De BB-Award. Geef er maar een betekenis aan. Dat is bij de Noberl-prijs ook. Wat is het criterium bij literatuur ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef APK het volgende:
Welke Nobel-prijs
Vrede?
Opkomen voor Labiele Lieske's?
Heintje Davids award voor het beloven nooit meer te posten op fok?
Een saai, intellectueel, boek schrijven dat niemand leest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:25 schreef tong80 het volgende:
De BB-Award. Geef er maar een betekenis aan. Dat is bij de Noberl-prijs ook. Wat is het criterium bij literatuur ?
Oh......ik dacht een feministe......wil ik het nieuws gelovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Een saai, intellectueel, boek schrijven dat niemand leest.![]()
Oh ja, dat moet ik nuanceren: Veel mensen kopen de boeken van de winnaar, maar niemand leest ze.quote:
Ik probeer juist zoveel mogelijk streams te kijken omdat ik te lui ben om die streamverslagen te lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
Ik ga voor Buswatcher (schrijf ik dat zo goed?). Ellenlange stream-verslagen die ik opslurp omdat ik te lui/te druk (vul maar wat in) ben om het te kijken.
Toppie![]()
Flakkie voor de BB-Parodie awardquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:49 schreef Morwen het volgende:
Er was/is trouwens ook iemand die BB als Parodie maakte (Southpark, dacht ik). Zo Knap, ben het topic ff helemaal kwijt, maar dat was ook![]()
Is ook wel een prijs waard, dacht ik![]()
Flakkie is it? Toppertjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flakkie voor de BB-Parodie award
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |