1,5 man.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als dat waar is zijn er dus maar 2 mannen en 7 vrouwen lijkt me beetje vreemd kippenhok![]()
Misschien hebben Linda en Tanja allebei iets van 45% van de stemmen en Rob 10 en is het niet meer in te halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat een zeer vreemde uitlating. Dat zou betekenen dat het allemaal nep is dus.
Nou weet ik dat sommigen dat ook denken, maar dat Ruud de Wild dat dan een beetje gaat toegeven is wel heel vreemd. Hij kan anders nu nog nooit weten wie er exit gaat natuurlijk.
Tenzij Ruud zelf ophoud met de presentatie van BB... of Bridget.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat een zeer vreemde uitlating. Dat zou betekenen dat het allemaal nep is dus.
Nou weet ik dat sommigen dat ook denken, maar dat Ruud de Wild dat dan een beetje gaat toegeven is wel heel vreemd. Hij kan anders nu nog nooit weten wie er exit gaat natuurlijk.
Zou me niks verbazen als het een of ander dubbelzinnig zinnetje is, wat weer 1 saaie stunt isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij Ruud zelf ophoud met de presentatie van BB... of Bridget.
mevrouw is volgens mij echt op haar zieltje getrapt......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
Zo raar om uit die Kraai haar snavel te horen dat ze in haar vertrouwen is geschaad. Vraag me af of de bewoners dit ook door hebben. Chantal speelt het spel het gemeenst imo.
goh wat een verassingquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Lekker rustig op stream 1
Zou kunnen inderdaad. Maar de eerste tussenstand zal in ieder geval weer zo zijn dan veel mensen de drang voelen om te bellen. Dat gaat dus niet die 45/45/10 wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien hebben Linda en Tanja allebei iets van 45% van de stemmen en Rob 10 en is het niet meer in te halen?
Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Lekker rustig op stream 1
Zonder Nummer vooralquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Niet zulke verwachtingsvolle TT's maken als je er niet zeker van ben!!![]()
Geduld, komt vast nog een keer langs, Channie is trots op derzelf dusse.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal best gezellig worden![]()
Ach, heb ik dat nu net gemistmoest even de hond uitlaten en dan zal je net zien dat zoiets gebeurd
![]()
Hopelijk komt het nog een keer langs![]()
Was als tip bedoeld. Alles beter dan stream 3 bvquote:
Dan hebben we dus niet veel last van je,quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Hallo ik kom hier nooit. Is dat erg ?
We zullen het zien... maar hij kan officieel nu nog niet weten wie er exit gaat. Ik ben benieuwd... Ik hoop Tanja... maar ik zal maar niet te veel gaan hopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het een of ander dubbelzinnig zinnetje is, wat weer 1 saaie stunt is
Moet je gewoon effe in het feedback-topic vragen of het veranderd mag worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef Coos het volgende:
Niet zulke verwachtingsvolle TT's maken als je er niet zeker van ben!!![]()
neuhquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Niets te quoten daar... Dat is het prettige. Geen ge gnagnagna.. of ander irritant geluid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist.
Heb je nog een quote
Je moet je wel eerst even voorstellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zal het hem vragen en vragen en vragen en vragen en vragen maar daarna weet hij het weer niet en kan je weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil die niet verhuizen deze kant op??![]()
Nooit geen klachten over geluidsoverlast.![]()
Heeft Tanja niet de meeste ruzies gehadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:02 schreef pu55y_camper het volgende:
Aktie wil ik en tanja is errug saai. Enige wat ze doet is de uitspraken van bewoners aan elkaar verlinken om een beetje zichzelf uit de zondebok positie te houden.
Raar dat er niks gezegd word op stream 1... ze zijn toch met zijn tweeën daarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets te quoten daar... Dat is het prettige. Geen ge gnagnagna.. of ander irritant geluid.
Jij schreeuwt altijd van de toren dat je deskundig ben.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je gewoon effe in het feedback-topic vragen of het veranderd mag worden.
En als je daar toch bent, er moet nog een nummer toegevoegd worden.![]()
hij staat zijn fouten te overdenken......quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Menno is vrij rustig op de stip, je hoort hem totaal niet.![]()
Die luisterd aandachtig en gaat met Ingrid weer roddelen om daarna weer plannen te smeden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:08 schreef BBscanner het volgende:
Menno is vrij rustig op de stip, je hoort hem totaal niet.![]()
# 481quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je gewoon effe in het feedback-topic vragen of het veranderd mag worden.
En als je daar toch bent, er moet nog een nummer toegevoegd worden.![]()
Nou ja in zoverre, ze botst het meest ja. Maar dan krijg je altijd hetzelfde riedeltjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft Tanja niet de meeste ruzies gehad![]()
Doen doen doen, Anna is dood en er woont nog niemand in dat huis.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen en vragen en vragen en vragen en vragen maar daarna weet hij het weer niet en kan je weer opnieuw beginnen![]()
Het zal nog wel een keer of 100 langskomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Geduld, komt vast nog een keer langs, Channie is trots op derzelf dusse.....![]()
Enne.... Ingrid is bij mij een paar puntjes gedaald johJakkie met Channie in de WC te lullen en gewoon Menno (dacht haar "maatje" in het huis) afkraken en hem voor lul willen zetten (terug pakken) in de live uitzending
![]()
Ja, maar ze is errug saai de afgelopen tijdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft Tanja niet de meeste ruzies gehad![]()
Post card viewquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:09 schreef pu55y_camper het volgende:
Er hangt bij elke cam op afstand iets voor een takje of een iets andersje
Ja daar zit een soort bhoedistische kindness achterquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat me ook zo opvalt aan het lachen van Nathalie. Ze heeft dan schijnbaar een stralende en breeduit lachende uitdrukking op haar gezicht.... die in 1/10e van een seconde weer veranderd is in een serieuze/saaie uitdrukking. Ik blijf me verwonderen hoe ze dat doet
Is dat een newbyquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:11 schreef tong80 het volgende:
Jezus om 2 uur 's nachts posten jullie sneller dan Carl Lewis.
Je krijgt er wel zo'n alarm belletje bij maar die gebruikt hij maar 1 of 2x per dag, meestal omdat hij zijn bril kwijt isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Doen doen doen, Anna is dood en er woont nog niemand in dat huis.
De buurman en ik willen rust!!! In de nacht.![]()
Het lachen kan dus volgens mij niets anders dan ontzettend fake zijn. Anders ben je niet binnen zo korte tijd totaal 'uit de lach' zeg maar...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:13 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja daar zit een soort bhoedistische kindness achter![]()
Dat horen wij dan weer niet i.v.m. de muziek.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je krijgt er wel zo'n alarm belletje bij maar die gebruikt hij maar 1 of 2x per dag, meestal omdat hij zijn bril kwijt is![]()
Nou dat was Lieske toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou ja in zoverre, ze botst het meest ja. Maar dan krijg je altijd hetzelfde riedeltje
**
4-ze heeft 't helemaal gehad
**
Neej was in de WC toen ze met "Channie" aan het kleppen was. Ik pak hem nog wel terug want ik mocht hem kaal scheren! En hij deed het over komen of zij hem zomaar pakte! Ze vroeg nog aan Dildo doe jij het maar maar nee "Inge" mocht het doen en nu doet hij het overkomen (ook in de DBK) dat zij hem een kunstje flikte! Dus nu wil ze hem terugpakken als hij het lef heeft om er iets over te zeggen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat terugpakken heb ik niet meegekregen, was dat het knippen en scheren?![]()
Zou dit keer de ex bewoner weer iemand mogen nominerenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Maar de eerste tussenstand zal in ieder geval weer zo zijn dan veel mensen de drang voelen om te bellen. Dat gaat dus niet die 45/45/10 worden
AAHH dat is toch zieligquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat horen wij dan weer niet i.v.m. de muziek.![]()
Chantal... was een leuke discussiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:16 schreef BBscanner het volgende:
Op wie is Dido kwaad geweest? Roel? Stream 1 & 2 Badkamer
Dat ligt er maar aan wie er morgen uitgaat. Tanja zal Menno zeker niet op de bank zetten en van Linda verwacht ik dat ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou dit keer de ex bewoner weer iemand mogen nominerenDan zit Menno alvast op de bank
![]()
Ja nep zeker, maar wel goedbedoeld denk ik. Ik vind haar wel sympatiek. Ze heeft bijna geen streken ze lacht alleen nep.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lachen kan dus volgens mij niets anders dan ontzettend fake zijn. Anders ben je niet binnen zo korte tijd totaal 'uit de lach' zeg maar...
Ja erg sympathiek, met alle winden mee lullen... "ja ja...ja idd, vind ik ook"quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:18 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja nep zeker, maar wel goedbedoeld denk ik. Ik vind haar wel sympatiek. Ze heeft bijna geen streken ze lacht alleen nep.
Het zal een volle uitzending worden morgenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Neej was in de WC toen ze met "Channie" aan het kleppen was. Ik pak hem nog wel terug want ik mocht hem kaal scheren! En hij deed het over komen of zij hem zomaar pakte! Ze vroeg nog aan Dildo doe jij het maar maar nee "Inge" mocht het doen en nu doet hij het overkomen (ook in de DBK) dat zij hem een kunstje flikte! Dus nu wil ze hem terugpakken als hij het lef heeft om er iets over te zeggen!![]()
![]()
Als joost wint vreet ik m'n lul opquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef doka het volgende:
Joost is een serieuze kanshebber om te winnen, btw
Ja wat is ze toch eigenlijk een weekdier.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja erg sympathiek, met alle winden mee lullen... "ja ja...ja idd, vind ik ook"![]()
Maar goed vriendelijk lijkt ze me wel, alleen totaal geen eigen mening.
Ik bedoelde eigenlijk Rob, kan me niet voorstellen dat hij toch nog mag blijvenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef style het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wie er morgen uitgaat. Tanja zal Menno zeker niet op de bank zetten en van Linda verwacht ik dat ook niet.
Ik zou er wel een beetje peper en zout op doenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Als joost wint vreet ik m'n lul op![]()
Het bewijst maar weer eens dat het infantiliteits-gehalte weer enorm hoog is tijdens deze BB-sreie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
Dido zegt de hele tijd "Dat vind ik stom", of "Ik vind Roel stom".
Dat soort dingen heb ik het laatst gehoord op het schoolplein toen ik 11 was.
Oh ja, ze is er overigens ook helemaal klaar mee en de deur is dicht.![]()
Vergeleken met Menno en Ingrid is Rob best okeequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Rob, kan me niet voorstellen dat hij toch nog mag blijven![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Als joost wint vreet ik m'n lul op![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat het infantiliteits-gehalte weer enorm hoog is tijdens deze BB-sreie.
Het niveau van de 11, 12, 13-jarige nauwelijks ontgroeid qua tekstgebruik en qua denkniveau.
Zelfs, de zogenaamde ouderen van 40-44 ontstijgen het niveau niet.
Ze zijn daarop gecast door grumpie/Hummie.
Maar ja, die zitten nu niet op het bankjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vergeleken met Menno en Ingrid is Rob best okee
Wat een bullshit zeg, het klinkt alsof je al die poep schrijft alleen maar om het woord infantiel te gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens dat het infantiliteits-gehalte weer enorm hoog is tijdens deze BB-sreie.
Het niveau van de 11, 12, 13-jarige nauwelijks ontgroeid qua tekstgebruik en qua denkniveau.
Zelfs, de zogenaamde ouderen van 40-44 ontstijgen het niveau niet.
Ze zijn daarop gecast door grumpie/Hummie.
haha is Dido weer bezig, erg grappig is datquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
"Ik heb in m'n hele leven nog nooit een woord gesproken in m'n slaap"
Zal het morgen is navragenquote:
ja dan moet je ff met de tandjes achter het randjequote:
Dat denk jij ja ^_^quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef doka het volgende:
"Ik heb in m'n hele leven nog nooit een woord gesproken in m'n slaap"
Volgens mij en jouw reacties nakijkend voldoe je ook wel aan die term: infantiel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:27 schreef pu55y_camper het volgende:
Wat een bullshit zeg, het klinkt alsof je al die poep schrijft alleen maar om het woord infantiel te gebruiken.
Dido vind Roel stom omdat Roel stom doet.
jaja ik voel me jongquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij en jouw reacties nakijkend voldoe je ook wel aan die term: infantiel.
Zoek maar op in het woordenboek.
Ik weet niet of ze in de duitse gevangenis internet hebben, maar post mogen ze wel ontvangen denk ik.quote:
buiten is niks de moeitequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm moet ik nou luisteren in de slaapkamer of buiten???
Zo bijna overal zie ik mijn avatar.quote:
quote:
ik denk Nathaliequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:35 schreef doka het volgende:
WIe ligt daar tussen Chantal en Dido in bed?
Wie daar normaal ook ligt... Natte lie dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:35 schreef doka het volgende:
Nathaliequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:35 schreef doka het volgende:
Lieske ligt op de voorgrond op stream 2 te slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:37 schreef doka het volgende:
Oh, ik dacht misschien Lieske
Tja, gebrek aan nicotinequote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
Chantal is onvermoeibaar vandaag.
of moet ik zeggen onverzadigbaar.......
nooit, denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:48 schreef style het volgende:
Wanneer geeft BB nu eindelijk eens sancties voor dat fluisteren?
die doen het goed met alcoholquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:48 schreef PC eend het volgende:
Wat voor slaappillen slikt die chantal...
Krijg het idee dat het rooie knollen zijn![]()
Damnit! Kun jij dat verstaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb geen zin om een spel te spelen, snap je wat ik bedoel?? fluistert Chantal!![]()
Ik hoor alles primaquote:
Zelfs zonder alcohol, als je maar niet gaat liggenquote:
Ik versta ook alles en heb geen headphones nodig. Gewoon speakers wat harder zetten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zit met de streams op FULL met headphones op![]()
ik zoek een plugin om fluisteren te versterkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zelfs zonder alcohol, als je maar niet gaat liggen
Geen filmpjes meer trouwens?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zit met de streams op FULL met headphones op![]()
Hier ook een koptelefoon en hij hoeft niet eens op 10quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:52 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik hoor alles prima
Koptelefoon op en draai af en toe die knop om.
------------------------------------------------------------------------------------
Chantal:Ik ben niet van gisteren, echt niet
Ik: Ja dat zie ik ook wel![]()
Lmao, lekker voor de buren als Rob straks plots een woedeaanval krijgt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik versta ook alles en heb geen headphones nodig. Gewoon speakers wat harder zetten.
Ja, of die stem van BB opeens knallend door de speakersquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:55 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Lmao, lekker voor de buren als Rob straks plots een woedeaanval krijgt.
IK LAAT ME NIET IN DE ZEIK NEMEN!
idd de regie doet et prima vandaagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier ook een koptelefoon en hij hoeft niet eens op 10![]()
of GNA GNA GNAquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, of die stem van BB opeens knallend door de speakers
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, of die stem van BB opeens knallend door de speakers
Pc aan de versterker koppelen en dan heb je geen andere hulpmiddelen nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:54 schreef Splash het volgende:
[..]
ik zoek een plugin om fluisteren te versterken
We hebben zeker wat mindere dagen gehad hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
idd de regie doet et prima vandaag
Mag het met Dido en Chantal er nog aan vast???quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben zeker wat mindere dagen gehad hierMaar nu is het behoorlijk
![]()
Nu nog die oorbellen van Dido en die ketting van Chantal over de schutting gooien![]()
ja kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:56 schreef Anitra het volgende:
Chantal houd niet van roddel en achterklap
Zij heeft het uitgevonden man
Ik heb die bewaker gezien en hij heeft geen helmpje op dus wel goed mikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het met Dido en Chantal er nog aan vast???
Chantal: ikquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:01 schreef BBscanner het volgende:
Leuke geheime missie voor De Kraai;
Een week niet over anderen praten, kijken of ze dat moelijker vindt dan niet roken.
Het zijn vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Dido, Nathalie en Chantal dit gedrag zo obsessief vertonen? Wat hebben ze eraan? Is het met reden?....is het een verslaving? Waarom doen ze dit?
Welk gedrag?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Dido, Nathalie en Chantal dit gedrag zo obsessief vertonen? Wat hebben ze eraan? Is het met reden?....is het een verslaving? Waarom doen ze dit?
Niet gaan roepen dat het "vrouw" eigen isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft inmiddels al bij 4 of 5 personen dit verhaaltje afgestoken. Ze heeft ook gezegd dat er maar 3 personen zijn die ze de overwining gunt. Ze zit dus ook nog eens bij een aantal personen ongelooflijk te huichelen....quote:
Ook dit ontkennen is vrouw-eigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Niet gaan roepen dat het "vrouw" eigen is
Heb wel idee dat Chantal er het hoogste woord in heeft, Dido probeert het te remmen. Nathalie is slecht een ja-knikkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Opgesloten zijn in een huis met totaal vreemden? Wat moet je met die mensen??? Nee is niet typisch vrouwelijk hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
vreemd, ik ben juist Dido voorstander geworden de afgelopen dagenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:
Dido is de laatste weken gruwelijk lelijk voor me geworden zeg. Innerlijk maakt uiterlijk
OK man ayetoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:00 schreef tong80 het volgende:
Ja man ik ga wel pitten maar je gaat me hier vaker zien.
Dan hebben we andere interesses, ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
vreemd, ik ben juist Dido voorstander geworden de afgelopen dagen
Ik heb altijd geleerd dat het "man-eigen" is, dat ontkennen danquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook dit ontkennen is vrouw-eigen.
Het zijn wel alleen de vrouwen in het huis die het op zo'n walgelijke manier doen. Hetgaat er toch wel op lijken dat het typisch vrouwelijk is. Maar dan nog weet ik niet waarom ze het doen. Het komt enorm walgelijkover. Dat moeten ze toch doorhebben????quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Omdat het vrouwen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft precies hetzelfde gedaan toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn wel alleen de vrouwen in het huis die het op zo'n walgelijke manier doen. Hetgaat er toch wel op lijken dat het typisch vrouwelijk is. Maar dan nog weet ik niet waarom ze het doen. Het komt enorm walgelijkover. Dat moeten ze toch doorhebben????
Geheime missie voor Joost: een week lang niet in vrouwenkleren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:01 schreef BBscanner het volgende:
Leuke geheime missie voor De Kraai;
Een week niet over anderen praten, kijken of ze dat moelijker vindt dan niet roken.
Oopsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Een ontwikkelde vorm van schizofreniequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal heeft inmiddels al bij 4 of 5 personen dit verhaaltje afgestoken. Ze heeft ook gezegd dat er maar 3 personen zijn die ze de overwining gunt. Ze zit dus ook nog eens bij een aantal personen ongelooflijk te huichelen....
Vergeet Rob niet! Die heeft er ook een handje van om anderen zwart te maken en voor zijn karretje te spannen. Het ligt imo dus niet aan man/vrouw maar aan je aard. Vaak onzekere persoonlijkheden die door anderen zwart te maken zichzelf beter voelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zijn wel alleen de vrouwen in het huis die het op zo'n walgelijke manier doen. Hetgaat er toch wel op lijken dat het typisch vrouwelijk is. Maar dan nog weet ik niet waarom ze het doen. Het komt enorm walgelijkover. Dat moeten ze toch doorhebben????
90% van alle informatie overdracht tussen mensen is roddel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Sorry, net te laatquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
wat jij zegt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:09 schreef Coraatje het volgende:
ik snap al dat gezeur en gezemel niet en ik ben een vrouw![]()
Komt niet in de buurt van hoe deze dames het doen... Vooral Chantal maakt er een potje van. Die gaat ze gewoon allemaal langs met steeds hetzelfde verhaal en dezelfde klachten over medebewoners. Met Ingrid heeft ze zelfs een half uur in de wc gezeten en gefluisterd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:07 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel heeft precies hetzelfde gedaan toch?
en menno met Ingrid..
Niks persoonlijks hoor, maar ik ben heel democratischquote:
dat is toch alleen maar geweldig leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk zou zijn dat als de man voor Chantal in het huis zou komen, maar dan vanaf de eerste minuut Dido probeert te versieren ofzo.
Ralluf...wat een gemisquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:10 schreef Wup het volgende:
o kijk, Nathalie zegt ook wat
het gaat over Ralph:)
Ga door ga doorquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:09 schreef Coraatje het volgende:
Jij snapt het niet, dan is het duidelijk en had je het er niet (klein) bij hoeven zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:09 schreef Coraatje het volgende:
Dat is nog wel een van de walgelijkste opmerkingen inderdaad. De dagen dat Lieske het moeilijk had, hadden volgens mij altijd met oa Chantal te maken. En ze nomineert Lieske steeds om haar het huis UIT te werken. En zij trekt Lieske erdoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
Chantal: Lieske gaat mij hier niet doorheen trekken, ik haar wel
Zal nooit zijn heldere uitleg over brandpreventie vergetenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:11 schreef style het volgende:
Hier nog een vrouw die niet van roddelen houdt.
En ik mis Ralph ook![]()
Trekken laten we wel aan ons Linda overquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog wel een van de walgelijkste opmerkingen inderdaad. De dagen dat Lieske het moeilijk had, hadden volgens mij altijd met oa Chantal te maken. En ze nomineert Lieske steeds om haar het huis UIT te werken. En zij trekt Lieske erdoor
Dat mens is echt van de pot gerukt.
Zelden zo'n grote stempel GEHEIME OPDRACHT gezien op iemandquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:13 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal nooit zijn heldere uitleg over brandpreventie vergeten![]()
Al klaarquote:
Ja het is wel erg met haar. En toch roddelt ze regelmatig to heel zinnige dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt niet in de buurt van hoe deze dames het doen... Vooral Chantal maakt er een potje van. Die gaat ze gewoon allemaal langs met steeds hetzelfde verhaal en dezelfde klachten over medebewoners. Met Ingrid heeft ze zelfs een half uur in de wc gezeten en gefluisterd.
Zou ook een vorm kunnen zijn van paranoide persoonlijksstoornis; angst dat anderen misbruik maken van haar vertrouwen is daar een kenmerk van.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een ontwikkelde vorm van schizofrenieAnders zou ik het ook niet weten
![]()
owwwww dat was wel duidelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij snapt het niet, dan is het duidelijk en had je het er niet (klein) bij hoeven zetten
is dat in de volksmond niet een vorm van onzeker zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou ook een vorm kunnen zijn van paranoide persoonlijksstoornis; angst dat anderen misbruik maken van haar vertrouwen is daar een kenmerk van.
nouquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ja het is wel erg met haar. En toch roddelt ze regelmatig to heel zinnige dingen
Dat is snelquote:
Vrouwen, hè....?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:10 schreef pu55y_camper het volgende:
90% van alle informatie overdracht tussen mensen is roddel.
vrouwen praten meer dus roddelen ze eenvoudigweg meer.![]()
Ondertussen is Roel ook al helemaal klaar,met dank aans ons Lindaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Dido: "Lach gewoon om dingen, zeg pfff, en loop door"
Overigens is ze al 3 weken bezig klaar te zijn met Roel, en jankt ze er nog regelmatig om.
En zijn liefde voor de plantjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:13 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Zal nooit zijn heldere uitleg over brandpreventie vergeten![]()
Een soort Lieske?? Alsjeblieft zeg. Wat een belediging. Nathalie slijmt met iedereen mee. Dat heb ik Lieske dus nog zeker niet zien doen. Nathalie heeft totaal geen eigen mening. Lieske duidelijk wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik realiseer me net dat Nathalie op haar stemmetjes na he-le-maal niks aan het toevoegen is in dit huis, een soort Lieske maar dan iets korter van stof en zonder gepiep en gewapper.
jup en er zelf zo sterk in geloven ,zodat een ander het niet neer kan halen ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk toch dat het een enorm gevoel van onzekerheid is. En door die onzekerheid, vaak veroorzaakt door andere personen, gaan ze hun gevoelens proberen te bevestigen bij mensen waarvan ze hopen dat die net zo denken. Het is een beetje het jezelf een beter gevoel geven door het afmaken/naar beneden halen van anderen.
yepquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou ook een vorm kunnen zijn van paranoide persoonlijksstoornis; angst dat anderen misbruik maken van haar vertrouwen is daar een kenmerk van.
Als Menno gaat fluisteren komt er geheid een sanctiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:17 schreef SuperMOM het volgende:
Op FLUISTEREN of ZACHTJES BEWUST praten staat een sanctie Hummie!!!!!!!!!!!!!!1
Jij bent nog goed wakker zegquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een soort Lieske?? Alsjeblieft zeg. Wat een belediging. Nathalie slijmt met iedereen mee. Dat heb ik Lieske dus nog zeker niet zien doen. Nathalie heeft totaal geen eigen mening. Lieske duidelijk wel.
Ga Lieske alsjeblieft niet met Nathalie vergelijken
Menno molt doodleuk zijn zender en daar wordt ook niks van gezegdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:18 schreef charlysilva het volgende:
Als Menno gaat fluisteren komt er geheid een sanctie![]()
Zucht.....dat was echt een man met het hart op de juiste plaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:17 schreef style het volgende:
[..]
En zijn liefde voor de plantjes.
Zo liefdevol als hij ze onder de douche plaatste![]()
Ja, zulke opmerkingen maakt haar alleen maar zeer lachwekkend en ook triest.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Tja dat zijn van die adviezen die je stiekum toch aan jezelf geeft. Lekker projecteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:15 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is ze al 3 weken bezig klaar te zijn met Roel, en jankt ze er nog regelmatig om.
dat klinkt in een woord als chantalquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij bent nog goed wakker zeg![]()
![]()
Kenmerken
Paranoïde mensen zijn vaak angstig en zien overal dreiging. Zij ervaren contact met anderen als bedreigend en stellen zich agressief, kwaadaardig en wantrouwend op om zich tegen dit gevoel van bedreiging te weer te stellen. Het contact met hen verloopt problematisch en kenmerkt zich door veel conflicten. Zij zullen daardoor anderen niet snel aan zich binden en steun, bescherming en waardering van anderen afwijzen of met veel wantrouwen benaderen. Ze leven vaak geïsoleerd en zoeken problemen voor oplossingen liever zelf.
Ze zijn bang voor manipulatie, onderwerping, zwakheid en verlies van autonomie (zelfstandigheid) en zijn rancuneus naar anderen die slagen; het eigen falen wordt geprojecteerd op de ander.
* Denken
Gekenmerkt door wantrouwen en achterdocht, er bestaan vermoedens en (waanachtige) ideeën over de ander. Ander wordt steeds getest op betrouwbaarheid. Ze zijn gepreoccupeerd met details. * Gevoel
Het gevoel wordt geëxternaliseerd (geen verantwoording voor eigen gevoel), ze zijn ongewoon gevoelig voor gevoel en beweegreden van ander.
* Waarneming
Waarneming wordt gekleurd door overgevoeligheid.
Zal Hummie wel ontgaan zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:19 schreef Wup het volgende:
[..]
Menno molt doodleuk zijn zender en daar wordt ook niks van gezegd
Ze wordt niet gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:20 schreef style het volgende:
Staat Linda niet een beetje erg lang op die stip![]()
Ik ben zo snelquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is snel![]()
Zolang mensen eerlijk tegen mij zijn zegt Chantal, laat haar eerst leren eerlijk te zijn tegen over haar medebewoners
da weet i,k niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:17 schreef svann het volgende:
[..]
Vrouwen, hè....?
Wie waren hier ook alweer de topposters?
Het halve huis lijdt aan borderline-syndroom, en dan vooral Ingrid.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
dat denk ik ook ,valt me wel op dat wat er ook gebeurd menno het altijd gedaan heeft ,zal hummie iets tegen menno hebben?quote:
slaapt Tanja niet meer op de babykamer?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Stereotomy het volgende:
Shhhhhhhhh anders wordt Tanja wakker
Oh, ik was naar bed
Ja een vorm van onzekerheid die er voor zorgt dat je anderen wantrouwt. Tevens heeft zijn ook narcictisce trekken; zichzelf in het middelpunt zetten, medelijden kweken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is dat in de volksmond niet een vorm van onzeker zijn![]()
Staat ze daar helemaal alleen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:20 schreef style het volgende:
Staat Linda niet een beetje erg lang op die stip![]()
Wilde ze toch niet meer na 1 nacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
slaapt Tanja niet meer op de babykamer?
Nee, ze kon er niet meer tegen. Het herinnert haar er teveel aan dat ze weet wat het geslacht van de baby is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
slaapt Tanja niet meer op de babykamer?
Nu wel weer. Net was Menno er weer eventjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat ze daar helemaal alleen?
nee Menno is er ook maar geen geluidquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Staat ze daar helemaal alleen?
Met dank aan :BBscannerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat klinkt in een woord als chantal
haha, okequote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Nee, ze kon er niet meer tegen. Het herinnert haar er teveel aan dat ze weet wat het geslacht van de baby is.
menno liep net naar binnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef Wup het volgende:
[..]
nee Menno is er ook maar geen geluid
Wat overigens uiteraard niet de reden is waarom ze zo flipte, hoor. Het was meer een opeenstapeling van dingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze kon er niet meer tegen. Het herinnert haar er teveel aan dat ze weet wat het geslacht van de baby is.
Mwaa hij zij alleen vorige maand dat BB niet eerlijk was tov Tanja.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat denk ik ook ,valt me wel op dat wat er ook gebeurd menno het altijd gedaan heeft ,zal hummie iets tegen menno hebben?
idem ditoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop echt dat Hummie wat weeen-opwekkend spul in Tanja's shag of eten gooit, morgen, en dan smullen tijdens de live-uitzending
Ze zou maar eens gaan praten tegen haarzelfquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:25 schreef style het volgende:
Linda staat nu dus wel alleen en moet haar zender checken.
Bridget: "En Tanja, hoe voel je je?"quote:
3- exit Tanjaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Nou maar hopen dat BB morgen nog wat olie op het vuur gooit.
1 - Rookopdracht mislukt vanwege het in mond blazen van de 3 stoppers door Ingrid
2 - Weekopdracht mislukt vanwege het onjuist wisselen.
Dan ga ik morgen echt wel een feestje vieren
en dan met deze stress der bij ..stress op stress...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
1 - Rookopdracht mislukt vanwege het in mond blazen van de 3 stoppers door Ingrid
Is geen gein hoor. Heeft ze echt zelf gezegd.quote:
Ummm....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:21 schreef pu55y_camper het volgende:
da weet i,k niet?
En toch hopen op een jongetje natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bridget: "En Tanja, hoe voel je je?"![]()
Tanja: "Oh, dat doet me niet...... oooh... ooooh mijn vliezen zijn gebroken!!!![]()
![]()
"
Kun je ff zonder google-copy-paste uitleggen wat borderline is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het halve huis lijdt aan borderline-syndroom, en dan vooral Ingrid.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:28 schreef Anitra het volgende:
Ik ga ook maar weer proberen te slapen.
trusten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij lijdt Sjankwal hier aan:
Pseudologia phantastica
Ze moeten gewoon zeggen dat de eerste wissel op maandagavond al fout was. (was ook zo).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:28 schreef svann het volgende:
Dat was een foute wissel volgens mij.
Ingrid op de stip.
Die kunnen ze afvoeren als dit scenario gaat uitkomenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zeggen dat de eerste wissel op maandagavond al fout was. (was ook zo).
Dat maakt het dan nog iets leuker.
En dan ook zeggen dat de rookopdracht zondag al was mislukt. Dan is Chantal dus al die dagen voor niets gestopt.
Heb je gelijk in dat was regelrechte mond op mond beademing, gewoon valsspelen dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat verhaal in week 1 over dat er mensen in de pindakaas berichten aan elkaar zouden seinen, volgens Chantal. (doel je daar op, was in de nacht tijdens het fietsen)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:29 schreef PC eend het volgende:
Chantal heeft zeker een paranoide inslag (ziet zelfs dingen in pindakaas bv).
Ze zegt dat ze overal 'dingen' ziet, maar denkt ook dat ze alles goed ziet.
Kennelijk had ze dat 'geintje' van menno echt niet door, en daar is ze nogal van streek van.
alleen degene die op de stip staat mag zich niet vermaken met iets (tric trac)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:34 schreef Wup het volgende:
Ingrid heeft een zonnebril op?
ik dacht dat ze geen tric trac meer mochten spelen?
ow, dank voor de opheldering, dat had ik verkeerd begrepenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:34 schreef Coraatje het volgende:
alleen degene die op de stip staat mag zich niet vermaken met iets (tric trac)
Staat ook al op de Talpa site dat het spelen met vuur is!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:31 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Heb je gelijk in dat was regelrechte mond op mond beademing, gewoon valsspelen dus.
mijn mening is dat hij mislukt is want als er in je mond geblazen word en je inhaleerd diep dan krijg je echt nog wel wat binnenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat ook al op de Talpa site dat het spelen met vuur is!
"Dido houdt nu eenmaal van de nicotinegeur. Ze moedigt haar mede-Bewoners aan om in haar buurt te roken en het liefst naast haar. En om het dan helemaal af te maken of ze het ook nog eens in haar gezicht willen uitblazen. Speelt Dido nu met vuur? Hierover heeft Big Brother namelijk niets gezegd. Tanja deed ook aan meeroken tijdens haar stopverbod. Maar in hoeverre rookt Dido eigenlijk mee?
Ze staat hierin echter niet alleen. Ook Chantal en Roel 'smokkelen' een beetje met de anti-rook-opdracht. Ingrid heeft bij beiden Bewoners rook in de mond geblazen. Wat misschien nog wel erger is dan rook in het gezicht blazen. Morgen zal duidelijk worden of er consequenties aan het meeroken verbonden zijn en of de Weekopdracht gelukt is."
Dat zou vrijwillige exits bevorderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 03:29 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten gewoon zeggen dat de eerste wissel op maandagavond al fout was. (was ook zo).
Dat maakt het dan nog iets leuker.
En dan ook zeggen dat de rookopdracht zondag al was mislukt. Dan is Chantal dus al die dagen voor niets gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |