschat. Des te harder gaat die blaaskaak later op z'n muil.![]()
Vond je dat erg dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, maar sinds Silmarwen dat enthousiast op de weblog heeft gegooid geef ik maar niets meer door
En ze zingen weer
Heb ik nergens gelezen. Ik bedacht het me net omdat ik op de streams hoorde dat Chantal en Dido zich zo enorm verheugen op vanavond omdat ze dan weer kunnen roken. Wat zal het een keiharde klap zijn als ze dat dus niet kunnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat ergens gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar het is wel een prima idee.
Trouwens wat nog veel leuker is niemand mag meer roken.
Dan wordt het nog veel gezellige dan het nu al is
het stond ergens op een website dat het vanavond zo zou gaan gebeuren,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nergens gelezen. Ik bedacht het me net omdat ik op de streams hoorde dat Chantal en Dido zich zo enorm verheugen op vanavond omdat ze dan weer kunnen roken. Wat zal het een keiharde klap zijn als ze dat dus niet kunnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef muizemeis het volgende:
Hallo allemaal!!![]()
Ben ik weer... ik ga ff de streamverslagen bijlezen en dan stort ik me weer vol in de heftige en zinvolle discussies in dit meest fantastische SC topic serie van het jaar
Goedemorgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef muizemeis het volgende:
Hallo allemaal!!![]()
Ben ik weer... ik ga ff de streamverslagen bijlezen en dan stort ik me weer vol in de heftige en zinvolle discussies in dit meest fantastische SC topic serie van het jaar
Ach hij zal vast wel eens dit forum gaan bezoeken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:53 schreefscanman01 het volgende:
[..]
Nee, want dan denkt hij dat hij toch nog vrij ver is gekomen.
Dat moeten we zeer zeker niet hebben. Robbie moet vanavond keihard weggestemd worden
Dat zou DE stunt van deze BB worden. Ik denk dat Dido en Chantal gillend het huis uit rennenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
het stond ergens op een website dat het vanavond zo zou gaan gebeuren,
Zodoende deze opmerking van mij
Laat het maar gebeuren nog een weekje zonder een peuk
ahhh.. vandaar die onverwachte exit(s). Het is ineens een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou DE stunt van deze BB worden. Ik denk dat Dido en Chantal gillend het huis uit rennen
Ik kijk sowieso niet meer als Menno er uit gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb anders wel het vermoeden dat dat zo is...
Rob gaat er uit en moet iemand meenemen. Uiteraard wordt het dan Menno...
Als het zo is dat iemand eruit moet zonder dat ze een kans hebben gekregen van het publiek, kap ik met kijken (denk ik...)
Middagdutje...?????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Je bent net op tijd, over een paar minuten mogen ze van de stip af en zullen wel een middagdutje gaan doen (doe ik lekker met ze mee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |