Noujaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staan twee mooien op de vorige pagina. Die van Linda vind ik persoonlijk misschien wel de mooiste die ik tot nu toe gemaakt heb. Er kwam hier alleen geen reactie op, dus ik ben blijkbaar de enige
Tanja is een stuk populaider geworden de laatste twee weken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja er in houden zou pas valsspelen zijn
er is al vals gespeeld een artikel over tanja in de telegraafquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja er in houden zou pas valsspelen zijn
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef teamlead het volgende:middag samen.. niet te snel posten he.. ik moet nog van alles bijlezen...
Nog niet een kwart van de Rob hatersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vreemd gevoel van me zegt... dat Rob het inderdaad nog wel eens van Menno kan winnen ja... Ook omdat er veel Menno haters tussen zitten...
oeoeoeh naakte isabeauquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naakt gaan douchen. Direct de eerste dag.
misschien komt rikkert er wel weer in... als man voor chantalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Rikkert zender checken... Rikkert zender checken"
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat idd vastgesteld is dat het níet zijn dochter was...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:18 schreef Chara het volgende:
ik hoorde Rob zoiets zeggen dat hij zeker wist dat het zijn dochter was, diegene die "YES" riep in tijdens de uitzending toen Rob genomineerd werd.
Omdat zijn dochter bezorgd over hem zou zijn, omdat ze zag dat hij verdrietig was, bla bla bla...
weet iemand dat? Of dat inderdaad zijn dochter was?
Ik had namelijk meer het idee dat het een Robhater zou zijn, die blij was dat hij er misschien uit ging
Weet ik tochquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nouja
Ze zijn altijd welkom, maar je plaatst er zoveel (), daarom wordt er denk ik niet altijd op gereageerd.
nouja, ik zou daar persoonlijk ook wel lekker liggen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Wat zal Dido zich nu gewéldig voelen
[afbeelding]
Je had me toch al bloot gezienquote:
zou jij niet naakt douchen dan?? Ik echt wel, hoe moet ik mezelf anders wassen??quote:
Dat was het ook, deze dame post ook op Mediawatchers en vind dit héel grappig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:18 schreef Chara het volgende:
ik hoorde Rob zoiets zeggen dat hij zeker wist dat het zijn dochter was, diegene die "YES" riep in tijdens de uitzending toen Rob genomineerd werd.
Omdat zijn dochter bezorgd over hem zou zijn, omdat ze zag dat hij verdrietig was, bla bla bla...
weet iemand dat? Of dat inderdaad zijn dochter was?
Ik had namelijk meer het idee dat het een Robhater zou zijn, die blij was dat hij er misschien uit ging
Jawel maar ik dwaalde even af bij het idee naakte isabeauquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:24 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zou jij niet naakt douchen dan?? Ik echt wel, hoe moet ik mezelf anders wassen??
Vind dat ook beetje schijnschaamte, je bent 100 dagen in dat huis, zet jezelf volledig te kijk, als je je omkleedt sta je ook in je nakie... en dan moeilijk moeilijk gaan doen als je moet douchen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |