Nee, want er is nog altijd geen aanslag gepleegd met behulp van een achtergelaten rugzak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neem je het weer wat serieuzer na vandaag?![]()
de mening van wilders? nee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neem je het weer wat serieuzer na vandaag?![]()
aha. the boy who cried wolf is weer redelijk actief op fok! heb jij niet nog wat ballonnen op te blazen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de mening van wilders? nee hoor
maar je hoeft toch niemand zijn mening altijd maar serieus te nemen?
wilders is van mening om die rechten te laten vallen
remkes ziet meer in het aanpassen van de huidige wetten en bevoegdheden van politie
donner is van mening binnen de huidige wetten en rechten te blijven
ik ben het meer eens met de laatste persoon
Ik doelde op de bedreigingen aan het adres van Wilder en Hirschi Ali.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
de mening van wilders? nee hoor
maar je hoeft toch niemand zijn mening altijd maar serieus te nemen?
wilders is van mening om die rechten te laten vallen
remkes ziet meer in het aanpassen van de huidige wetten en bevoegdheden van politie
donner is van mening binnen de huidige wetten en rechten te blijven
ik ben het meer eens met de laatste persoon
snapt ie wel. maar hij komt er niet uit. zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik doelde op de bedreigingen aan het adres van Wilder en Hirschi Ali.
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snapt ie wel. maar hij komt er niet uit. zoals gewoonlijk.
hetzelfd geldt voor die woodbridge. ook al een kip zonder kop. ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.
wie begint er hier nou overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, die jongen heeft het al zo moeilijk. Misschien is het beter om hem gewoon te negeren, dan houdt hij vanzelf op met z'n 'aanslagen' en andere gein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |