Mooie term is dat, hè?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben geen IT'er, ik ben consultant.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:13 schreef Keromane het volgende:
"Australian Computer Society"
Oh damn. Spam.
Geen projact managah met zwarte liesbak?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
nou lekker, daar gaan al onze it'ersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 05:23 schreef zoalshetis het volgende:
echte nerds moeten naar het land van nokia. daar staat die status hoog boven aan het lijste van de mooiste vrouwen. dus ik zou zeggen... pak die koffers!!
It'ers zijn postopkrikkers, is misschien beter idd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja!Ik ben ook een imbeciel
Edward Mandla
Wie?
Ik ken maar weinig bedrijven die je uberhaupt 5 tot 10 dagen scholing geven per jaar, welke bedrijfstak dan ook. Ik zou ook niet weten waarom je meer dan 10 dagen scholing zou moeten hebben, als je zoveel dagen nodig hebt binnen een IT omgeving dan heeft iemand je op een project gezet waarvoor je niet gekwalificeert bent.quote:De gemiddelde werkgever wil namelijk maar 5 tot 10 dagen per jaar uittrekken voor scholing en dat is natuurlijk aan de magere kant.
Beetje onzin, als it'er moet je constant bijblijven, het is leuk als jij expert bent op NT4 gebied, maar je zal toch nu echt met 2003 server moeten kunnen werken. En dat geldt ook voor alle andere IT gebieden, Unix etc...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig bedrijven die je uberhaupt 5 tot 10 dagen scholing geven per jaar, welke bedrijfstak dan ook. Ik zou ook niet weten waarom je meer dan 10 dagen scholing zou moeten hebben, als je zoveel dagen nodig hebt binnen een IT omgeving dan heeft iemand je op een project gezet waarvoor je niet gekwalificeert bent.
Dan zit je denk ik in een gelukkige positie, ik heb in de afgelopen jaren misschien maar 3 tot 5 dagen per jaar gehad om in de baas zijn tijd kennis bij te spijkeren wat als officieel 'studie' te boek staat. Een collega van me kreeg de afgelopen week te horen dat hij niet naar een 3 daagse PHP conferentie mocht gaan, omdat hij dit jaar al een keer 3 dagen op studieverlof was geweest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje onzin, als it'er moet je constant bijblijven, het is leuk als jij expert bent op NT4 gebied, maar je zal toch nu echt met 2003 server moeten kunnen werken. En dat geldt ook voor alle andere IT gebieden, Unix etc...
Ik krijg 1 dag in de week dit hele jaar nog om bij te spijkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |