Ja, en jij hebt duizenden euro's uitgegeven aan het apparaat en ik 40 terwijl ze allebei hetzelfde doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:23 schreef DennisMoore het volgende:
De mijne staat op 4..
[afbeelding]
Waarom? Vreet alleen energie. Ik zou eerst maar eens temperaturen meten. Tussen de 4 en 5 graden Celsius is normaal geloof ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:57 schreef BrauN het volgende:
Ok, ik ben overtuigd. Ik ga eens gauw dat ding op 5 gooien.
Indien dat het geval was had de koelkast een eeuwige voorraad bier, kon koken, de was doen, strijken en stofzuigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:40 schreef Sannetie het volgende:
Koelkasten die particulier gebruikt worden zijn meestal door mannen bedacht en gemaakt.
true truequote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:25 schreef remlof het volgende:
simpel, als het bier lekker smaakt [afbeelding]
Ze waren lief, hadden een bescheiden menig en lagen met hun benen wijd, is een molim vrouw niet iets voor je? En ach dat lauwe bier, als echte man zet je je daar overheenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:12 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Indien dat het geval was had de koelkast een eeuwige voorraad bier, kon koken, de was doen, strijken en stofzuigen.
Koelkasten zijn dus per definitie niet door mannen bedacht en gemaakt.
![]()
Een molim vrouw? Nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:13 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ze waren lief, hadden een bescheiden menig en lagen met hun benen wijd, is een molim vrouw niet iets voor je? En ach dat lauwe bier, als echte man zet je je daar overheen
Dan niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:30 schreef BrauN het volgende:
Ja dag, ik heb daar toch zeker geen thermometer bij de hand...
Hij staat nu tussen de 4 en de 5 en mijn pils is op prima temperatuur, lekker koud. Ik vind het allemaal wel prima zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |